Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WYKONANIE AUDYTU ENERGETYCZNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SP. Z O.O.

Termin:
Zamieszczenia : 01-03-2021 09:08:00
Składania : 09-03-2021 12:00:00
Otwarcia : 09-03-2021 12:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: przeprowadzeniu przez Wykonawcę Audytu Energetycznego Przedsiębiorstwa Zamawiającego na podstawie i zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2016 r  o efektywności energetycznej (Dz.U. z 2020 r. poz.264 tekst jednolity) Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 606 813 503

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.docx docx 17.35 2021-03-01 09:08:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik Nr 1 - opis i charakterystyka budynków.doc doc 35.5 2021-03-01 09:08:00 Przedmiot zamówienia
WYKAZ USŁUG.docx docx 10.3 2021-03-01 09:08:00 Kryterium
IPU - AUDYT ENERGETYCZNY - po korektach i akceptacji DP.docx docx 33.83 2021-03-01 09:08:00 Kryterium

Komunikaty

2021-04-02 08:50 Paweł Grześkowiak Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. uprzejmie informuje, iż w postępowaniu o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 złotych, którego przedmiotem jest: WYKONANIE AUDYTU ENERGETYCZNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SP. Z O.O. (ID 429360) wpłynęło 18 ofert. Jednocześnie informujemy, że w wyniku postępowania jako najkorzystniejszą pod względem oceny ofert: 100% cena - wybrano ofertę firmy: DOMAR Marcin Domińczyk z siedzibą w Kielcach przy ul. Jaśminowej 25C, która podała łączną wartość oferty brutto w wysokości: 7 380,00 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta osiemdziesiąt złotych 00 /100 brutto).
2021-03-05 09:14 Paweł Grześkowiak Zamawiający uprzejmie informuje, iż w toku postępowania wpłynęły do niego następujące pytania:

Pytanie 1
Wnosimy o zmianę treści § 3 ust. 13. Proponowany zapis :
Za dzień zakończenia realizacji przedmiotu umowy przyjmuje się dzień, w którym
w przypadku braku uwag, Zamawiający dokona odbioru Protokołu Końcowego z przeprowadzonego Audytu Energetycznego Przedsiębiorstwa przeprowadzonego przez Wykonawcę.
Odpowiedź 1
W odpowiedzi na zadane pytanie Zamawiający informuje, iż modyfikuje treść § 3 ust. 13 IPU, który otrzymuje brzmienie:
"Za dzień zakończenia realizacji przedmiotu umowy przyjmuje się dzień, w którym w przypadku braku uwag, Zamawiający zatwierdzi protokół odbioru końcowego z przeprowadzonego Audytu Energetycznego Przedsiębiorstwa przeprowadzonego przez Wykonawcę."

Pytanie 2
Wnosimy o dodanie zapisu do § 3 ust. 16 o treści:
W przypadku nie podpisania przez Zamawiającego Protokołu i jednoczesnym braku pisemnych uwag co do wykonanej pracy w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia przez Wykonawcę jej zakończenia, Wykonawca ma prawo wystawić fakturę VAT na podstawie jednostronnie podpisanego Protokołu odbioru.”
Odpowiedź 2
W odpowiedzi na zadane pytanie Zamawiający informuje, iż modyfikuje IPU poprzez dodanie ust. 16 w § 3, który otrzymuje brzmienie:
"W przypadku niepodpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego przy jednoczesnym braku pisemnych uwag co do wykonanej pracy, w terminie 5 dni roboczych od dnia przekazania Zamawiającemu Protokołu z przeprowadzonego Audytu Energetycznego Przedsiębiorstwa wraz z oświadczeniem Wykonawcy, o którym mowa w ust. 12, Wykonawcy przysługiwać będzie prawo do wystawienia faktury VAT z tytułu realizacji przedmiotu umowy."

Pytanie 3
Wnosimy o dodanie do § 6 ust. o treści : „W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad i usterek w terminie do 5 dni od zgłoszenia konieczności ich usunięcia. W przypadku stwierdzenia wad zagrażających bezpieczeństwu, uniemożliwiających lub w znacznym stopniu utrudniających użytkowanie budynków lub lokali objętych przedmiotem Umowy Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie 48 godzin od zgłoszenia.”
Odpowiedź 3
W odpowiedzi na zadane pytanie Zamawiający informuje, iż nie przewiduje modyfikacji treści § 6 IPU.

Pytanie 4
Wnosimy o wykreślenie z § 9 ust.1 słowa „maksymalne” i zastąpienie go słowem „całkowite”. Ofertowana kwota jest całkowitym wynagrodzeniem ryczałtowym bez wielkości minimalnych i/lub maksymalnych.
Odpowiedź 4
W odpowiedzi na zadane pytanie Zamawiający informuje, iż modyfikuje treść § 9 ust. 1 IPU, który otrzymuje brzmienie:
"Całkowite wynagrodzenie ryczałtowe z tytułu wykonania Umowy nie może przekroczyć kwoty ................"
ponadto Zamawiający modyfikuje treść § 9 ust. 3, który otrzymuje brzmienie:
"Z zastrzeżeniem § 3 ust. 16, podstawę do wystawienia faktury stanowić będzie zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego z przeprowadzonego Audytu Energetycznego Przedsiębiorstwa bez uwag."

Pytanie 5
Wnosimy o dodanie do §10 Umowy ust. 2 o treści: Całkowita odpowiedzialność odszkodowawcza Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia jest ograniczona do 100% wartości netto wynagrodzenia określonego w §9 ust.1 Umowy.
Odpowiedź 5
W odpowiedzi na zadane pytanie Zamawiający informuje, iż nie przewiduje modyfikacji treści §10 IPU.

Pytanie 6
Wnosimy o dodanie do §10 Umowy ust. 3 o treści: Wyłącza się odpowiedzialność odszkodowawczą stron z tytułu utraconych korzyści, szkód następczych i pośrednich”
Odpowiedź 6
W odpowiedzi na zadane pytanie Zamawiający informuje, iż nie przewiduje modyfikacji treści §10 IPU.

Pytanie 7
Co Zamawiający rozumie pod słowem weryfikacja ? Może to być np. zweryfikowanie czy podane w tabeli zużycie zgadzają się z zużyciem na fakturach, można to też interpretować, że audytor określa zużycie teoretyczne i zestawienia z zużyciem rzeczywistym, można też weryfikować układy pomiarowe itp. Proszę o doprecyzowanie.
W zakres przedmiotu Zamówienia wchodzić będzie weryfikacja podanych w załączniku nr 1 do niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia, wartości zużycia poszczególnych nośników energii w budynkach Zamawiającego.
Odpowiedź 7
Zakres przedmiotu Zamówienia zawiera weryfikację podanych w załączniku nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia wartości zużycia poszczególnych nośników energii w budynkach Zamawiającego. Weryfikacja ta oznacza sprawdzenie zarówno czy podane w załączniku nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia zużycie zgadza się ze zużyciem na fakturach, jak i określenie przez Wykonawcę zużycia teoretycznego i jego zestawienie ze zużyciem rzeczywistym.

Pytanie 8
Czy Zamawiający zakłada udostępnienie danych zdalnie np. przesłanie skanów faktur, dokumentacji budowlanej, warunki umowy tego nie precyzują.
Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia Wykonawcy, posiadanych przez siebie, niezbędnych do prawidłowej realizacji Umowy dokumentów źródłowych oraz umożliwi Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnych w budynkach Zamawiającego wyszczególnionych w załączniku nr 2 do niniejszej Umowy.
Odpowiedź 8
W odpowiedzi na zadane pytanie Zamawiający informuje, iż w przypadku braku przeszkód technicznych uniemożliwiających dokonania odwzorowania cyfrowego posiadanych dokumentów źródłowych, Zamawiający dopuszcza możliwość udostępnienia ww. dokumentów w postaci cyfrowej (skan).

Pytanie 9
Czy Zamawiający wymaga propozycji przedsięwzięć efektywnościowych polegających na ingerencji w obiekt np. ocieplenie ścian w zakresie obiektów wynajmowanych, gdzie zakładam, że Klient nie ma mocy prawnej, by ingerować w obiekt.
Odpowiedź 9
W odpowiedzi na zadane pytanie, Zamawiający informuje, iż w zakresie obiektów wynajmowanych nie jest wymagane proponowanie przedsięwzięć efektywnościowych polegających na ingerencji w obiekt (np. ocieplenie ścian).

Pytanie 10
Z jaką częstotliwością będą udostępnione dane o zużyciu- roczne czy miesięczne ?
Odpowiedź 10
W odpowiedzi na zadane pytanie Zamawiający informuje, iż dane o zużyciu energii przez poszczególnych dostawców przekazywane są Zamawiającemu za zróżnicowane okresy rozliczeniowe. W przeważającej części są to miesięczne okresy rozliczeniowe.
2021-03-04 14:05 Paweł Grześkowiak Zamawiający uprzejmie informuje, iż w toku postępowania otrzymał pytanie:

"Zgodnie z wymogami postępowania wymagacie Państwo udokumentowania wiedzy i doświadczenia oferenta w postaci przedstawienia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie prac tożsamych z przedmiotem zamówienia.
Jednocześnie prace miały być wykonane nie później niż w okresie 3 lat od dnia publikacji postępowania.
Konieczność wykonania usługi audytu wynika z ustawy o efektywności energetycznej z 2016 roku. Zgodnie z jej zapisami duży przedsiębiorca wykonuje audyt co 4 lata począwszy od 2017 roku.
Mając na uwadze powyższe, zwracamy się zapytaniem, czy Zamawiający dopuści prace wykonane w 2017 roku tj. w okresie 4 lat od dnia publikacji zamówienia ?"

W związku z zadanym pytaniem Zamawiający modyfikuje treść pierwszego zdania Kryterium "Doświadczenie", które otrzymuje brzmienie:
"Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że od dnia wejścia w życie Ustawy z dnia 16 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 264 tekst jedn.), wykonał przynajmniej jedną usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia."

Pozostała treść opisu Kryterium "Doświadczenie" pozostaje bez zmian.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Audyt Energetyczny Przedsiębiorstwa zgodnie z załącznikiem

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓ [...].docx

Załącznik Nr 1 - opi [...].doc

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie - Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonał przynajmniej jedną usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego i wypełnionego "Wykazu usług", wg wzoru określonego w załączniku. Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko usługi poparte załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

WYKAZ USŁUG.docx

(0)
3 Referencje - Zgodnie z zastrzeżeniem znajdującym się w opisie warunku "Doświadczenie" należy dołączyć referencje lub inne dowody (protokół odbioru, opłacona faktura Vat), że usługa wskazana przez Wykonawcę w "Wykazie usług" te została zrealizowana należycie. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Termin realizacji - 45 dni licząc od dnia podpisania Umowy. Prosimy potwierdzić wpisując słowo "Akceptuję". (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując słowo "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując słowo "Akceptuję"

IPU - AUDYT ENERGETY [...].docx

(0)
8 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1795