Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 01:56:48
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1111046
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1111046 : KSL.7031.18.2025.MG2 Wykonanie ekspertyzy dendrologicznej drzew.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Magdalena Galicka
    • Organizacja
      Gmina Miasto Krosno
    • Oddział
      Wydział Ochrony Środowiska
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-05-15 13:54:00
    • Składania
      2025-05-22 10:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-05-22 10:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    OGŁOSZENIE

    dotyczące zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych

    GMINA MIASTO KROSNO

    38-400 Krosno, ul. Lwowska 28A

    Tel. (13) 47-43-670, fax. (13) 43-628-65, NIP 684-00-13-798, REGON 370440809

    OGŁASZA

    że zamierza udzielić zamówienia na:

    „Wykonanie ekspertyzy dendrologicznej drzew”

     

    1. Tryb postępowania

    Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym na podstawie § 8 pkt 1 w związku z § 9 regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych (Zarządzenie Nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. ze zmianami).

    Adres strony internetowej, na której opublikowane jest ogłoszenie:

    https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

    2. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

    90713000-8 Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska

    3. Przedmiot zamówienia

    Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania pn.: „Wykonanie ekspertyzy dendrologicznej drzew”   .

    1)      W ramach zamówienia należy:

    - dokonać przeglądu drzew w terenie,

    - wykonać ocenę stanu zdrowotnego i stanu zachowania drzew,

    - wykonać analizę zagrożeń, jakie drzewa mogą stwarzać dla bezpieczeństwa powszechnego,

    - wykonać badania tomograficzne dla wskazanych drzew.

    2)  Drzewa objęte przedmiotem zamówienia i zakres prac:

      

    Gatunek drzewa

    Ilość sztuk

    Wymagane prace

    Jesion wyniosły

    2

    - ocena wizualna stanu zdrowotnego 

    - ocena stopnia zagrożenia dla ludzi i mienia

    - badanie tomografem

    Świerk pospolity

    1

    - ocena wizualna stanu zdrowotnego 

    - ocena stopnia zagrożenia dla ludzi i mienia

    Świerk kłujący

    3

    - ocena wizualna stanu zdrowotnego 

    - ocena stopnia zagrożenia dla ludzi i mienia

    Sosna pospolita

    1

    - ocena wizualna stanu zdrowotnego 

    - ocena stopnia zagrożenia dla ludzi i mienia

    Klon jesionolistny

    1

    - ocena wizualna stanu zdrowotnego 

    - ocena stopnia zagrożenia dla ludzi i mienia

    - badanie tomografem

    Klon jawor

    6

    Klon srebrzysty

    1

    Jabłoń

    4

    - ocena wizualna stanu zdrowotnego 

    Czeremcha amerykańska

    1

    - ocena wizualna stanu zdrowotnego 

    Lipa drobnolistna

    1

    - ocena wizualna stanu zdrowotnego 

    - ocena stopnia zagrożenia dla ludzi i mienia

    - badanie tomografem

    Wiąz

    13

    - ocena wizualna stanu zdrowotnego 

    - ocena stopnia zagrożenia dla ludzi i mienia

    - badanie tomografem


    4.    Termin realizacji:

    4.1. Planowany termin realizacji zamówienia:

    a) rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy,

    b) zakończenie: do dnia 30.06.2025 r.

    Termin zakończenia realizacji zadania oznacza dzień przedłożenia Zamawiającemu przez Wykonawcę dokumentacji pozbawionej jakichkolwiek braków lub innych nieprawidłowości.

    5. Warunki udziału w postępowaniu:

    O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    1)      Nie podlegają wykluczeniu;

    2)      Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu tj.:

    5.1. Spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej.

    5.1.1. Określenie warunków.

    1) Wykonujący ekspertyzę powinien posiadać doświadczenie w wykonaniu badań i dokumentacji dendrologicznej dla terenów miejskich.  

    2) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 opracowanie dendrologiczne. Zakres wykonanej dokumentacji jest tożsamy z wymaganym przez Zamawiającego w niniejszym zamówieniu, co najmniej jedna dokumentacja za kwotę min. 15 000 zł. 

    3) Na wykazie należy podać jedynie te usługi, które odpowiadają rodzajowo określonym powyżej pracom tj. wykonanie ekspertyz dendrologicznych dla terenów miejskich.

    5.1.2. Spełnienie warunków.

    1) W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Załącznika nr 2 zawierającego:

    a) wykaz usług – określonych rodzajowo w punkcie 1, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich:

    - przedmiotu,

    - daty wykonania,

    - podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane;

    b) załączyć dowody określające, czy te usługi zostały należycie wykonane.

