- Strona główna
- Postępowanie ID 1111316
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1111316 :
KSL.7021.12.8.2025.NU Zakup i montaż ławek parkowych oraz leżaków miejskich na terenie Miasta Krosna
Wystawiający
-
UżytkownikNatalia Uram
-
Organizacja
-
OddziałWydział Gospodarki Komunalnej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-16 08:53:00
-
Składania2025-05-22 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-22 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 130 000 złotych
GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989, tel. 13 47 43 632, fax. 13 47 43 624
1. Przedmiot zamówienia: Zakup i montaż ławek parkowych oraz leżaków miejskich na terenie Miasta Krosna.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zamieszczony wzór produktu należy traktować jako przykładowy, Wykonawca może zaoferować taki sam lub równoważny produkt o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego.
2) Do ofert należy dołączyć kartę katalogową ławki oraz leżaka.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) zakup ławek parkowych w ilości 2 sztuk
2) zakup leżaków miejskich w ilości 4 sztuk
3) dostawa i montaż ławek oraz leżaków w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
4) uporządkowanie terenu po wykonanych pracach.
5)
dostarczenie
certyfikatu zgodności jakości i bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi
normami.
4. Termin realizacji zamówienia: do dnia 11 lipca 2025 r.
5. Inne istotne warunki zamówienia:
1) Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
2) W zakresie realizacji niniejszego
zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do
zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu
pieszego poprzez oznakowanie
i zabezpieczenie robót związanych z realizacją zadania oraz uporządkowania
terenu po zakończeniu robót.
3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w wyniku realizacji zamówienia dla osób trzecich.
4) Wykonawca będzie realizował prace terminowo oraz zgodnie z wiedzą budowlaną.
5)
Wykonawca uzgodni z Zamawiającym dokładny termin dostawy i montażu ławek
z 3-dniowym wyprzedzeniem.
6) Okres gwarancji* 24 miesiące gwarancji jakości i 24 miesiące rękojmi za wady na roboty objęte przedmiotem zamówienia.
7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za
prawidłowy przebieg zleconych prac
i zobowiązany jest do naprawy ewentualnych szkód powstałych w trakcie
wykonywania zamówienia.
8) Podstawową formą odszkodowań pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym będą kary umowne.
6. Warunki płatności:
1) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot zamówienia umowy fakturą końcową przelewem wystawiona po zakończeniu i odebraniu zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia.
2) Podstawą do wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru prac podpisany przez przedstawicieli stron,
3) Należności będą regulowane z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Warunki wymagane od Wykonawcy:
Wykonawca załączy następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy :
1) Wypełniony formularz oferty
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. Kryteria oceny ofert – najniższa cena (100 %)
9. Sposób i miejsce złożenia oferty
1) Oferta musi by napisana czytelnie i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
2) Wykonawca złoży tylko jedną ofertę.
3) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ”OFERTA”.
4)
Ofertę należy złożyć elektronicznie poprzez
portal platformazakupowa.pl, do dnia
22 maja 2025 r. do godziny 10.00 w formie elektronicznej.
5)
Otwarcie
ofert nastąpi elektronicznie w dniu 22 maja
2025 r.
o godzinie 10.05
w Urzędzie Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5
10. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest Natalia Uram – Inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Krosna ul. Bieszczadzka 5, (pok. nr 212), w godz. od 7:00 do 15:00, tel. (013 47 43 632)
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-22
14:36:50
|
Natalia Uram |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
