Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-11-2020 12:59:00 |
Składania : | 16-11-2020 12:30:00 |
Otwarcia : | 16-11-2020 12:33:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
W celu budowy jednego nowego punktu monitoringu miejskiego przy ul. Podwale (róg ul. Magdzińskiego) w Bydgoszczy, który będzie wyposażony w cztery kamery oraz w celu podłączenia do rozdzielni prądu w zabytkowej Hali Targowej również istniejącego punktu monitoringu (wyposażonego w dwie kamery) zlokalizowanego przy ul. Podwale (róg ul. Zaułek), Zamawiający zleci realizację budowy przyłączy zasilających i infrastruktury teletechnicznej przy ul. Podwale oraz ul. Zaułek w Bydgoszczy zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym przekazanym przez Zamawiającego.
W załącznikach zostają udostępnione pliki zawierające ww. projekt budowlano - wykonawczy oraz Decyzja 177/2020 Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bydgoszczy określająca warunki realizacji prac na zabytku wpisanym do rejestru zabytków nr A/971 wraz z pozwoleniem na montaż instalacji według projektu, który został uzgodniony z konserwatorem zabytków.
Warunki
udziału w postępowaniu:
Wykonawca
musi posiadać doświadczenie w realizacji tożsamych prac budowlanych
w okresie 2 lat od dnia złożenia oferty. Wykonawca musi dysponować zasobami
kadrowymi ze świadectwami kwalifikacyjnymi do nadzoru prac przy urządzeniach
elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z realizacją pomiarów określonych w
projekcie oraz dysponować zasobami
kadrowymi ze świadectwami kwalifikacyjnymi do nadzoru w zakresie prac drogowych.
Ponadto Wykonawca zawierając umowę potwierdzi
przyjęcie do stosowania postanowień Decyzji nr 177/2020 Miejskiego Konserwatora
Zabytków
z dn. 09.10.2020 r. wydanej na rzecz Zamawiającego.
W celu uzyskania
zatwierdzenia dokumentacji powykonawczej Wykonawca w ramach zadania musi zlecić
uprawnionemu geodecie wykonanie dokumentacji inwentaryzacji powykonawczej
opisanej w projekcie i najpóźniej w ciągu 14 dni od odbioru przekazać ją do właściwego miejscowo Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej oraz
do Zamawiającego.
Wszystkie urządzenia dostarczane w ramach
realizacji umowy nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż 1 rok od dnia instalacji
i muszą być nieużywane, fabrycznie nowe.
W szczególności nie dopuszcza się dostaw urządzeń z podzespołami pochodzącymi
z wcześniej używanych urządzeń, pod rygorem kary umownej w kwocie 5000 zł w
przypadku ujawnienia urządzenia zawierającego podzespoły używane. Wykonawca
zobowiązuje się sprawdzić stan dostarczanych urządzeń i odpowiada za spełnienie
wymogu rzetelnego sprawdzenia urządzeń.
Termin realizacji
zamówienia:
do dnia 16.04.2021 r.
Okres ochrony gwarancyjnej przedmiotu umowy: minimum 3 lata od odbioru.
Przewidywana kara umowna za opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy: 300 zł za każdy dzień opóźnienia, naliczana maksymalnie do 30 dni pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy, bez odstąpienia od egzekwowania naliczonych kar po rozwiązaniu umowy.
Zamawiający w celu umożliwienia oferentom oględzin przewiduje wizję lokalną na miejscu budowy, w tym w zabytkowej Hali Targowej. Spotkanie odbędzie się w piątek 6 listopada br. od godziny 12.30 do 13.00. Spotkanie rozpocznie się przy wejściu do Hali Targowej od strony ul. Podwale. Przedstawicielem Zamawiającego będzie inspektor Tomasz Matusiak (Urząd Miasta Bydgoszczy). Uczestnictwo w wizji lokalnej nie wymaga wcześniejszego zgłoszenia. W związku z obecnym zagrożeniem epidemicznym można zgłosić wolę zorganizowania oddzielnej wizji lokalnej, która będzie mogła odbyć się nie później niż do godziny 14.30 w dniu 6 listopada br.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 52 5858975,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty