Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-11-2020 10:04:00 |
Składania : | 09-11-2020 14:00:00 |
Otwarcia : | 09-11-2020 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
WTT.236.82.2020
ZAMAWIAJĄCY
Nazwa: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
Adres: 45-005 Opole, ul. Budowlanych 1
Telefon sekretariatu: 478617001, fax: 478617080
Prowadzący sprawę: Ryszard Sałek, tel. 478617140
Realizując zamówienie do którego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych nie stosuje się tej ustawy
do
złożenia oferty na zadanie pn.:„Wymiana natynkowej instalacji elektrycznej w garażach oraz ich pomalowanie - zamówienie w częściach”
1. Opis sposobu przygotowania oferty:
1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych,
1.2. wartość oferty musi być przedstawiona w formie: wartość netto, obowiązująca stawka VAT, wartość brutto, dla każdej części osobno,
1.3. oferta musi spełniać wszystkie wymagania przedmiotu zamówienia stanowiące załącznik nr 1,
1.4. oferta musi być złożona przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
2. Kryteria wyboru: cena – 100 % dla kazdej części osobno.
3. Wymagany termin
realizacji zamówienia
- do 4.12.2020 r. dla części A (Demontaż starej instalacji elektrycznej i malowanie garaży 8,9,10,11)
- do 18.12.2020 r. dla części B (Montaż instalacji elektrycznej garaży 8,9,10,11)
4. Wszelkie pytania i wnioski kierować na adres: informatycy.kw@psp.opole.pl.
5. Ofertę należy złożyć w terminie do 09.11.2020 r. do godziny 14:00 na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/psp_opole.
6. Zamawiający może udzielić zamówienia jednemu Wykonawcy dla wszystkich części lub kilku Wykonawcom dla różnych części.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia postępowania bez rozstrzygnięcia w całości lub w części.
8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty zapoznać się z obiektem. W tym celu należy zgłosić taką potrzebę mailowo lub przez zapytanie na platformie zakupowej.
Załączniki:
1. Wymagania przedmiotu zamówienia.
2. Wzór umowy
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty