Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-06-2019 11:01:00 |
Składania : | 03-07-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nrWIM.271.2.60.2019 z dnia 24.06.2019 r.
(wprzedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro,wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych napodst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieńpublicznych Dz.U.2018.1986 j.t. z późn.zm.)
1. Nazwa oraz adresZamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B,85-130 Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotemzamówienia jest wykonanie koncepcji projektowej oraz dokumentacjiprojektowo-kosztorysowej adaptacji wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynkuSzkoły Podstawowej nr 37 przy ul. Kościuszki 37a w Bydgoszczy na potrzeby utworzenia PrzedszkolaArtystycznego nr 80 oraz „Centrum Teatrów Alternatywnych i Edukacji Kulturowej”z zagospodarowaniem terenu – uszczegółowienie opisu zawiera załącznik nr 1do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. Opis przedmiotu zamówienia.
Informacje dotyczącewarunków formalnych (podmiotowych),jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności wzakresie usług projektowych,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tymposiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania usług projektowych,dla których prawo budowlane wymaga uprawnień budowlanych do projektowania bezograniczeń w specjalności:
- architektonicznej,
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie:
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych,
3) posiadanie doświadczenia: wykonanew okresie ostatnich trzech lat co najmniej jednego zamówienia na dokumentacjęprojektowo - kosztorysową odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowizamówienia – budowa, przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, remont, adaptacjabudynku o powierzchni użytkowej min. 1000m².
4. Załączniki do ogłoszenia :
1)Opis przedmiotu zamówienia (zał.nr 1),
2) Wzór umowy (zał. nr 2),
3) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (dopodpisania) (zał. nr 3),
4) Wykaz wykonanych usług (zał.nr 4),
5) Kopia mapy zasadniczej – skala 1:500 (zał. nr 5),
6) Wypis z rejestru gruntów (zał.nr 6),
7) Wyrys z mapy ewidencyjnej (zał.nr 7),
8) Dokumentacja zdjęciowa - 22 ujęcia (zał. nr 8),
9) Koncepcjapodziału, wyposażenia i funkcji pomieszczeń na potrzeby PrzedszkolaArtystycznego nr 80 (zał. nr 9),
10) Wytyczne Przedszkola nr 80 dotyczące placuzabaw (zał. nr 10),
11) Koncepcja podziału, wyposażenia i funkcjipomieszczeń na potrzeby „Centrum Teatrów Alternatywnych i Edukacji Kulturowej” (zał. nr 11),
12) Wyciąg z dokumentacjiprojektowej, na podstawie której wykonane zostały prace termomodernizacyjne(rzut piwnic, rzut parteru, rzuty pięter I-III, przekroje A-A, B-B, C-C, D-D) (zał. nr 12),
5. Zamawiający nie dopuszczaskładania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert: 100% cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówieniapowinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy. Oferty z rażąco niską cenązostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskaniezamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonegoprzedmiotu zamówienia).
7. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: w tym:
1) ETAP I - Koncepcja i uzgodnienia – 2 miesiące od datyzawarcia umowy
2) ETAP II -Projekt budowlany i uzgodnienia – 4 miesiące od pisemnego powiadomienia Wykonawcy o decyzji Zamawiającego oprzystąpieniu do realizacji etapów II i III.
3) ETAP III –Projekt wykonawczy - 6 miesięcy od pisemnego powiadomienia Wykonawcy o decyzji Zamawiającego oprzystąpieniu do realizacji etapów II i III.
Zakresposzczególnych etapów podany jest w załączniku nr 1.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
1) Inspektor WIM (koordynator) Maciej Zmorek – tel. 52 58 59 245,
2) Inspektor WIM (br. ogólnobudowlana) Rafał Pyjos – tel. 52 58 58 472,
3) Inspektor WIM (br. elektryczna) Joanna Suszek - tel. 52 58 59 145,
4) Inspektor WIM (br. sanitarna) Piotr Janiak –tel. 52 58 59 192,
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 03.07.2019 r. o godz. 10.00 .
10. Składając ofertę wykonawcazobowiązany jest załączyć:
1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 4) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3ppkt.3,
2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych wzałączniku nr 4 (referencje/poświadczeniapodmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).
11. Oferty bez wymaganych iokreślonych w pkt. 10 ppkt. ppkt.: 1-2 załączników nie będą rozpatrywane.
DYREKTOR WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZ Mirosław Jagodziński
Bydgoszcz, 24.06.2019 r.
2019-07-05 12:30 | Maciej Grabowski | zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Komunikaty