Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-02-2020 07:37:00 |
Składania : | 19-02-2020 11:00:00 |
Otwarcia : | 19-02-2020 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Tryb postępowania - przetarg nieograniczony
Przedmiot zamówienia - Załadunek, odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 03 02 mieszanki bitumiczne inne niż wymienione w 17 03 01
Szacowana ilosć odpadów: 120 t/rok
Warunki wymagane od Wykonawców (warunki współpracy):
a) Wykonawca musi posiadać aktualne decyzje w zakresie zagospodarowania odpadu o kodzie 17 03 02;
b) Wykonawca musi posiadać wpis w Rejestrze Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami;
c) Załadunek i transport odpadów z miejsca wytworzenia do miejsca zagospodarowania po stronie Wykonawcy;
d) Wykonawca musi posiadać urządzenia do załadunku odpadów;
e) Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę drogą elektroniczną na min. 3 dni przed planowanym przekazaniem
odpadów o miejscu wytworzenia oraz szacowanej ilości wytworzonych odpadów;
f) W przypadku wytworzenia odpadu wynikającego z usuwania awarii Wykonawca zobowiązany będzie do załadunku i
odbioru odpadu zgromadzonego w workach BIG-BAG (opakowanie zwrotne) w terminie do 48 godz. po otrzymaniu
zgłoszenia;
g) Załadunek odpadów w ilosci do 2 t będzie odbywał sie w pojemnikach typu BIG-BAG (opakowanie zwrotne) zapewnionych
przez Zamawiającego;
h) Odbiór i transport odpadów w ilosci powyżej 2t będzie odbywał się po wcześniejszym uzgodnieniu załadunku z
Zamawiającym.
Do oferty należy dołączyć (w formacie PDF):
- Podpisany Formularz Cenowy - Załącznik nr 1
- Aktualne decyzje w zakresie zagospodarowania odpadu o kodzie 17 03 02
- Wpis w Rejestrze Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (prosimy o podanie nr rejestrowego BDO)
- Zaakceptowany wzór umowy - Załącznik nr 2
Oferta musi być podpisana/parafowana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze przedsiębiorców, centralnej ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy).
CENA OFERTOWA - ŁĄCZNA WARTOŚĆ (w PLN) CAŁEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Warunki płatności - przelew 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z przepisem art. 4 ust.3 ustawy z 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym.
Termin realizacji usługi - w zależności od zapotrzebowania od daty podpisania umowy do 31.01.2021r.
Sposób realizacji usługi - podstawą realizacji usługi będzie wynik postępowania oraz podpisana umowa z wybranym Wykonawcą
Informacje o kontakcie z Zamawiającym - osobami uprawnionymi do kontaktu z Oferentami na etapie przygotowania i składania ofert są:
- sprawy formalne - Monika Mikoszek nr tel. 32/34-24-269, przetargi@pwik.com.pl
- sprawy merytoryczne - Marek Wilk tel. 691704728
Sposób składania ofert - oferty należy składać drogą elektroniczną poprzez platformę zakupową Open Nexus.
Informacja na temat możliwości składania ofert częściowych - oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty częściowe zostaną odrzucone.
Informacja na temat możliwości składania ofert wariantowych - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Tryb oceny ofert -
Zamawiający odrzuca ofertę, której treść jest niezgodna z wymaganiami określonymi w postępowaniu, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, z zastrzeżeniem zdania poniżej.
W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego.
Sposób zadawania pytań i udzielania odpowiedzi:
- pytania do postępowania należy zadawać za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",
- Zamawiający treść zapytań wraz z wyjaśnieniami umieści na stronie z ogłoszeniem, w zakładce "Komunikaty". Udzielając wyjaśnień Zamawiający nie ujawni źródła zapytania,
- korespondencja prowadzona jest w języku polskim,
- pytania związane z obsługą platformy - Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr. 22/101-02-02 (od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 17.00)
Okres związania ofertą - 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert.
Uczestnicy postępowania zostaną poinformowani o wyniku postępowania poprzez ogłoszenie na stronie Zamawiającego w zakładce "Komunikaty". Złożenie oferty jest równoznaczne ze zgodą składającego ofertę na podanie do publicznej informacji jego danych (nazwa, miejscowość) oraz oferowanej przez niego ceny. Jeżeli wybrany Wykonawca wycofa swoją ofertę, wybór ofert może zostać przeprowadzony ponownie, spośród ofert złożonych, o ile nie zostaną one odrzucone.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega, że ogłoszenie, a także warunki postępowania mogą być zmienione lub odwołane bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, w tym odszkodowania czy odsetek.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zawarta jest w załączniku.
Postępowanie prowadzone jest w oparciu „Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śl.” dostępny na stronie internetowej www.pwik.com.pl
Przetarg nie jest objęty ustawą Prawo zamówień publicznych.
2020-02-11 13:59 | PWiK Sp. z o.o. Ruda Śląska I.R. | W załączeniu pytania Oferenta i odpowiedzi Zamawiającego do pow. postępowania. |
Komunikaty