Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Or.041.1.2020 Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. „Promocja gminy Dobrzyniewo Duże”

Krzysztof Bagiński
Gmina Dobrzyniewo Duże
Termin:
Zamieszczenia : 02-03-2021 12:51:00
Składania : 18-03-2021 12:40:00
Otwarcia : 18-03-2021 12:50:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 727 793 510

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



Dobrzyniewo Duże, 02 marca 2021 r.

 

Or.041.1.2020

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

Gmina Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16‑002 Dobrzyniewo Duże, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie następującej dostawy:

 

I.     Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. „Promocja gminy Dobrzyniewo Duże”, współfinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”.

 

Zamówienia obejmuje dostawę materiałów promocyjnych w następujących częściach:

         1)         Długopisy metalowe – 1000 szt.

         2)         Teczki na dokumenty – 200 szt.

         3)         Kubki ceramiczne – 144 szt.

         4)         Bidony (pojemniki na wodę) – 250 szt.

         5)         Smycze – 500 szt.

         6)         Torbay promocyjne szare – 500 szt.

         7)         Torby promocyjne laminowane białe – 200 szt.

         8)         Torby promocyjne materiałowe – 200 szt.

         9)         Kamizelki odblaskowe – 250 szt.

       10)       Taśmy (opaski) odblaskowe – 500 szt.

       11)       Pinsy – 1000 szt.

 

1.      Wymagany termin realizacji zamówienia: 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

2.      Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

3.      Cenę za wykonanie danej części zamówienia należy podać wraz z kosztami dostawy oraz prac projektowych związanych z wykonaniem nadruków.

4.      Opis przedmiotu zamówienia, wraz ze zdjęciami przykładowych materiałów promocyjnych (z zastrzeżeniem ust. 8), zawiera załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.

5.      Na materiałach promocyjnych należy umieścić teksty i znaki graficzne wskazane w załączniku Nr 3 do niniejszego zaproszenia, w tym logo: Unii Europejskiej, PROW, LEADER, LGD Puszcza Knyszyńska, Gminy Dobrzyniewo Duże. Znakowanie materiałów promocyjnych należy wykonać techniką odpowiednią dla rodzaju materiału, która zapewnia trwałość i odporność na ścieranie oraz warunki atmosferyczne. Po stronie Wykonawcy leży opracowanie projektów graficznych gadżetów w uzgodnieniu z Zamawiającym. Realizacja zamówienia nastąpi po akceptacji projektu przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy logo gminy w formacie cdr lub jpg oraz logo LGD Puszcza Knyszyńska w formacie jpg.

6.      Przy realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia wytycznych dla Beneficjentów wskazanych w Księdze wizualizacji znaku PROW 2014-2020 dostępnej na stronie internetowej pod adresem: https://www.gov.pl/web/rolnictwo/ksiega-wizualizacji-i-logotypy, w szczególności w odniesieniu do rodzaju i kolorystyki znaków graficznych możliwych do umieszczenia na wymienionych powyżej przedmiotach, ich rozmieszczenia i dodatkowych opisów.

7.      Wszystkie materiały wyszczególnione w zapytaniu muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane. W przypadku gdy artykuł nie będzie zgodny z ofertą i zapytaniem ofertowym Wykonawca zobowiązany będzie wymienić artykuł na zgodny z opisem zamówienia.

8.      Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy konkretnych elementów wyrobów lub określenia (parametry techniczne) sugerujące wyroby, elementy konkretnych firm, producentów Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania elementów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w szczegółowym opisie zamówienia.

9.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w zapytaniu ofertowym. O zmianach Zamawiający powiadomi Oferentów mailowo.

10.  Postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w części, której wartość przekroczy środki zaplanowane do jej realizacji.

11.  Powyższe zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zlecenia.

 

II. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy

1.      Posiadać doświadczenie, tj.: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.

2.      Posiadać potencjał ekonomiczny lub finansowy, tj.: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.

3.      Posiadać potencjał techniczny lub osobowy, tj.: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.

4.      Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj.: wpis do ewidencji na wykonywanie działalności gospodarczej a także zezwolenie oraz koncesja w przypadku, gdy jest to wymagane.

 

III. Dokumenty jakie powinni dostarczyć Wykonawcy

1.      Wypełniona i podpisana oferta.

 

IV. Kryteria oceny ofert

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla danej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: 100 % cena ofertowa brutto.

Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy na tą część zamówienia, za wykonanie której zaoferuje on najniższą cenę.

 


V. Sposób przygotowania oferty

1.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo, w zakładce dedykowanej zapytaniu ofertowemu (pod nazwą postępowania wskazaną w tytule niniejszego zapytania ofertowego).

2.      Formularz oferty wraz z pozostałymi wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej. Złożenie więcej niż jednej oferty zamówienia spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.

3.      Oferta i/lub załączniki winne być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wskazaną/e we właściwym rejestrze lub posiadającą/e odpowiednie umocowanie (dokument potwierdzający umocowanie.

4.      Oferta i/lub załączniki powinna być sporządzone w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej w formacie danych: rtf; .pdf; xps; odt; ods; doc; docx. Zamawiający zaleca sporządzenie dokumentu elektronicznego w postaci pdf.

5.      Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona z zachowaniem postaci elektronicznej.

6.      Oferta nie może być złożona za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego.

7.      Ofertę należy złożyć do dnia: 18.03.2021 r., do godziny 14:00.

8.      Wymagania techniczne i organizacyjne związane z wykorzystaniem Platformy zakupowej:

         1)         w niniejszym zapytaniu ofertowym komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawca odbywa się przy użyciu Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo) przez dostępny na stronie danego postępowania formularz „Wyślij wiadomość”;

         2)         wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo). Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl firmy Open Nexus Sp. z o.o. dla Użytkowników (Wykonawców);

         3)         Zamawiający informuje, że posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne, a złożenie oferty w zapytaniu ofertowym jest możliwe bez posiadania konta. Wykonawca nieposiadający konta na Platformie Zakupowej może za jej pośrednictwem wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Wykonawca niezalogowany nie może samodzielnie wycofać oferty. W celu wycofania oferty należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta, które służy pomocą techniczną od godziny 7:00 do godziny 17:00 od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu 22 101 02 02 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. Na Platformie Zakupowej w zakładce „Instrukcje dla wykonawców” opisana jest szczegółowa procedura zmiany i wycofania oferty. Po upływie terminu składania ofert Wykonawca skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty;

         4)         Na stronie Platformy zakupowej znajduje się Instrukcja dla Wykonawców;

         5)         W przypadku pytań dotyczących funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy zakupowej, prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostępne jest codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00 pod numerem tel. 22 101 02 02 lub za pośrednictwem adresu e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.

 

VI. Informacje dodatkowe:

1.      Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie internetowej profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo w zakładce dedykowanej zapytaniu ofertowemu. Formularz „Wyślij wiadomość” służy do zadawania pytań Zamawiającemu oraz przesyłania dokumentów, o których uzupełnienie wezwał Wykonawcę Zamawiający.

2.      UWAGA: formularz „Wyślij wiadomość” służy wyłącznie do komunikacji, a nie do składania ofert. Składanie ofert musi odbywać się poprzez formularz ofertowy dostępny na stronie zapytania ofertowego, zgodnie z instrukcją zawartą w linku na stronie postępowania. Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z opisem w dziale V niniejszego zapytania ofertowego.

3.      W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres: k.dolkin@dobrzyniewo.pl, z zastrzeżeniem, że Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, zgodnie z opisem w dziale V niniejszego zapytania ofertowego.

4.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące treści zapytania ofertowego. Zamawiający może udzielić wyjaśnień, o ile uzna to za niezbędne i w takiej sytuacji zamieści je na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest treść zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo.

5.      Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże jednocześnie wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieści na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest treść zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.

6.      Umowa zostanie zawarta zgodnie ze wzorem umowy dołączonym do zapytania ofertowego.

7.      Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

 

Krzysztof Bagiński

Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25,16-002 Dobrzyniewo Duże

tel. +48 85 7428155, fax +48 85 7197147, kom. 727 793 510

e-mail: k.baginski@dobrzyniewo.pl

strona internetowa: www.dobrzyniewo.pl

profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo

godziny pracy: poniedziałek - piątek od 7:30 – 15:30

 

8.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdym czasie. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu.

 

VII. Klauzula informacyjna RODO:

1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy ulicy Białostockiej 25 reprezentowanej przez Wójta;

2.      Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: iod@eterneco.eu.

3.      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 zł netto, zgodnie z procedurą udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 2 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązującej w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże.

