Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGKOŚ.271.9.2020 Wywóz i unieszkodliwianie odpadów stałych z kontenera Kp - 7 z placu targowego w Rudkach

Termin:
Zamieszczenia : 30-11-2020 12:19:00
Składania : 08-12-2020 13:00:00
Otwarcia : 08-12-2020 13:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


1. Zamawiający: Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia

 

Działając w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t. j. z dnia Dz. U. 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zapraszam do złożenia ofert na:

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Wywóz i unieszkodliwianie odpadów stałych z kontenera Kp-7

z placu targowego w Rudkach.

 

- Wymagany termin związania ofertą: 30 dni.

3. Warunki udziału:

3.1 Wymagany termin realizacji zamówienia: od 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.

3.2 Przedmiot zamówienia:

1.      Wywóz i unieszkodliwianie odpadów stałych będzie odbywał się po ustaleniu terminu wykonania usług z Wykonawcą telefonicznie lub e-mail;

2.      Zamawiający zastrzega sobie wykonanie usługi nie później niż 3 dni po zgłoszeniu wywozu w/w odpadów;

3.      Ponadto Wykonawca zobligowany jest do:

-        dostarczenia kontenera Kp -  7 w celu składowania odpadów;

-        oczyszczania miejsca zanieczyszczonego przy opróżnianiu kontenera;

-        naprawy kontenera, jeśli uszkodzenie powstało z winy Wykonawcy.         

-    przedkładania sprawozdania o ilości odpadów wytworzonych na terenie gminy Nowa Słupia oraz masie zdeponowanej na składowisku,

-        potwierdzenie faktu przyjęcia odpadów na miesięcznych kartach przekazania odpadu,

-      prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przyjęta klasyfikacją odpadów i w oparciu o wzory dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów.

Jeżeli Wykonawca wykonuje przedmiot umowy w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową, Zamawiający wezwie go do zmiany sposobu wykonania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu Zamawiający może od umowy odstąpić w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach albo powierzyć poprawienie lub dalsze wykonanie przedmiotu umowy innej osobie na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy,

Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za terminowe wykonanie zamówienia,

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.     

3.3. Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty:

-        formularz ofertowy (załącznik nr 1 do „Zapytania ofertowego” z dnia 30.11.2020 r.),

-        zaakceptowane warunki projektu umowy (zaparafowany) (załącznik nr 2 do „Zapytania ofertowego” z dnia 30.11.2020 r.),

-        o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, przez co rozumie się wykonanie co najmniej 1 usługi polegającej na wywozie
i unieszkodliwianiu odpadów stałych
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (do oferty należy załączyć referencje),

-        klauzula RODO.

4. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami:

Cena – najniższa cena.

5.  Dodatkowe informacje:

5.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami 
w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.

5.2 Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się
z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.

5.3 Sprawdzanie wiarygodności ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.

5.4. Płatność z tytułu realizacji umowy zostanie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje z chwilą obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Faktura obejmować będzie zapłatę za należycie wykonaną usługę. 

6. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć:

  • za pośrednictwem niniejszej platformy zakupowej, wraz z wymaganymi załącznikami w terminie do dnia 08.12.2020 r. do godz. 13.00. Otwarcie ofert nastąpi 08.12.2020 r. o godz. 13.10.

Uwaga:

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

2) Kwestionariusz przesyłany drogą e-mail - po podpisaniu powinien być zeskanowany  i dopiero
w takiej formie przesłany.

 

 



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie_ofertowe.pdf pdf 614.82 2020-11-30 12:19:00 Postępowanie
umowa_projekt.pdf pdf 569.72 2020-11-30 12:19:00 Kryterium
klauzula_RODO.doc doc 64 2020-11-30 12:19:00 Kryterium
treść oferty.doc doc 45.5 2020-11-30 12:19:00 Kryterium
wybór_oferty.pdf pdf 165.94 2020-12-11 12:59:36 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-11 12:59 Justyna Górecka W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

wybór_oferty.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wywóz i unieszkodliwianie odpadów stałych Wywóz i unieszkodliwianie odpadów stałych z kontenera Kp - 7 z placu targowego w Rudkach 1 tona Gmina Nowa Słupia
Rynek 15
26-006, Nowa Słupia
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2954 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Treść oferty - Zamawiający wymaga załączenia formularza treści oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

treść oferty.doc

(0)
3 Umowa - Zamawiający wymaga zaakceptowania projektu umowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

umowa_projekt.pdf

(0)
4 Referencje - Zamawiający wymaga załączenia referencji (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Klauzula RODO - Zamawiający wymaga załączenia podpisanej klauzuli informacyjnej RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

klauzula_RODO.doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 304