Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy, rozbudowy i remontu budynku szkoły XIII Liceum Ogólnokształcącego w Bydgoszczy, ul. Fredry 3.

Grażyna Frąckiewicz
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 22-10-2019 08:38:00
Składania : 28-10-2019 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

                                                               OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM                                        

nr WIM.271.2.127.2019 z dnia 21.10.2019 r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro,wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2018.1986 j.t. z  późn.zm.)   

1.Nazwa oraz adres Zamawiającego: Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,85-102 Bydgoszcz                                                           

Wydział przeprowadzający postępowanie: Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B,85-130 Bydgoszcz 

2.Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy, rozbudowy  i remontu budynku szkoły (XIII Liceum Ogólnokształcącego-dawniej Gimnazjum nr 25) przy ul. Fredry3 w Bydgoszczy w ramach zadania pn: Budowa, przebudowa i modernizacje budynków oświatowych oraz boisk przyszkolnych –uszczegółowienie opisu zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. Opis przedmiotu zamówienia.   

3.Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych),jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1)prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania usług projektowych, dla których prawo budowlane wymaga uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń  w specjalności:

- architektonicznej,

- konstrukcyjno-budowlanej,

- instalacyjnej w zakresie:

a)sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

b)sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

3)posiadanie uprawnień rzeczoznawcy p.poż.,

4)posiadanie doświadczenia: wykonane w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jednego zamówienia na dokumentację projektową odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – budowa, przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, remont, adaptacja budynku –placówki oświatowej o powierzchni użytkowej min. 1000m².  

4.Załączniki do ogłoszenia :

1)Opis przedmiotu zamówienia (zał.nr 1),

2)Wzór umowy (zał. nr 2),

3)Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (do podpisania) (zał. nr 3),

4)Wykaz wykonanych usług (zał.nr 4),

5)Kopia mapy zasadniczej – skala 1:500 (zał. nr 5),

6)Wypis z rejestru gruntów (zał.nr 6),                              

7)Wyrys z mapy ewidencyjnej (zał.nr 7),

8)Dokumentacja zdjęciowa - 3 ujęcia (zał. nr 8),9)Wytyczne Zamawiającego i Użytkownika obiektu (zał. nr 9). 

5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.  

6.Kryterium oceny ofert: 100% cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia). 

7.Termin wykonania przedmiotu zamówienia: w tym: 

a)Projekt budowlany i uzgodnienia – 3 miesiące od daty zawarcia umowy  

b)Projekt wykonawczy – 4 miesiące od daty zawarcia umowy.                           

8.Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:  

1)Inspektor WIM (br. ogólnobudowlana)  Piotr Dorenda                                      – tel. 52 58 58 473,

2)Inspektor WIM (br. sanitarna) Piotr Janiak                                                    – tel. 52 58 59 192,

3)Inspektor WIM (br. elektryczna) Janusz Chmielewski                                     – tel. 52 58 58 209,

4)Inspektor WIM Lilianna Jasiek                                                                                 – tel. 52 58 59 271, 

9.Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 28.10.2019r.o  godz. 12:00 . 

10.Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1)potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 4) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3ppkt. 4,

2)dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych wzałączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane). 

11.Oferty bez wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt. ppkt.: 1-2 załączników nie będą rozpatrywane.   

12.Celem zapewnienia finansowania zadania Zamawiający planuje przeniesienie środków finansowych z roku 2019 na 2020 rok. W przypadku braku zapewnienia finansowania w roku 2020 Zamawiający unieważni przedmiotowe postępowanie.                                                                                                                                                     

DYREKTOR  WYDZIAŁU  INWESTYCJI MIASTA                                                                                              

   URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZ

      Mirosław Jagodziński            

Bydgoszcz, 21.10.2019  r.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IMG_20190820_102310.jpg jpg 2349.9 2019-10-22 08:38:00 Postępowanie
IMG_20190820_105200.jpg jpg 1801.05 2019-10-22 08:38:00 Postępowanie
IMG_20190829_103556.jpg jpg 3025.32 2019-10-22 08:38:00 Postępowanie
IMG_20190829_120734.jpg jpg 3161.62 2019-10-22 08:38:00 Postępowanie
zał. nr 1 Fredry - Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 119 2019-10-22 08:38:00 Postępowanie
zał. nr 3 Fredry - Informacja RODO (do podpisania).docx docx 33.7 2019-10-22 08:38:00 Postępowanie
zał. nr 4 Fredry - Wykaz wykonanych usług.doc doc 36.5 2019-10-22 08:38:00 Postępowanie
zał. nr 5 Fredry Mapa zas.pdf pdf 1459.98 2019-10-22 08:38:00 Postępowanie
zał. nr 6 Fredry wypis.pdf pdf 403.13 2019-10-22 08:38:00 Postępowanie
zał. nr 7 Fredry Wyrys.pdf pdf 365.07 2019-10-22 08:38:00 Postępowanie
zał. nr 9 fredry - Wytyczne Zamawiającego i Uzytkownika.pdf pdf 11709.02 2019-10-22 08:38:00 Postępowanie
załó. nr 2 Fredry - Umowa DP.pdf pdf 533.84 2019-10-25 07:56:33 Postępowanie
odp. na pyt. nr 1.pdf pdf 41.45 2019-10-25 08:35:13 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze.pdf pdf 40.26 2019-12-03 10:11:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-12-03 10:13 Grażyna Frąckiewicz Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2019-10-25 08:36 Grażyna Frąckiewicz Odpowiedź na pytanie nr 1

odp. na pyt. nr 1.pd [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy, rozbudowy i remontu budynku szkoły XIII Liceum Ogólnokształcącego w Bydgoszczy, ul. Fredry 3. przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym i wzorze umowy 1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie Wykonawcy, warunek obowiązkowy zg. ze wzorem umowy (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 830