- Strona główna
- Postępowanie ID 1111199
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1111199 :
KSL.7013.1.2025.DN Zakup i montaż czterech wiat przystankowych
Wystawiający
-
UżytkownikDorota Nitka
-
Organizacja
-
OddziałWydział Gospodarki Komunalnej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-15 15:47:00
-
Składania2025-05-23 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-23 10:10:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
KSL.7013.1.2025.DN Krosno, dnia 15 maja 2025 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych
w trybie przetargowym
(zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.
GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989, tel. 13 47 43 665, fax. 13 47 43 624, www.krosno.pl
ogłasza
że udzieli zamówienia na wykonanie dostawy pn.:
„Zakup i montaż czterech wiat przystankowych”
1. Przedmiot zamówienia:
1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44212321 - Wiaty autobusowe.
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i montaż czterech wiat przystankowych na terenie miasta Krosna w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis i zakres robót będących przedmiotem zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1.
2. Zamówienia uzupełniające – nie dotyczy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia.
1) rozpoczęcie zadania: od dnia podpisania umowy,
2) zakończenie zadania: 29 sierpnia 2025 r.
5. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji co najmniej 2 podobnych dostaw o wartości co najmniej 50 000 zł brutto, realizowanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz: oferty przetargowej (załącznik nr 4),
b) wykaz doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług przywołanych w przedmiotowym wykazie (załącznik nr 2).
6. Warunki płatności:
Przelew z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
8. Kryterium oceny ofert:
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień oraz uzupełnień dotyczących jej treści.
Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował kryterium: najniższa cena - 100%
Zamawiający poinformuje wykonawców na ich adresy e-mail podane w ofercie lub za pośrednictwem plarformazakupowa.pl o złożonych ofertach oraz zawiadomi pisemnie wybranego wykonawcę, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zawiadomienie wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy
9. Termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 23 maja 2025 r., do godziny 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 maja 2025 r. o godz. 10.10
10. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami.
1) pisemnie – Urząd Miasta Krosna, 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 5,
2) drogą elektroniczną przez platformę zakupową,
3) Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Dorota Nitka - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami, ul. Bieszczadzka 5, pok. Nr 216 w godz. 8:00 do 15:00 tel. 13 47 43 665.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
12. Gwarancja:
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na wykonanie i montaż wiat przystankowych autobusowych oraz pozostałych elementów wyposażenia, na okres 3 lat od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca niezależnie od gwarancji, o której mowa powyżej, ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady i braki w przedmiocie Umowy. Okres rękojmi wynosi 36 miesięcy.
2) Okres gwarancji jakości ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego na skutek wad przedmiotu umowy Zamawiający nie mógł z niego korzystać. Termin naprawy gwarancyjnej (wymiany) ustala się na 14 dni roboczych.
3) Jeżeli Wykonawca z racji swoich zobowiązań w okresie gwarancji jakości wymieni przedmiot umowy na nowy lub usunie ewentualne wady, to termin gwarancji jakości biegnie na nowo od chwili przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu lub usunięcia wad.
13. Uwagi:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-27
15:25:32
|
Dorota Nitka |
Informacja
z
otwarcia
ofert Zamawiający informuje, że 23 maja 2025 r. o godz. 10.10 dokonano otwarcia ofert złożonych w postępowaniu pn. „Zakup i montaż czterech wiat przystankowych”. Na wykonanie przedmiotowego zadania wpłynęło 6 ofert złożonych przez następujących wykonawców: 1) BUDOTECHNIKA Sp. z o.o. ul. Bierawka 2a 44-145 Pilchowice, 44-145 Pilchowice, Bierawka 2a, NIP 6310200133, 2) "EL - PRZEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, 89-210 Nowe Dąbie, 67B, NIP 5621807210, 3) ARRET SP.Z O.O. 41-807 Zabrze, Kopalniana 11, NIP 6312643550 4) MM2021 Sp. z o.o. 63-720 Koźmin Wielkopolski, ul. Przemysłowa 1A, NIP 6211840450 5) Firma Handlowo Usługowa Mega Andrea Andrzej Trybus, 38-400 Krosno, Szklarska 47, NIP 6842160919, 6) PHU "ŚLIZEX" Gniew (83-140) - ul. Górny Podmur 1 - woj. Pomorskie, NIP: 5930104535 Ceny ofert brutto: 1) 132 300,37 zł, 2) 184 500,00 zł, 3) 148 277,59 zł, 4) 180 008,43 zł. 5) 220 883,00 zł 6) 172 200,00 zł Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia 122 000,00 zł brutto. |
2025-05-16
08:26:12
|
Dorota Nitka |
Załącznik
nr
1
Opis
przedmiotu
zamówienia
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