    Dowodami, o których mowa powyżej są:

    - referencje,

    - inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.

    d) pracownicy wykonujący badanie drzew muszą być zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę (na żądanie Zamawiającego Wykonawca musi przedłożyć umowę o pracę tych osób);

    6. Istotne wymagania zamówienia

    6.1. W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym wynikające z postanowień zawartych w ogłoszeniu.

    6.2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

    6.3. Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN.

    6.4. Warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączonym wzorze umowy.

    6.5.Oferta winna być sporządzona zgodnie ze wzorem oferty stanowiącym Załącznik nr 1 w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie. Zaleca się, by wszystkie strony oferty były spięte (zszyte) w sposób zapobiegający możliwości zdekompletowania oferty, a każda strona oferty była opatrzona kolejnym numerem.

    6.6. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

    6.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

    6.8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.

    6.9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.

    6.10. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych informacji, które objęte są tajemnicą przedsiębiorstwa.

    6.11. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z przedmiotem zamówienia, sposobem przygotowania i złożenia ofert, kierując swoje zapytania na piśmie.

    7. Kryterium oceny ofert:

    Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

    Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień oraz uzupełnień dotyczących jej treści. 

    Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

    - Najniższa cena – 100%

    W kryterium „cena” zostanie zastosowany wzór:

    P = [Cmin: C] x 100

    gdzie:

    P – liczba punktów

    Cmin – cena najniższa

    C – cena badana

    Sposób oceny ofert: Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który spełniając warunki określone w zapytaniu ofertowym złoży ofertę z najniższą ceną.

    8. Warunki płatności

    Zamawiający wymaga zaoferowania 14 dniowego terminu płatności, liczonego od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału prawidłowo wystawionej faktury po realizacji całości przedmiotu zamówienia i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego.

    9. Sposób składania ofert:

    9.1. Ofertę należy przygotować i złożyć na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia wraz z niezbędnymi załącznikami.

    9.2. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć na Platformie Zakupowej Urzędu Miasta Krosna pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 22.06.2025 r. do godz. 10:00.

    9.3. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca do złożonej oferty w formie elektronicznej zobowiązany jest dołączyć skan podpisanych wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (w tym również druk oferty). Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne wersje dokumentów.

    9.4. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) poprzez kliknięcie przycisku „złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.

    9.5. Otwarcie ofert nastąpi elektronicznie w dniu 22.06.2025 r. o godzinie 10:05 za pośrednictwem strony: www.platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5, pok. 213.

    9.6. Informację z otwarcia ofert Zamawiający udostępni na stronie: www.platformazakupowa.pl w sekcji „Komunikaty” na stronie przedmiotowego postępowania.

    10.Wadium: nie dotyczy.

    11. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:

    Magdalena Galicka - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami Urzędu Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5 (pokój Nr 213), e-mail: galicka.magdalena@um.krosno.pl

    Bernadetta Józefczyk-Dziki - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami Urzędu Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5 (pokój Nr 213), e-mail: jozefczyk.bernadetta@um.krosno.pl

     

    12. Wykaz załączników:

    1.      Załącznik nr 1 – Druk oferty,

    2.      Załącznik nr 2 – Wykaz wiedzy i doświadczenia,

    3.      Załącznik nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia,

    4.      Załącznik nr 4 – Wzór umowy.

     

    13. Postanowienia końcowe

    13.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

    a) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny

    b) zmiany treści ogłoszenia,

    c) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od wykonawców,

    d) poprawienia w ofercie wykonawców oczywistych omyłek rachunkowych.


    Szanowni Państwo,


    informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

    Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


    Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


    W przypadku pytań: 

    - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 13 47 43 670

    - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

    Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Oferta - Zał. nr 1.doc doc 51.5
    2025-05-15 13:54:00
    Kryterium
    Opis przedmiotu zamówienia - Zał. nr 3.doc doc 57.5
    2025-05-15 13:54:00
    Kryterium
    Umowa Załącznik Nr 4.doc doc 56
    2025-05-15 13:54:00
    Kryterium
    Załącznik Nr 2 - Wykaz prac.doc doc 60
    2025-05-15 13:54:00
    Kryterium
    Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 260.29
    2025-05-22 11:19:37
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-05-22 11:19:37
    Magdalena Galicka Informacja z otwarcia ofert

    Załączniki

    • Informacja z otwarci [...].pdf

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Wykonanie ekspertyzy dendrologicznej drzew - 1 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2507 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

    Oferta - Zał. nr 1.d [...].doc

    Opis przedmiotu zamó [...].doc

    Umowa Załącznik Nr 4 [...].doc

    Załącznik Nr 2 - Wyk [...].doc

    0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    274
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć