Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-10-2020 09:06:00 |
Składania : | 14-10-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 14-10-2020 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na niżej wymienione zadanie:
Przeprowadzenie
czynności geodezyjnych mających na celu wyznaczenie wszystkich punktów
granicznych nieruchomości stanowiącej drogę wewnętrzną – działka
ewid. nr 55 w obrębie ewid. Trzcianka, bliżej przedstawionej na załączniku nr 2
do zapytania oraz utrwalenie ich granicznikami
betonowymi. Przedłożenie Zamawiającemu
protokołu sporządzonego na gruncie z adnotacją o przyjęciu go do państwowego
zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
W przypadku, gdy zmianie
ulegnie powierzchnia ewidencyjna działki należy sporządzić wykaz zmian danych
ewidencyjnych na podstawie, których będzie można dokonać zmiany w danych
ewidencyjnych.
Wykonanie zamówienia
zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.
(Nazwa przedsięwzięcia: Fundusz
Sołecki Trzcianka – Wydatek ze środków bieżących. „Wyznaczenie punktów
granicznych w części szlaku turystycznego od drogi gminnej do drogi
wojewódzkiej”)
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do: negocjacji z oferentami w sytuacji np. gdy we
wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za wykonanie usługi
przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania lub gdy
oferenci złożyli oferty o takich samych cenach brutto – dotyczy sytuacji, kiedy
proponowane ceny brutto nie przewyższają kwoty przeznaczonej przez
Zamawiającego na realizację zadania. Negocjacje przeprowadzane będą poprzez
wysłanie wiadomości w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy
zakupowej OPEN NEXUS.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: wg pkt 3.1 Zapytania ofertowego znak; RGI.ZO.271.93.2020;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 041 317-87-41
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zapytanie ofertowe znak: RGI.ZO.271.93.2020.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty