Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-11-2020 12:19:00 |
Składania : | 08-12-2020 13:00:00 |
Otwarcia : | 08-12-2020 13:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Zamawiający: Gmina Nowa Słupia, ul.
Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia
Działając w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t. j. z dnia Dz. U. 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zapraszam do złożenia ofert na:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Wywóz i unieszkodliwianie odpadów stałych z kontenera Kp-7
z placu targowego w Rudkach.
- Wymagany termin związania ofertą: 30 dni.
3. Warunki udziału:
3.1 Wymagany termin realizacji zamówienia: od 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
3.2 Przedmiot zamówienia:
1. Wywóz i unieszkodliwianie odpadów stałych będzie odbywał się po ustaleniu terminu wykonania usług z Wykonawcą telefonicznie lub e-mail;
2. Zamawiający zastrzega sobie wykonanie usługi nie później niż 3 dni po zgłoszeniu wywozu w/w odpadów;
3. Ponadto Wykonawca zobligowany jest do:
- dostarczenia kontenera Kp - 7 w celu składowania odpadów;
- oczyszczania miejsca zanieczyszczonego przy opróżnianiu kontenera;
- naprawy kontenera, jeśli uszkodzenie powstało z winy Wykonawcy.
- przedkładania sprawozdania o ilości odpadów wytworzonych na terenie gminy Nowa Słupia oraz masie zdeponowanej na składowisku,
- potwierdzenie faktu przyjęcia odpadów na miesięcznych kartach przekazania odpadu,
- prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przyjęta klasyfikacją odpadów i w oparciu o wzory dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów.
Jeżeli Wykonawca wykonuje przedmiot umowy w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową, Zamawiający wezwie go do zmiany sposobu wykonania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu Zamawiający może od umowy odstąpić w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach albo powierzyć poprawienie lub dalsze wykonanie przedmiotu umowy innej osobie na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy,
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za terminowe wykonanie zamówienia,
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
3.3. Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty:
- formularz ofertowy (załącznik nr 1 do „Zapytania ofertowego” z dnia 30.11.2020 r.),
- zaakceptowane warunki projektu umowy (zaparafowany) (załącznik nr 2 do „Zapytania ofertowego” z dnia 30.11.2020 r.),
-
o
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i
doświadczenie, przez co rozumie się wykonanie co najmniej 1 usługi polegającej
na wywozie
i unieszkodliwianiu odpadów stałych w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie (do oferty należy załączyć referencje),
- klauzula RODO.
4. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami:
Cena – najniższa cena.
5. Dodatkowe informacje:
5.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo
do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami
w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za
wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na
realizację zadania.
5.2 Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady
konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również
zwracać się
z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.
5.3 Sprawdzanie wiarygodności ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
5.4. Płatność z tytułu realizacji umowy zostanie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje z chwilą obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Faktura obejmować będzie zapłatę za należycie wykonaną usługę.
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć:
Uwaga:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2) Kwestionariusz przesyłany drogą e-mail - po podpisaniu powinien być
zeskanowany i dopiero
w takiej formie przesłany.
2020-12-11 12:59 | Justyna Górecka | W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
Komunikaty