Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-12-2019 11:08:29 |
Składania : | 18-12-2019 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
O G Ł O S Z E N I E
O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR WIM.271.2.154.2019 z dnia 02.12.2019r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro, wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2018.1986 ze zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 56 (dz. o nr ew. 12 w obr. 0492) przy ul. Karpackiej 30 w Bydgoszczy.
2.1. Zamówienie jak wyżej obejmuje:
1) wykonanie robót przygotowawczych i ziemnych,
2) wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw w obrzeżach na ławie betonowej (obrzeże wewnętrzne przy istniejącym bocianim gnieździe rozebrać/dyslokować na docelowe miejsce krótszego boku placu zabaw),
3) montaż z dostawą i wykonaniem napisu, wzoru stóp (para – 2 stopy) i gry w klasy,
4) montaż i zakup urządzeń (zestaw zabawowy duży i ławka betonowa z listwami z tworzywa sztucznego),
5) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (zgodnie z wymaganiami Miejskiej Pracowni Geodezyjnej w Bydgoszczy).
2.2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej, należy wykonać zgodnie z:
1) dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2,
2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) zaświadczeniem o przyjęciu bez sprzeciwu zgłoszenia robót budowlanych,
4) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.1186 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej,
2.3. Wymagania przedmiotowe dotyczące urządzeń placu zabaw:
1) oferowane urządzenia powinny być zgodne z opisem zawartym w dokumentacji projektowej;
2) posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję urządzeń, ich montażu; serwis gwarancyjny, w tym reakcja na zgłoszenie wady/usterki w ciągu 24 godzin od ich zgłoszenia,
3) posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji (zgodnie z punktem 6 normy EN 1176-1:2009), szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania (eksploatacji), informacji dotyczących instalacji - jej bezpieczeństwa.
Dopuszcza się zmianę wymiarów urządzeń o 10% w stosunku do zaproponowanych w projekcie.
2.4. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3) posiadanie doświadczenia – 1 wykonane w ciągu ostatnich 5 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.
4) legitymowanie się stosownymi dokumentami (zgodnie z dokumentacją projektową) potwierdzającymi zgodność oferowanych: urządzeń placu zabaw z normą PN-EN 1176 oraz 1177 (certyfikaty wydane przez akredytowane jednostki, karty techniczne dla urządzeń, itp.),
5) certyfikaty, które stracą ważność przed upływem okresu odpowiedzialności wykonawcy za wady urządzeń i robót budowlanych – wykonawca ma obowiązek uaktualnić i dostarczyć Użytkownikowi (SP nr 56).
2.5. Załączniki do ogłoszenia:
1) podział ceny na składniki,
2) dokumentacja projektowa,
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) wzór umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa,
5) wykaz wykonanych usług,
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Kryterium oceny ofert: 100 % cena.
4. Termin wykonania zamówienia: do 29.05.2020 r.
5. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
Bernadeta Bała, Inspektor WIM, tel. 8149 – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
Lubomiła Pietkun, Inspektor WIM – tel. (52) 58 59 437.
6. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 18 .12.2019r.
o godz. 9:00.
7. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) wypełniony formularz pn. „Podział ceny na składniki”,
2) oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą legitymującą się uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 5) – wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 2 ppkt. 2.3,
4) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych
w załączniku nr 5 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).
Oferty złożone bez załączników, o których mowa w pkt. 7 nie będą rozpatrywane.
Kierownik Referatu
Joanna Żmich-Fórmaniak
2020-01-22 14:50 | Grażyna Frąckiewicz | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty -sprostowanie oczywistej omyłki pisarskiej |
2020-01-20 08:27 | Grażyna Frąckiewicz | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2019-12-13 09:53 | Grażyna Frąckiewicz | Odpowiedź na pytanie nr 1 |
Komunikaty