Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.24.2020 Wyk. robót budowlanych polegających na budowie toru do jazdy na rolkach i rowerach na terenie pomiędzy ul. Gniewkowską, Płowiecką i Cmentarną w Bydgoszczy.

Maciej Grabowski
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 23-04-2020 13:11:00
Składania : 29-04-2020 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

NR WIM.271.2.24.2020  z dnia  23.04.2020r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.1843 j.t. z  późn. zm.)



1.    Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

        

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz


2.    Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie toru do jazdy na rolkach

i rowerach na terenie pomiędzy ul. Gniewkowską, Płowiecką i Cmentarną  na osiedlu Glinki-Rupienica w Bydgoszczy  (działka 1/33  obr.154 własność Gminy Bydgoszcz).


2.1 Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:

1) zagospodarowania terenu zgodnie z dokumentacją projektową będącą w posiadaniu Zamawiającego (do realizacji zaznaczony odcinek toru długości ok. 257mb - zakres robót zaznaczony na PZT);

2) robót przygotowawczych i towarzyszących (m.in.: wyrównanie terenu,  przemieszczenie ziemi, wywóz i utylizacja nadmiaru urobku - możliwość pobliskiego składowania ziemi zgodnie z oznaczeniem na PZT, wycinka oraz przecinka drzew i krzewów kolidujących

z inwestycją, wykonanie przepustów z rur betonowych fi50cm, wykonanie nasypu wokół realizowanego odcinka toru-wyniesienie toru ponad teren od 10-20cm),

3) dostawy i montażu materiałów i urządzeń wg projektu (m.in. ustabilizowanie podłoża, warstwa podsypki żwirowej, wykonanie warstwy wyrównawczej, ułożenie betonu)

4) toru,

5) robót odtworzeniowych wraz z uporządkowaniem terenu po robotach,

6) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (dodatkowo wykonanej i zapisanej również w formacie DGN).

 

2.2 Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z

1)    dokumentacją projektową będącą w posiadaniu Zamawiającego,

2)    specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,

3)    decyzją nr 804/2018 z 06.08.2018r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę,

4)    ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.1186 j.t. z późn. zm.), zasadami wiedzy technicznej.


2.3 Wymagania przedmiotowe (dot. toru do jazdy na rolkach i rowerach):

1)    oferowane urządzenia/materiały powinny być zgodne z opisem zawartym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;

2)    posiadać nie krótszą niż 3 lata gwarancję urządzeń, ich montażu; serwis  gwarancyjny,

3)    posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci:  danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji  (m.in. zgodnie z  normą PN-EN 206), szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania (eksploatacji), informacji dotyczących instalacji - jej bezpieczeństwa.


2.4     Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1)    prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2)    dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;

3)    posiadanie doświadczenia –  1 wykonane w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz pisemne potwierdzenia zgodności projektu z wymaganiami użytkowników (referencje);

4)    legitymowanie się stosownymi dokumentami (zgodnie z dokumentacją projektową) potwierdzającymi zgodność konstrukcji wykonanych „torów, dróg”  z normą PN-EN 206 (załączyć do oferty przynajmniej 1);

5)    certyfikaty, które stracą ważność przed upływem terminu okresu odpowiedzialności Wykonawcy za wady urządzeń, konstrukcji i robót budowlanych – wykonawca  ma obowiązek uaktualnić i dostarczyć Użytkownikowi.


2.5  Załączniki do ogłoszenia:

1)    załącznik pn. Podział ceny na składniki - do wypełnienia przez Wykonawcę,

2)    wzór umowy,

3)    dokumentacja projektowa.

4)    zdjęcia terenu inwestycji – 2 ujęcia.


3.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Kryterium oceny ofert: 100 % cena.


4.    Termin wykonania zamówienia:  w ciągu 2 miesięcy od podpisania umowy.


5.    Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:  

Lilianna Jasiek, Inspektor  WIM – tel. 52 5859 271

Piotr Dorenda, Inspektor WIM – tel. 52 5858473


6. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa dnia 29.04.2020r. o  godz. 10.00


6.1    Do oferty należy załączyć:

1)    wypełniony formularz pn.  „Podział ceny na składniki”,

2)    oświadczenie o zapewnieniu okresu gwarancji;

3)    oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą legitymującą się uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej;

4)    potwierdzenie posiadania przez Wykonawcę doświadczenia (referencje od Inwestorów

o wykonanych „torach,drogach”).

      

6.2. Oferty złożone bez załączników, o których mowa w pkt. 6.1. nie będą rozpatrywane. 

  

6.3.    Wykonawca robót, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobligowany jest przed zawarciem umowy do przedstawienia Zamawiającemu niżej wymienionych dokumentów:

1)    certyfikatów i dokumentów  potwierdzających zgodność konstrukcji z normą PN-EN 206.

2)    informacje udostępnione przez producenta / dostawcę urządzeń, konstrukcji w postaci:

   a) danych katalogowych,

   b) informacji dotyczących instalacji - jej bezpieczeństwa,

   c) szczegółowe instrukcje montażu i użytkowania,

   d) informacje dotyczące kontroli i konserwacji. 



DYREKTOR / Z-CA DYREKTORA

WYDZIAŁU  INWESTYCJI MIASTA

URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY    

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
GniewTor zał. 3b Rys.a0.pdf pdf 974.79 2020-04-23 13:11:00 Postępowanie
GniewTor zał. 3c Rys. a1.pdf pdf 196.19 2020-04-23 13:11:00 Postępowanie
GniewTor zał. 3d Rys. a2.pdf pdf 444.04 2020-04-23 13:11:00 Postępowanie
GniewTor zał. 2 Wzór umowy .pdf pdf 392.04 2020-04-23 13:11:00 Postępowanie
GniewTor zał. 3a Zakres toru do wykonania.pdf pdf 271.91 2020-04-23 13:11:00 Postępowanie
GniewTor zał. 1 Podział ceny na składniki.pdf pdf 37.85 2020-04-23 13:11:00 Postępowanie
GniewTor zał. 3e Rys. a3.pdf pdf 239.08 2020-04-23 13:11:00 Postępowanie
GniewTor zał. 3f Mapa.pdf pdf 373.4 2020-04-23 13:11:00 Postępowanie
GniewTor zał. 3g Opis tor.pdf pdf 732.39 2020-04-23 13:11:00 Postępowanie
GniewTor zał. 3h STWIOR.pdf pdf 15942.66 2020-04-23 13:11:00 Postępowanie
GniewTor zał. 4 Zdjęcia.pdf pdf 1412.38 2020-04-23 13:11:00 Postępowanie
GlinkiRupRolkiWynik.pdf pdf 36.33 2020-05-05 07:30:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-05-05 07:30 Maciej Grabowski Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

GlinkiRupRolkiWynik. [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wyk. robót budowlanych polegających na budowie toru do jazdy na rolkach i rowerach na terenie pomiędzy ul. Gniewkowską, Płowiecką i Cmentarną w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowy wraz z załącznikami i wzorze umowy. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2845 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z zapisami we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 2 miesiące od daty zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 557