- Strona główna
- Postępowanie ID 1111046
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1111046 :
KSL.7031.18.2025.MG2 Wykonanie ekspertyzy dendrologicznej drzew.
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Galicka
-
Organizacja
-
OddziałWydział Ochrony Środowiska
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-15 13:54:00
-
Składania2025-05-22 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-22 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych
GMINA MIASTO KROSNO
38-400 Krosno, ul. Lwowska 28A
Tel. (13) 47-43-670, fax. (13) 43-628-65, NIP 684-00-13-798, REGON 370440809
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
„Wykonanie ekspertyzy dendrologicznej drzew”
1. Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym na podstawie § 8 pkt 1 w związku z § 9 regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych (Zarządzenie Nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. ze zmianami).
Adres strony internetowej, na której opublikowane jest ogłoszenie:
https://platformazakupowa.pl/pn/krosno
2. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
90713000-8 Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska
3. Przedmiot zamówienia
Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania pn.: „Wykonanie ekspertyzy dendrologicznej drzew” .
1) W ramach zamówienia należy:
- dokonać przeglądu drzew w terenie,
- wykonać ocenę stanu zdrowotnego i stanu zachowania drzew,
- wykonać analizę zagrożeń, jakie drzewa mogą stwarzać dla bezpieczeństwa powszechnego,
- wykonać badania tomograficzne dla wskazanych drzew.
2) Drzewa objęte przedmiotem zamówienia i zakres prac:
Gatunek drzewa |
Ilość sztuk |
Wymagane prace |
Jesion wyniosły |
2 |
- ocena wizualna stanu zdrowotnego - ocena stopnia zagrożenia dla ludzi i mienia - badanie tomografem |
Świerk pospolity |
1 |
- ocena wizualna stanu zdrowotnego - ocena stopnia zagrożenia dla ludzi i mienia |
Świerk kłujący |
3 |
- ocena wizualna stanu zdrowotnego - ocena stopnia zagrożenia dla ludzi i mienia |
Sosna pospolita |
1 |
- ocena wizualna stanu zdrowotnego - ocena stopnia zagrożenia dla ludzi i mienia |
Klon jesionolistny |
1 |
- ocena wizualna stanu zdrowotnego - ocena stopnia zagrożenia dla ludzi i mienia - badanie tomografem |
Klon jawor |
6 |
|
Klon srebrzysty |
1 |
|
Jabłoń |
4 |
- ocena wizualna stanu zdrowotnego |
Czeremcha amerykańska |
1 |
- ocena wizualna stanu zdrowotnego |
Lipa drobnolistna |
1 |
- ocena wizualna stanu zdrowotnego - ocena stopnia zagrożenia dla ludzi i mienia - badanie tomografem |
Wiąz |
13 |
- ocena wizualna stanu zdrowotnego - ocena stopnia zagrożenia dla ludzi i mienia - badanie tomografem |
4. Termin realizacji:
4.1. Planowany termin realizacji zamówienia:
a) rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy,
b) zakończenie: do dnia 30.06.2025 r.
Termin zakończenia realizacji zadania oznacza dzień przedłożenia Zamawiającemu przez Wykonawcę dokumentacji pozbawionej jakichkolwiek braków lub innych nieprawidłowości.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu;
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu tj.:
5.1. Spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej.
5.1.1. Określenie warunków.
1) Wykonujący ekspertyzę powinien posiadać doświadczenie w wykonaniu badań i dokumentacji dendrologicznej dla terenów miejskich.
2) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 opracowanie dendrologiczne. Zakres wykonanej dokumentacji jest tożsamy z wymaganym przez Zamawiającego w niniejszym zamówieniu, co najmniej jedna dokumentacja za kwotę min. 15 000 zł.
3) Na wykazie należy podać jedynie te usługi, które odpowiadają rodzajowo określonym powyżej pracom tj. wykonanie ekspertyz dendrologicznych dla terenów miejskich.
5.1.2. Spełnienie warunków.
1) W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Załącznika nr 2 zawierającego:
a) wykaz usług – określonych rodzajowo w punkcie 1, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich:
- przedmiotu,
- daty wykonania,
- podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane;
b) załączyć dowody określające, czy te usługi zostały należycie wykonane.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- referencje,
- inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
d) pracownicy wykonujący badanie drzew muszą być zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę (na żądanie Zamawiającego Wykonawca musi przedłożyć umowę o pracę tych osób);
6. Istotne wymagania zamówienia
6.1. W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym wynikające z postanowień zawartych w ogłoszeniu.
6.2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6.3. Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN.
6.4. Warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączonym wzorze umowy.
6.5.Oferta winna być sporządzona zgodnie ze wzorem oferty stanowiącym Załącznik nr 1 w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie. Zaleca się, by wszystkie strony oferty były spięte (zszyte) w sposób zapobiegający możliwości zdekompletowania oferty, a każda strona oferty była opatrzona kolejnym numerem.
6.6. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
6.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6.8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
6.9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
6.10. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych informacji, które objęte są tajemnicą przedsiębiorstwa.
6.11. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z przedmiotem zamówienia, sposobem przygotowania i złożenia ofert, kierując swoje zapytania na piśmie.
7. Kryterium oceny ofert:
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień oraz uzupełnień dotyczących jej treści.
Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
- Najniższa cena – 100%
W kryterium „cena” zostanie zastosowany wzór:
P = [Cmin: C] x 100
gdzie:
P – liczba punktów
Cmin – cena najniższa
C – cena badana
Sposób oceny ofert: Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który spełniając warunki określone w zapytaniu ofertowym złoży ofertę z najniższą ceną.
8. Warunki płatności
Zamawiający wymaga zaoferowania 14 dniowego terminu płatności, liczonego od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału prawidłowo wystawionej faktury po realizacji całości przedmiotu zamówienia i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego.
9. Sposób składania ofert:
9.1. Ofertę należy przygotować i złożyć na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia wraz z niezbędnymi załącznikami.
9.2. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć na Platformie Zakupowej Urzędu Miasta Krosna pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 22.06.2025 r. do godz. 10:00.
9.3. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca do złożonej oferty w formie elektronicznej zobowiązany jest dołączyć skan podpisanych wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (w tym również druk oferty). Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne wersje dokumentów.
9.4. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) poprzez kliknięcie przycisku „złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
9.5. Otwarcie ofert nastąpi elektronicznie w dniu 22.06.2025 r. o godzinie 10:05 za pośrednictwem strony: www.platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5, pok. 213.
9.6. Informację z otwarcia ofert Zamawiający udostępni na stronie: www.platformazakupowa.pl w sekcji „Komunikaty” na stronie przedmiotowego postępowania.
10.Wadium: nie dotyczy.
11. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
Magdalena Galicka - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami Urzędu Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5 (pokój Nr 213), e-mail: galicka.magdalena@um.krosno.pl
Bernadetta Józefczyk-Dziki - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami Urzędu Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5 (pokój Nr 213), e-mail: jozefczyk.bernadetta@um.krosno.pl
12. Wykaz załączników:
1. Załącznik nr 1 – Druk oferty,
2. Załącznik nr 2 – Wykaz wiedzy i doświadczenia,
3. Załącznik nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia,
4. Załącznik nr 4 – Wzór umowy.
13. Postanowienia końcowe
13.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny
b) zmiany treści ogłoszenia,
c) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od wykonawców,
d) poprawienia w ofercie wykonawców oczywistych omyłek rachunkowych.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 13 47 43 670
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-22
11:19:37
|
Magdalena Galicka |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
