Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 09:36:16
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1116906
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1116906 : Sukcesywne dostawy obuwia roboczego w okresie 12 miesięcy dla pracowników MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu.

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Małgorzata Popenda-Markuszewska
  • Organizacja
    Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp. z o.o. we Wrocławiu
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-05-27 09:57:00
  • Składania
    2025-06-04 10:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-06-04 11:00:00
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Zamawiający, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, na podstawie  Regulaminu udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu zwraca się z zapytaniem ofertowym, dotyczącym realizacji zamówienia Sukcesywne dostawy obuwia roboczego w okresie 12 miesięcy dla pracowników MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu. 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia,

- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.

 

ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE TAKŻE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA ZAPYTANIA NA KAŻDYM ETAPIE BEZ WSKAZANIA PRZYCZYNY TAKIEJ DECYZJI.

Zamawiający informuje także, że oferty składane w zapytaniu są jawne od chwili ich otwarcia i mogą być udostępniane, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa (art. 18 ust. 3 Pzp), w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt. 2 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym „przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.”.

Wykonawca nie może zastrzec informacji o nazwach, albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej, albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; cenach lub kosztach zawartych w ofercie.

  1. W sytuacji kiedy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa informacje te powinny być zawarte w osobnym pliku i zawierać wyraźne zastrzeżenie (np. w nazwie pliku), że nie mogą być udostępniane.
  2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe zabezpieczenie przez Wykonawcę dokumentów określonych jako tajne. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego zapytania.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 607 911 561

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Wzór umowy.pdf pdf 10740.39
2025-05-27 09:57:00
Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 6130.66
2025-05-27 09:57:00
Postępowanie
załączniki dla Wykonawcy.docx docx 3595.27
2025-05-27 09:57:00
Postępowanie
Zawiadomienie o złożonych ofertach.pdf pdf 501.09
2025-06-05 09:25:59
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-06-05 09:25:59
Małgorzata Popenda-Markuszewska Zawiadomienie o złożonych ofertach.

Załączniki

  • Zawiadomienie o złoż [...].pdf
2025-06-03 09:22:47
Małgorzata Popenda-Markuszewska Dzień dobry, poniżej odpowiedzi na pytania zadane w dniu 02.06.2025.

Pytanie: Proszę o przesłanie kodów producenta modeli obuwia do wszystkich pozycji.
Odpowiedź: Zamawiający zawarł wszelkie wymogi dotyczące obuwia w OPZ oraz komunikatach publicznych.

Pytanie: Zwracam się z prośba do Zamawiającego na wyrażenie zgody na zaproponowanie w poz. 4 obuwie filcowo - gumowe, obuwia w zakresie rozmiarowym 39-47 zamiast 37-46. Analizując rynek producentów obuwia gumowego można stwierdzić iż nie występują wskazane buty w rozmiarach od 37 do 47 oraz 36-50.
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie obuwia o rozmiarach poza zakresem 39-47 od innego producenta w cenie zaproponowanej w złożonej ofercie.

Pytanie: Poz 1 - Czy zamawiający dopuszcza wnętrze obuwia wykonane z tkaniny MESH o właściwościach absorpcyjnych, oraz wkładkę z lekkiej pianki poliuretanowej pokrytej tkaniną MESH o właściwościach antystatycznych?
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę.

Pytanie: Poz 3 - Czy zamawiający dopuszcza cholewki wykonane ze skór naturalnych z wstawką z „oddychającego” materiału Cordura®, oraz wyjmowaną wyściółkę o wysokiej higroskopijności?
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę.

Pytanie: Poz 9 - Czy zamawiający dopuszcza obuwie spełniające wymagania O1 CI FO SR?
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę.

Pytanie: Poz 11 - Zgodnie z normą PN-EN ISO 20347, obuwie oznaczone jako O1 powinno posiadać zamkniętą piętę, właściwości antyelektrostatyczne, zdolność absorpcji energii w części piętowej oraz odporność na działanie węglowodorów i oleju napędowego. Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie sandałów z zamkniętą piętą?
Odpowiedź: Zamawiający zmienia zapis w wymaganiach technicznych na minimum kategorii OB. Zamawiający nie wyraża zgody na obuwie z zakrytą piętą.

Pytanie: Dodatkowo, proszę o wydłużenie terminu składania ofert do dnia 06.06.2025r
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

Z poważaniem,
Małgorzata Popenda-Markuszewska
2025-06-02 15:14:35
Małgorzata Popenda-Markuszewska Dzień dobry,

w związku z licznymi pytaniami do opisu przedmiotu zamówienia, informujemy Państwa, iż w związku ze zmianą norm: nowa norma EN ISO 20345:2022, która weszła w życie w marcu 2023 roku i wprowadziła zmiany w oznaczeniach antypoślizgowości obuwia ochronnego, likwidując oznaczenia SRA, SRB i SRC, akceptujemy dostarczenie obuwia, wyprodukowanego po 11 listopada 2024 roku z oznakowaniem SR, dla obuwia wyprodukowanego przed tą datą w dalszym ciągu podtrzymujemy wymóg SRC.

Z poważaniem, Małgorzata Popenda-Markuszewska
2025-05-30 15:00:18
Małgorzata Popenda-Markuszewska Dzień dobry, poniżej odpowiedzi na pytania zadane w dniu 30.05.2025

Pytanie: Pozycja 2 – trzewiki robocze z podnoskiem – prosimy o dopuszczenie trzewików z wkładka kevlarową a nie metalową , ponieważ obuwie będzie stanowić taką sama ochronę i będzie lżejsze.

