- Strona główna
- Postępowanie ID 1123251
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1123251 :
PZ/12/2025 „Remont pomp w głównej pompowni ścieków i w pompowni osadu recyrkulowanego.”
Wystawiający
-
UżytkownikPatrycja Kandyba
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-06-06 09:28:00
-
Składania2025-06-12 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-06-12 09:05:00
-
TrybPrzetarg regulaminowy - FA
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu 2 szt. pomp firmy FLYGT, które są zainstalowane w pompowniach (GPS, PORF) na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Tomasza Edisona 16.
1. Typ: NP 3356/665-670_450 – 1 szt. – lokalizacja: główna przepompownia ścieków GPS
2. Typ: NP 3202.180 LT/615 – 1 szt. – lokalizacja: pompownia osadu recyrkulowanego PORF
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do Ogłoszenia, we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Ogłoszenia oraz w załączniku nr 5 do Ogłoszenia – zasadach dla firm zewnętrznych wykonujących usługi na terenie COŚ.
Wymagany termin gwarancji: 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
Zamawiający zaleca wykonanie wizji w terenie w celu zapoznania się z ukształtowaniem terenu oraz warunkami technicznymi panującymi w obiekcie COŚ.
Wizję można odbyć na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach przy ul. Edisona 16, od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00- 14:00, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym pod numerem: 691-712-485.
2. Kod CPV:
Kod główny: 50500000-0 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
3.Termin realizacji: do 12 tygodni od dnia zawarcia umowy.
4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające:
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
1) Osoby zdolne do realizacji zamówienia:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie:
a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia elektroenergetyczne (tzw. uprawnienia SEP)- Grupa D1 - w zakresie dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energie elektryczną;
b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia elektroenergetyczne (tzw. uprawnienia SEP)- Grupa E1- w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energie elektryczną;
c) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia elektroenergetyczne (tzw. uprawnienia SEP) – Grupa D2 – w zakresie dozoru urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych;
d) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia elektroenergetyczne (tzw. uprawnienia SEP) – Grupa E2 – w zakresie eksploatacji urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych.
Przez uprawnienia należy rozumieć ważne świadectwo kwalifikacyjne, o którym mowa w art. 54 ust. 1 ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tj. z dnia 24 stycznia 2024 r. Dz.U. z 2024 r. poz. 266).
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji osób wymienionych powyżej w lit. a)- d) pod warunkiem spełniania wymogów stawianych łączonym funkcjom.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie Ogłoszenia, oferty oraz oświadczeń i dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę.
6. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną.
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.
7. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Ogłoszenia,
2) wypełniony i podpisany wykaz osób – Załącznik nr 4 do Ogłoszenia wraz z kopią dokumentów potwierdzających posiadane przez osoby wyznaczone do realizacji zamówienia uprawnień i dokumentów niezbędnych do wykonania zamówienia określonych w pkt 5 ppkt 1) lit. a)-d).
Brak dokumentu lub dokument niepotwierdzający posiadania danych uprawnień skutkuje ich nie zaliczeniem przez Zamawiającego.
Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się, pod rygorem nieważności:
a) w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub
c) w postaci elektronicznej stanowiącej skan oferty sporządzonej w oryginale w formie pisemnej, tj. opatrzonej podpisem własnoręcznym Wykonawcy.
W procesie składania oferty na Platformie Zakupowej, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty lub podpis własnoręczny Wykonawca składa bezpośrednio na dokumentach, które następnie przesyła za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
8. Podstawy wykluczenia:
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach:
a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania,
b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,
d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 poz. 514).
9. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach, w szczególności w oparciu o § 33 oraz § 37 pkt 11.
10. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz z najniższą ceną.
11. Załączniki do postępowania:
1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Ogłoszenia,
2) Wzór umowy – Załącznik nr 2 do Ogłoszenia,
3) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 3 do Ogłoszenia,
4) Wykaz osób - Załącznik nr 4 do Ogłoszenia
5) Zasady dla firm zewnętrznych wykonujących usługi na terenie COŚ – Załącznik nr 5 do Ogłoszenia.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
