Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-10-2020 10:49:00 |
Składania : | 15-10-2020 23:59:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Robota budowlana |
W imieniu Zarządu Dróg Powiatowych w Sandomierzu z siedzibą w Samborcu 27-650 Samborzec 199, informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na:
„UZUPEŁNIENIE OZNAKOWANIA PIONOWEGO DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SANDOMIERSKIEGO”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oznakowania pionowego zgodnie z kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik przedmiotowego postepowania.
Dostarczone
i zamontowane oznakowanie pionowe stanowić będzie uzupełnienie oznakowania
pionowego istniejącej stałej organizacji ruchu na drogach powiatowych.
Rozkład ilościowy poszczególnych
znaków drogowych zgodny z załączonym kosztorysem ofertowym, natomiast
rozmieszczenie poszczególnych znaków drogowych – wg. wskazań przedstawiciela
ZDP w Sandomierzu oraz udostępnionej na czas wykonywanych robót dokumentacji
technicznej stałej organizacji ruchu.
Zamawiający posiada projekt stałej organizacji
ruchu w wersji papierowej z którą Wykonawca może się zapoznać w każdy dzień
roboczy w godzinach od 800 do 1530.
Szczegółowe
warunki realizacji zamówienia i rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym
przedstawione zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik niniejszego
zapytania.
Termin realizacji zamówienia: do 15.12.2020 r.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienie postępowania bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez Wykonawców roszczeń z tego tytułu.
Zamawiający wymaga:
- Zamawiający wraz ze złożoną ofertą wymaga dołączenia od oferty uzupełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną pliku ze skanem kosztorysu ofertowego.
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 15 832 04 06 czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2020-10-16 11:16 | Zarząd Dróg | Raport wyboru ofert |
Komunikaty