1
Cena
80%
Wartość oferty
0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0
2
Kalkulacja ceny
-
Wykonawca w ofercie musi uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Proszę o wprowadzenie danych.
0
3
Kryterium oceny ofert – termin
15%
Termin wykonania przeglądów rocznych wszystkich budynków zgodnie z załącznikiem 2. Proszę o wprowadzenie danych.
0
4
Kryterium oceny ofert – ORZ
5%
Ilość dni na sporządzenie nowych Ocen Ryzyka Zawodowego zgodnie z załącznikiem 2. Proszę o wprowadzenie danych.
0
5
Wybór oferty
-
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższą łączną punktację w kryterium cena (80 %), termin wykonania przeglądów rocznych (15%) oraz ilość dni roboczych na sporządzenie ORZ (5%) i odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”
0
6
Dokumenty niezbędne – wykaz usług
-
Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym samym okresie, należycie wykonał ( dla usług zakończonych) lub nadal wykonuje (dla usług niezakończonych) usługi w zakresie kompleksowej obsługi (obejmującej co najmniej zakres z pkt 2.1, 2.2, 2.3 załącznika 1) w zakresie świadczenia usług w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy. Zamawiający dopuszcza poświadczenie warunku na podstawie więcej niż jednej zrealizowanej w latach 2019-2021 umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji złożonego wykazu poprzez kontakt z podmiotem, który został umieszczony w wykazie. Dla umów trwających wymagany okres zrealizowanej usługi wynosi min 6 miesięcy. Proszę o załączenie dokumentu (załącznik 4).
(Zamawiający wymaga załączenia pliku)
0
7
Dokumenty niezbędne – wykaz osób
-
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wykazu osób/podmiotów wraz z przedłożeniem aktualnych uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej polegającej na świadczeniu usług z zakresu bhp, odpowiednio uprawnień do organizowania i prowadzenia szkoleń wstępnych – instruktażu oraz uprawnień do wykonywania zadań służby bhp, które zostaną włączone do realizacji przedmiotowej usługi w czasie obowiązywania umowy. Wykonawca w celu spełnienia warunku technicznej i zawodowej może polegać na zdolnościach technicznych i/lub zawodowych niezależnie od charakteru prawnego łączących do z nim stosunków prawnych. Proszę o załączenie dokumentu (załącznik 5).
(Zamawiający wymaga załączenia pliku)
0
8
Dokumenty niezbędne – formularz ofertowy
-
Szczegółowy wykaz zgodnie z załącznikiem 3. Proszę o załączenie dokumentu.
(Zamawiający wymaga załączenia pliku)
0
9
Dokumenty niezbędne – umowa
-
Umowa może zostać podpisana przez Zamawiającego kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przesłana na adres mailowy Wykonawcy. Wykonawca zwróci podpisaną podpisem kwalifikowanym umowę lub dostarczy wydrukowany i podpisany egzemplarz do siedziby Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”.
0
10
Dokumenty niezbędne – IT
-
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o dysponowaniu bazą IT umożliwiającą prowadzenie szkoleń wstępnych za pomocą komunikatora internetowego SKYPE zapewniającego możliwość kontaktowania się przy użyciu kamery i mikrofonu dla różnej wielkości grup szkoleniowych. W oświadczeniu Wykonawca zobowiązany jest do wskazania adresu komunikatora internetowego SKYPE, który będzie wykorzystany w celach szkoleniowych przez cały okres obowiązywania umowy. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania adresu e-mail za pomocą którego będzie kontaktował się z Zamawiającym przez cały okres realizacji umowy.
(Zamawiający wymaga załączenia pliku)
0
11
Forma składania dokumentów
-
Wymagane dokumenty dodawane przez Wykonawcę na platformie winny być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, np. w formie skanu lub podpisu. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”
0
12
Komunikacja
-
Zamawiający nie dopuszcza kontaktów telefonicznych ani osobistych z pracownikami Wykonawcy na żadnym etapie zapytania ofertowego. Do momentu składania ofert komunikacja winna przebiegać za pośrednictwem platformy. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”
0
13
Pytania do Zapytania ofertowego
-
Termin na zadawanie pytań upływa 10.09.2021r. Zamawiający nie jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi na pytania Wykonawcy. Bez odpowiedzi mogą pozostać pytania: które wpłyną po terminie wyznaczonym na zadawanie pytań, merytorycznie nie związane z przedmiotem zamówienia a stanowiące polemikę z Zamawiającym oraz życzenia zgłoszone przez Wykonawców do dokumentów, posiadające odpowiedź zawartą w treści zapytania (lub załącznikach). Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”
0
14
Rażąco niska cena
-
Jeśli zaoferowana cena odbiegać będzie o co najmniej 30% od cen pozostałych ofert w Zapytaniu Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”
0
15
Odrzucenie oferty
-
Oferta zostanie odrzucona jeżeli Wykonawca nie zaoferuje całego wymaganego przedmiotu zamówienia, wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia niezgodny z wymaganiami, cena oferty uznana zostanie za rażąco niską, oferta zostanie złożona przez osobę nieupoważnioną ze strony Wykonawcy do reprezentacji i nie zostanie złożone stosowne pełnomocnictwo, Wykonawca na wezwanie nie uzupełni wymaganych dokumentów lub dokumenty zostaną przedłożone w nieprawidłowej formie. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”
0
16
Unieważnienie
-
Zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez podania przyczyny dla wszystkich lub niektórych jednostek. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”
0
17
Wybór oferty
-
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższą punktację w kryterium cena, termin i ORZ – łącznie 100 % i odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”
0
18
Podpisywanie umowy
-
Zamawiający planuje zawarcie umowy bezpośrednio po uchwaleniu Planu finansowego Jednostki na rok 2022. Planowany termin realizacji usługi: 3.01.2022 do 31.12.2022r. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”
0