Odpowiedź: Obuwie z wkładką kevlarową jest dopuszczone zgodnie z zapisami w OPZ.

Pytanie: Pozycja nr 3 - trzewiki robocze skórzane – prosimy o dopuszczenie trzewików w kategorii S2 wykonanych ze skór naturalnych spełniających wymagania normy EN ISO 20345 oraz wszystkie pozostałe wymagania przedstawione w opz.

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie: Pozycja 11 – sandały robocze bezpieczne – prosimy o dopuszczenie obuwia min. w kategorii OB ,

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie: Dotyczy wszystkich pozycji asortymentowych od 1 do 11 – Zamawiający wymaga parametru ochronnego obuwia SRC, informujemy, że większość obuwia dostępnego na rynku jest przebadana według aktualnej normy EN ISO 20345:2022 w której Zmieniono procedurę badania antypoślizgowości obuwia ochronnego i jego certyfikację. Wcześniejsze certyfikaty „SRA”, „SRB” i „SRC” nie są już używane; zamiast tego, jest się oznaczenie „SR”, Prosimy o zmianę zapisów w opz i dopuszczenie obuwia z parametrem ochronnym SRC lub SR.

Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczenie obuwia z parametrem ochronnym SRC.

Z poważaniem,
Małgorzata Popenda-Markuszewska
2025-05-30 09:31:10
Małgorzata Popenda-Markuszewska Dzień dobry, poniżej sprostowanie do przesłanej odpowiedzi w dniu 2025-05-30 o godzinie 09:28:12

Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na wydłużenie czasu składania ofert do dnia 04.06.2025 do godziny 10:00.
2025-05-30 09:28:12
Małgorzata Popenda-Markuszewska Dzień dobry, poniżej odpowiedź na zadane pytanie:

Pytanie: Szanowni Państwo, zwracam się z prośbą o wydłużenie terminu składania ofert do dnia 10.06.2025r
Dłuższy termin umożliwi potencjalnym oferentom przygotowanie bardziej konkurencyjnych i dopracowanych ofert, co przełoży się na wyższą jakość realizacji zamówienia.
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na wydłużenie czasu składania ofert do dnia 04.05.2025 do godziny 10:00.
2025-05-30 08:18:34
Małgorzata Popenda-Markuszewska Dzień dobry, poniżej odpowiedzi na zadane pytania.

Pytanie: Czy Zamawiający wyrazi zgodę w poz 1 na wyściółkę (podszewkę) wykonaną z materiału o właściwościach higroskopijnych a nie ze skóry oraz wkładkę standardowa stosowaną w obuwiu roboczym?
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę.

Pytanie: Poz 1- ponadto proszę o możliwość zaoferowania obuwia certyfkowanego w/g nowej normy na poślizg SR zamiast SRC oczywiście oznaczenie SRC dalej funkcjonuje ,jako prawidłowe.
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie: Zwracam się do Państwa z pytaniem o poz 6 jeżeli obuwie typu kalosz ma być odporne na kwasy nie może być wykonane ze zwykłego PCV w związku z tym ma tez inne oznaczenie literowe proszę o doprecyzowanie opisu w/w pozycji.
Odpowiedź: Doprecyzowując dane techniczne: dopuszcza się dostarczenie obuwia zgodnie z normą EN ISO 20347 OB FO SR.

Pytanie: Czy Zamawiający wyrazi zgodę we wszystkich pozycjach gdzie jest wymagana odporność na poślizg SRC na zaoferowanie obuwia certyfikowanego z nową normą SR ?
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

Z poważaniem,
Małgorzata Popenda-Markuszewska
2025-05-29 14:33:40
Małgorzata Popenda-Markuszewska Dzień dobry, poniżej odpowiedź na pytanie zadane w dniu 29.05.2025
Pytanie: Proszę o dopuszczenie obuwia w poz 4 wykonanego z gumy 100% .
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na obuwie wykonane z gumy 100% w części „gumowej” z zachowaniem filcowej cholewki i filcowego podstopia oraz wyposażone w wyjmowaną wkładkę filcową.
Z poważaniem, Małgorzata Popenda-Markuszewska
2025-05-28 11:45:16
Małgorzata Popenda-Markuszewska Dzień dobry, poniżej odpowiedzi na pytania zadane w dniu 27.05.2025.
Pytanie: Czy Zamawiający dopuści w Poz. 7 - trzewiki robocze letnie typu sandały - trzewiki wykonane ze skóry nielicowanej?
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.
Pytanie: Czy Zamawiający dopuści w Poz. 6 - buty typu gumowce, kalosze - buty z normą OB lub S5?
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczenie obuwia o kategorii S5, bez zmiany pozostałych wymagań technicznych.
Pytanie: Czy Zamawiający dopuści w Poz. 11 - sandały robocze bezpieczne - sandały z podnoskiem?
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.
Z poważaniem,
Małgorzata Popenda-Markuszewska

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Trzewiki robocze - 340 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Trzewiki robocze z podnoskiem - 40 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Trzewiki robocze skórzane - 5 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Buty filcowo-gumowe - 5 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Trzewiki robocze spawalnicze z podnoskiem - 30 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

6 Buty typu gumowce, kalosze - 10 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

7 Trzewiki robocze letnie typu sandały - 340 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

8 Trzewiki robocze letnie typu sandały z podnoskiem - 40 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

9 Trzewiki robocze ocieplane - 20 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

10 Trzewiki robocze ocieplane z podnoskiem - 10 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

11 Sandały robocze bezpieczne - 5 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2791 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - 10 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Oświadczenie wykonawcy wynikające z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) - Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Nie podlegam wykluczeniu" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
496
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć