O G Ł O S Z E N I E
O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR WIM.271.2.42.2018 z dnia 26.03.2018r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2015.2164 j.t. z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul.Grudziądzka 9-15, bud.B, 85-130 Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji placu zabaw stanowiącej załącznik do zgłoszenia na wykonanie robót budowlanych oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej wraz z modernizacją wyposażenia i doposażeniem placu zabaw w ramach zadania „Modernizacja placu zabaw przy ul. Mochelskiej na os. Piaski (Program BBO) (działka 77/2.obr 303).
2.1. Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:
1) dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji placu zabaw (wraz z inwentaryzacją istniejącego placu)- zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym
2) robót przygotowawczych i towarzyszących (demontaż i utylizacja istniejącej piaskownicy, niwelacja terenu pod projektowaną nawierzchnię)
3) dostawy i montażu trampoliny
4) odnowienia powłok zewnętrznych (pomalowanie farbą w kolorystyce zbliżonej do obecnej wraz z robotami przygotowawczymi) istniejących elementów małej architektury
5) nawierzchni bezpiecznej (z płyt poliuretanowych wraz z podbudową) wg dokumentacji,
6) prac porządkowych po wykonanych robotach
7) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2.2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:
1) uzgodnioną przez zamawiającego dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt.2
2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przyjętym bez zastrzeżeń zgłoszeniem o zamiarze rozpoczęcia robót,
4) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2017.1332 tj.z poźn.zm.), zasadami wiedzy technicznej,
5) zachowaniem stref bezpieczeństwa w obrębie poszczególnych urządzeń / elementów placu zabaw,
6) spełnieniem warunku polegającego na zapewnieniu minimalnej gwarancji na wykonane prace- 5 lat
7) zastosowaniem materiałów o ww. wymaganiach potwierdzonych stosownymi certyfikatami oraz atestami przedstawionymi przez Wykonawcę
2.3. Wymagania przedmiotowe (dot. urządzeń placu zabaw oraz nawierzchni): oferowane urządzenia powinny być zgodne z załącznikiem nr 6 do formularza oferty pn. Podział ceny na składniki oraz z opisem zawartym w załączniku nr 7.
2.4. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3) posiadanie doświadczenia – 1 wykonane w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia,
4) legitymowanie się stosownymi dokumentami potwierdzającymi zgodność oferowanych urządzeń placu zabaw z normą PN-EN 1176 oraz 1177 (certyfikaty wydane przez akredytowane jednostki, karty techniczne urządzeń itp.),
5) certyfikaty, które stracą ważność przed upływem terminu okresu odpowiedzialności Wykonawcy za wady urządzeń i robót budowlanych – wykonawca ma obowiązek uaktualnić i dostarczyć Użytkownikowi (Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Bydgoszczy).
2.5. Załączniki do ogłoszenia:
1) wykaz wykonanych usług
2) wzór umowy,
3) wypis z rejestru gruntów i wyrys z mapy ewidencyjnej z dn. 21.03.2018r.,
4) mapa do celów informacyjnych w skali 1:500 ze wskazaną lokalizacją inwestycji - fragment mapy zasadniczej z dn.14.03.2018r. z zasobów Miejskiej Pracowni Geodezyjnej w Bydgoszczy / MPG (zostanie przekazana wybranemu wykonawcy w wersji edycyjnej),
5) wyciąg mpzp osiedla „Piaski – Górny Taras w Bydgoszczy” (uchwała nr XXVI/799/2000 Rady Miasta Bydgoszczy z dnia 28 czerwca 2000r.) – cz. graficzna i opisowa (pełna treść http://www.mpu.bydgoszcz.pl/),
6) załącznik pn. Podział ceny na składniki,
7) program funkcjonalno-użytkowy
8) obecny widok terenu przeznaczonego na plac zabaw– 4 ujęcia,
9) wzór tablicy informującej o finansowaniu inwestycji z BBO
2.6. Załączniki, które zostaną przekazane wybranemu wykonawcy (po otrzymaniu):
1) podkład geodezyjny do celów projektowych (matryca) opracowana przez MPG,
2.7. Do oferty należy załączyć –
1) kartę techniczną oferowanego urządzenia oraz nawierzchni wraz ze zdjęciem w kolorze i ze szczegółowym opisem,
2) certyfikaty potwierdzające zgodność z normą PN-EN 1176 oraz 1177 wydane przez akredytowane jednostki,
3) potwierdzenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia
4) potwierdzenie posiadania przez firmę doświadczenia (referencje od Zamawiającego realizację o podobnych parametrach),
5) wypełniony załącznik 6-Podział ceny na składniki;
6) Informacje udostępnione przez producenta/dostawcę w postaci szczegółowych instrukcji i warunków użytkowania oferowanych elementów, instrukcji montażu, informacji dotyczących bezpieczeństwa, kontroli i konserwacji zamówionych urządzeń (zgodnie z punktem 6 normy EN-1176 –1/ 2009).
Oferty bez wymaganych załączników nie będą rozpatrywane.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Kryterium oceny ofert: 100 % cena.
4. Termin wykonania zamówienia: w ciągu 15 tygodni od daty podpisania umowy, w tym : wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ciągu 4 tygodni od daty podpisania umowy.
5. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
Agnieszka Łabędzka, Inspektor WIM (koordynator) – tel. 52 58 58 180
Andrzej Bizon Inspektor WIM (br. ogólnobudowlana) – tel. 52 58 59 190
6. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 11.04.2018r. godz. 9.00
KIEROWNIK
REFERATU WYDZIAŁU INWESTYCJIMIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
JOANNA ŻMICH-FÓRMANIAK
Bydgoszcz, 26.03.2018r.
Komunikaty