Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GRZ/262/6-TMM/2020 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na rok 2020

PWiK Sp. z o.o. Ruda Śląska I.R.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej Oddział: Dział Administracji i Organizacji Zasobów
Termin:
Zamieszczenia : 23-01-2020 08:18:59
Składania : 07-02-2020 11:00:00
Otwarcia : 07-02-2020 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Tryb postępowania - przetarg nieograniczony

Przedmiot zamówienia - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na rok 2020 
UWAGA! Zamawiający rozpatruje oferty tylko z oryginalnymi tuszami i tonerami.

Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1

Warunki wymagane od Wykonawców (warunki współpracy):
a)       Dostawy na warunkach franco magazyn Zamawiającego, ul. Pokoju 13, 41-709 Ruda Śl
b)      Dostawy będą odbywały się wg potrzeb Zamawiającego na podstawie odrębnego zamówienia składanego każdorazowo mailem, 
       z podaniem co najmniej asortymentu i wielkości dostaw
c)       Terminy dostaw - do 5 dni od daty złożenia zamówienia
d)      Wykonawca wyceni i dostarczy tylko ORYGINALNE tusze i tonery producentów urządzeń.
e)       Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar objęty przedmiotem                       zamówienia.

Do oferty należy dołączyć (w formacie PDF):
- Podpisany Formularz Cenowy - Załącznik nr 2
- Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia        działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 dostawy, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego            zamówienia - Załącznik nr 3
- Zaakceptowany wzór umowy - Załącznik nr 4

Oferta musi być podpisana/parafowana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze przedsiębiorców, centralnej ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy).

CENA OFERTOWA - ŁĄCZNA WARTOŚĆ (w PLN) CAŁEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z TRANSPORTEM
UWAGA! 
Wykonawca wyceni i dostarczy tylko ORYGINALNE tusze i tonery producentów urządzeń.

Warunki płatności - przelew 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z przepisem art. 4 ust.3 ustawy z 9 listopada 2018 r.  o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym.

Termin realizacji usługi - w zależności od zapotrzebowania od daty podpisania umowy do 31.01.2021r.

Sposób realizacji usługi - podstawą realizacji usługi będzie wynik postępowania oraz podpisana umowa z wybranym Wykonawcą 

Informacje o kontakcie z Zamawiającym - osobami uprawnionymi do kontaktu z Oferentami na etapie przygotowania i składania ofert są:  
- sprawy formalne - Monika Mikoszek nr tel. 32/34-24-269, przetargi@pwik.com.pl  
- sprawy merytoryczne - Anna Kurcius tel. 32/34-24-240

Sposób składania ofert - oferty należy składać drogą elektroniczną poprzez platformę zakupową Open Nexus. 

Informacja na temat możliwości składania ofert częściowych - oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty częściowe zostaną odrzucone.

Informacja na temat możliwości składania ofert wariantowych - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Tryb oceny ofert -  
Zamawiający odrzuca ofertę, której treść jest niezgodna z wymaganiami określonymi w postępowaniu, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, z zastrzeżeniem zdania poniżej. 
W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego.

Sposób zadawania pytań i udzielania odpowiedzi:
 - pytania do postępowania należy zadawać za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",
- Zamawiający treść zapytań wraz z wyjaśnieniami umieści na stronie z ogłoszeniem, w zakładce "Komunikaty". Udzielając wyjaśnień Zamawiający nie ujawni źródła zapytania,
- korespondencja prowadzona jest w języku polskim,
- pytania związane z obsługą platformy - Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr. 22/101-02-02 (od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 17.00)

Okres związania ofertą - 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert.

Uczestnicy postępowania zostaną poinformowani o wyniku postępowania poprzez ogłoszenie na stronie Zamawiającego w zakładce "Komunikaty". Złożenie oferty jest równoznaczne ze zgodą składającego ofertę na podanie do publicznej informacji jego danych (nazwa, miejscowość) oraz oferowanej przez niego ceny. Jeżeli wybrany Wykonawca wycofa swoją ofertę, wybór ofert może zostać przeprowadzony ponownie, spośród ofert złożonych, o ile nie zostaną one odrzucone. 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega, że ogłoszenie, a także warunki postępowania mogą być zmienione lub odwołane bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, w tym odszkodowania czy odsetek.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zawarta jest w załączniku.

Postępowanie prowadzone jest w oparciu „Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śl.” dostępny na stronie internetowej www.pwik.com.pl 

Przetarg nie jest objęty ustawą Prawo zamówień publicznych.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wykaz wykonanych dostaw - Załącznik nr 3.pdf pdf 121.3 2020-01-23 08:32:37 Postępowanie
Przedmiot zamówienia - Załącznik nr 1.pdf pdf 549.94 2020-01-23 08:32:24 Postępowanie
Wzór umowy - materiały eksploatacyjne do drukarek 2020 - Załącznik nr 4.pdf pdf 1212 2020-01-23 08:32:45 Postępowanie
Formularz Cenowy - Załącznik nr 2.doc doc 151.5 2020-01-23 08:33:58 Postępowanie
Klauzula RODO - art. 13.pdf pdf 422.43 2020-01-23 09:03:15 Postępowanie
Klauzula RODO - art. 14.pdf pdf 414.8 2020-01-23 09:03:20 Postępowanie
odpowiedzi tonery.pdf pdf 356.08 2020-01-30 14:44:51 Publiczna wiadomość
wynik strona tusze.pdf pdf 131.19 2020-02-10 13:40:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-02-10 13:40 PWiK Sp. z o.o. Ruda Śląska I.R. W załączeniu wynik postępowania.

wynik strona tusze.p [...].pdf

2020-02-04 08:01 PWiK Sp. z o.o. Ruda Śląska I.R. UWAGA!
W Formularzu Cenowym należy usunąć wszystkie tusze do drukarki HP OfficeJet Pro L7590.
2020-01-30 14:44 PWiK Sp. z o.o. Ruda Śląska I.R. W załączeniu odpowiedzi Zamawiajacego na pytania Oferentów.

odpowiedzi tonery.pd [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na rok 2020 należy wycenić cały przedmiot zamówienia 1 szt. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
ul. Pokoju 13
41-709 , Ruda Śląska
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Cenowy - Zamawiajacy wymaga załączenia pliku zgodnie z Załącznikiem nr 2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Wykaz wykonanych dostaw - Zamawiajacy wymaga załączenia pliku zgodnie z Załącznikiem nr 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Zaakceptowany projekt umowy - Zamawiajacy wymaga załączenia pliku zgodnie z Załącznikiem nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 879