Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: budowa przyłączy zasilających i infrastruktury teletechnicznej dla punktów monitoringu miejskiego przy ul. Podwale oraz ul. Zaułek w Bydgoszczy

Tomasz Matusiak
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Zarządzania Kryzysowego
Termin:
Zamieszczenia : 03-11-2020 12:59:00
Składania : 16-11-2020 12:30:00
Otwarcia : 16-11-2020 12:33:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

W celu budowy jednego nowego punktu monitoringu miejskiego przy ul. Podwale (róg ul. Magdzińskiego) w Bydgoszczy, który będzie wyposażony w cztery kamery oraz w celu podłączenia do rozdzielni prądu w zabytkowej Hali Targowej również istniejącego punktu monitoringu (wyposażonego w dwie kamery) zlokalizowanego przy ul. Podwale (róg ul. Zaułek), Zamawiający zleci realizację budowy przyłączy zasilających i infrastruktury teletechnicznej przy ul. Podwale oraz ul. Zaułek w Bydgoszczy zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym przekazanym przez Zamawiającego.

W załącznikach zostają udostępnione pliki zawierające ww. projekt budowlano - wykonawczy oraz Decyzja 177/2020 Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bydgoszczy określająca warunki realizacji prac na zabytku wpisanym do rejestru zabytków nr A/971 wraz z pozwoleniem na montaż instalacji według projektu, który został uzgodniony z konserwatorem zabytków.

Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji tożsamych prac budowlanych
w okresie 2 lat od dnia złożenia oferty. Wykonawca musi dysponować zasobami kadrowymi ze świadectwami kwalifikacyjnymi do nadzoru prac przy urządzeniach elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z realizacją pomiarów określonych w projekcie oraz
dysponować zasobami kadrowymi ze świadectwami kwalifikacyjnymi do nadzoru w zakresie prac drogowych.

Ponadto Wykonawca zawierając umowę potwierdzi przyjęcie do stosowania postanowień Decyzji nr 177/2020 Miejskiego Konserwatora Zabytków
z dn. 09.10.2020 r. wydanej na rzecz Zamawiającego.

W celu uzyskania zatwierdzenia dokumentacji powykonawczej Wykonawca w ramach zadania musi zlecić uprawnionemu geodecie wykonanie dokumentacji inwentaryzacji powykonawczej opisanej w projekcie i najpóźniej w ciągu 14 dni od odbioru przekazać ją do właściwego miejscowo Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej oraz
do Zamawiającego.

Wszystkie urządzenia dostarczane w ramach realizacji umowy nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż 1 rok od dnia instalacji i muszą być nieużywane, fabrycznie nowe.
W szczególności nie dopuszcza się dostaw urządzeń z podzespołami pochodzącymi
z wcześniej używanych urządzeń, pod rygorem kary umownej w kwocie 5000 zł w przypadku ujawnienia urządzenia zawierającego podzespoły używane. Wykonawca zobowiązuje się sprawdzić stan dostarczanych urządzeń i odpowiada za spełnienie wymogu rzetelnego sprawdzenia urządzeń.

Termin realizacji zamówienia: do dnia 16.04.2021 r.
Okres ochrony gwarancyjnej przedmiotu umowy: minimum 3 lata od odbioru.

Przewidywana kara umowna za opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy: 300 zł za każdy dzień opóźnienia, naliczana maksymalnie do 30 dni pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy, bez odstąpienia od egzekwowania naliczonych kar po rozwiązaniu umowy.

Zamawiający w celu umożliwienia oferentom oględzin przewiduje wizję lokalną na miejscu budowy, w tym w zabytkowej Hali Targowej. Spotkanie odbędzie się w piątek 6 listopada br. od godziny 12.30 do 13.00. Spotkanie rozpocznie się przy wejściu do Hali Targowej od strony ul. Podwale. Przedstawicielem Zamawiającego będzie inspektor Tomasz Matusiak (Urząd Miasta Bydgoszczy). Uczestnictwo w wizji lokalnej nie wymaga wcześniejszego zgłoszenia. W związku z obecnym zagrożeniem epidemicznym można zgłosić wolę zorganizowania oddzielnej wizji lokalnej, która będzie mogła odbyć się nie później niż do godziny 14.30 w dniu 6 listopada br.


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 52 5858975, 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Miejski Konserwator Zabytków - decyzja.pdf pdf 1587.92 2020-11-03 12:59:00 Postępowanie
PROJEKT ZASILANIE MONTORING PODWALE_ZAUŁEK.pdf pdf 7826.3 2020-11-03 12:59:00 Postępowanie
Miejski Konserwator Zabytków - decyzja.pdf pdf 1587.92 2020-11-03 12:59:00 Przedmiot zamówienia
PROJEKT ZASILANIE MONTORING PODWALE_ZAUŁEK.pdf pdf 7826.3 2020-11-03 12:59:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 roboty budowlane roboty zgodnie z opisem wymagań oraz zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym

Miejski Konserwator [...].pdf

PROJEKT ZASILANIE MO [...].pdf

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2953 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. (0)
3 Termin realizacji - Od dnia otrzymania zamówienia do 16.04.2021. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 470