4.      Odbiorcą/ami Pani/Pana danych osobowych jest/będą: Pani/Pan jako uczestnik postępowania, każda osoba na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej;

Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą opublikowane na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest treść zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo, jeśli taki obowiązek będzie wynikał z procedury udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązującej w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże.

(Uwaga: Organy publiczne, które mogą otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców!)

5.      Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

6.    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 5 lat, a w przypadku zawarcia umowy 25 lat, zgodnie z załącznikiem nr 5 do   rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).

7.    Ma Pani/Pan prawo żądać od Wójta Gminy:

         1)         dostępu do swoich danych osobowych;

         2)         sprostowania swoich danych osobowych;

         3)         usunięcia lub ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

(Uwaga: dostęp, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania Pani/Pana danych musi być zgodne z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie oraz na podstawie przepisów prawa dotyczących np. archiwizacji!).

8.      Jeżeli Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest nieprawidłowe, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

9.      Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.

10.  Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. 1 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119) oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str.2, zwane dalej „RODO”.

 

Załączniki:

1) formularz ofertowy

2) projekt umowy

3) opis przedmiotu zamówienia

Z up. WÓJTA GMINY

 

/-/ Krzysztof Bagiński

Sekretarz Gminy

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów promocyjnych.pdf pdf 252.51 2021-03-02 12:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 154.5 2021-03-02 12:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.pdf pdf 239.45 2021-03-02 12:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.pdf pdf 209.88 2021-03-02 12:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 1572.67 2021-03-02 12:51:00 Postępowanie
Zmiana z dnia 09.03.21docx.pdf pdf 91.52 2021-03-09 08:02:55 Postępowanie
Zmiana opisu przedmiotu zamówienia z dnia 10.03.21docx.pdf pdf 130.56 2021-03-10 08:09:29 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania.docx docx 13.49 2021-03-11 15:31:03 Postępowanie
LGD_Puszcza_Knyszyńska_logo.jpg jpg 1203.9 2021-03-11 15:31:29 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 1739.38 2021-03-23 14:23:43 Publiczna wiadomość
Załącznik do informacji z otwarcia ofert.xlsx xlsx 15.76 2021-03-23 14:23:43 Publiczna wiadomość
Zestawienie wybranych ofert.pdf pdf 134.76 2021-03-26 13:23:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-26 13:23 Krzysztof Bagiński Przekazujemy w załączeniu zestawienie wybranych ofert.

Zestawienie wybranyc [...].pdf

2021-03-23 14:23 Krzysztof Bagiński Przesyłam w załączeniu informację z otwarcia ofert dotyczącą zapytania ofertowego pn.: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. „Promocja gminy Dobrzyniewo Duże”. Dla ułatwienia porównania ofert załączam zestawieni ofert w pliku excel.

Informacja z otwarci [...].pdf

Załącznik do informa [...].xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Długopisy metalowe W załączniku nr 3 1000 szt. Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
Białostocka 25
16-002, Dobrzyniewo Duże
(0)
2 Teczki na dokumenty W załączniku nr 3 200 szt. Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
Białostocka 25
16-002, Dobrzyniewo Duże
(0)
3 Kubki ceramiczne W załączniku nr 3 144 szt. Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
Białostocka 25
16-002, Dobrzyniewo Duże
(0)
4 Bidony (pojemniki na wodę) W załączniku nr 3 250 szt. Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
Białostocka 25
16-002, Dobrzyniewo Duże
(0)
5 Smycze W załączniku nr 3 500 szt. Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
Białostocka 25
16-002, Dobrzyniewo Duże
(0)
6 Torbay promocyjne szare W załączniku nr 3 500 szt. Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
Białostocka 25
16-002, Dobrzyniewo Duże
(0)
7 Torby promocjne laminowane białe W załączniku nr 3 200 szt. Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
Białostocka 25
16-002, Dobrzyniewo Duże
(0)
8 Torby promocyjne materiałowe W załączniku nr 3 200 szt. Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
Białostocka 25
16-002, Dobrzyniewo Duże
(0)
9 Kamizelki odblaskowe W załączniku nr 3 250 szt. Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
Białostocka 25
16-002, Dobrzyniewo Duże
(0)
10 Taśmy (opaski) odblaskowe W załączniku nr 3 500 szt. Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
Białostocka 25
16-002, Dobrzyniewo Duże
(0)
11 Pinsy W załączniku nr 3 1000 szt. Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
Białostocka 25
16-002, Dobrzyniewo Duże
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu i projekty nadruków, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1544