Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-04-2020 13:11:00 |
Składania : | 29-04-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR WIM.271.2.24.2020 z dnia 23.04.2020r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.1843 j.t. z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie toru do jazdy na rolkach
i rowerach na terenie pomiędzy ul. Gniewkowską, Płowiecką i Cmentarną na osiedlu Glinki-Rupienica w Bydgoszczy (działka 1/33 obr.154 własność Gminy Bydgoszcz).
2.1 Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:
1) zagospodarowania terenu zgodnie z dokumentacją projektową będącą w posiadaniu Zamawiającego (do realizacji zaznaczony odcinek toru długości ok. 257mb - zakres robót zaznaczony na PZT);
2) robót przygotowawczych i towarzyszących (m.in.: wyrównanie terenu, przemieszczenie ziemi, wywóz i utylizacja nadmiaru urobku - możliwość pobliskiego składowania ziemi zgodnie z oznaczeniem na PZT, wycinka oraz przecinka drzew i krzewów kolidujących
z inwestycją, wykonanie przepustów z rur betonowych fi50cm, wykonanie nasypu wokół realizowanego odcinka toru-wyniesienie toru ponad teren od 10-20cm),
3) dostawy i montażu materiałów i urządzeń wg projektu (m.in. ustabilizowanie podłoża, warstwa podsypki żwirowej, wykonanie warstwy wyrównawczej, ułożenie betonu)
4) toru,
5) robót odtworzeniowych wraz z uporządkowaniem terenu po robotach,
6) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (dodatkowo wykonanej i zapisanej również w formacie DGN).
2.2 Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z
1) dokumentacją projektową będącą w posiadaniu Zamawiającego,
2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) decyzją nr 804/2018 z 06.08.2018r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę,
4) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.1186 j.t. z późn. zm.), zasadami wiedzy technicznej.
2.3 Wymagania przedmiotowe (dot. toru do jazdy na rolkach i rowerach):
1) oferowane urządzenia/materiały powinny być zgodne z opisem zawartym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
2) posiadać nie krótszą niż 3 lata gwarancję urządzeń, ich montażu; serwis gwarancyjny,
3) posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji (m.in. zgodnie z normą PN-EN 206), szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania (eksploatacji), informacji dotyczących instalacji - jej bezpieczeństwa.
2.4 Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
3) posiadanie doświadczenia – 1 wykonane w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz pisemne potwierdzenia zgodności projektu z wymaganiami użytkowników (referencje);
4) legitymowanie się stosownymi dokumentami (zgodnie z dokumentacją projektową) potwierdzającymi zgodność konstrukcji wykonanych „torów, dróg” z normą PN-EN 206 (załączyć do oferty przynajmniej 1);
5) certyfikaty, które stracą ważność przed upływem terminu okresu odpowiedzialności Wykonawcy za wady urządzeń, konstrukcji i robót budowlanych – wykonawca ma obowiązek uaktualnić i dostarczyć Użytkownikowi.
2.5 Załączniki do ogłoszenia:
1) załącznik pn. Podział ceny na składniki - do wypełnienia przez Wykonawcę,
2) wzór umowy,
3) dokumentacja projektowa.
4) zdjęcia terenu inwestycji – 2 ujęcia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Kryterium oceny ofert: 100 % cena.
4. Termin wykonania zamówienia: w ciągu 2 miesięcy od podpisania umowy.
5. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
Lilianna Jasiek, Inspektor WIM – tel. 52 5859 271
Piotr Dorenda, Inspektor WIM – tel. 52 5858473
6. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa dnia 29.04.2020r. o godz. 10.00
6.1 Do oferty należy załączyć:
1) wypełniony formularz pn. „Podział ceny na składniki”,
2) oświadczenie o zapewnieniu okresu gwarancji;
3) oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą legitymującą się uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej;
4) potwierdzenie posiadania przez Wykonawcę doświadczenia (referencje od Inwestorów
o wykonanych „torach,drogach”).
6.2. Oferty złożone bez załączników, o których mowa w pkt. 6.1. nie będą rozpatrywane.
6.3. Wykonawca robót, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobligowany jest przed zawarciem umowy do przedstawienia Zamawiającemu niżej wymienionych dokumentów:
1) certyfikatów i dokumentów potwierdzających zgodność konstrukcji z normą PN-EN 206.
2) informacje udostępnione przez producenta / dostawcę urządzeń, konstrukcji w postaci:
a) danych katalogowych,
b) informacji dotyczących instalacji - jej bezpieczeństwa,
c) szczegółowe instrukcje montażu i użytkowania,
d) informacje dotyczące kontroli i konserwacji.
DYREKTOR / Z-CA DYREKTORA
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
2020-05-05 07:30 | Maciej Grabowski | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Komunikaty