Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WTT.236.43.2021 Wyposażenie stanowisk kancelaryjnych Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją - dostawa w częściach

Termin:
Zamieszczenia : 08-10-2021 08:02:00
Składania : 15-10-2021 12:00:00
Otwarcia : 15-10-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


ZAMAWIAJĄCY

Nazwa:                         Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu

Adres:                           45-005 Opole, ul. Budowlanych 1

Telefon sekretariatu:  478617001, fax: 478617080

Prowadzący sprawę:  Ryszard Sałek, tel. 478617140 

Realizując zamówienie do którego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych nie stosuje się tej ustawy

ZAPRASZA

 do złożenia oferty na zadanie pn.:„Wyposażenie stanowisk kancelaryjnych
Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją – dostawa w częściach


1. Opis sposobu przygotowania oferty:

1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych,

1.2. wartość oferty musi być przedstawiona w formie: wartość netto, obowiązująca stawka VAT, wartość brutto, dla każdej części osobno,

1.3. oferta dla każdej części musi spełniać wszystkie wymagania przedmiotu zamówienia stanowiące załącznik nr 1,

1.4. oferta musi być złożona przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

2. Kryteria wyboru: cena   – 100 % dla każdej części osobno.

3. Wymagany termin realizacji zamówienia do 29.10.2021 r.

4. Wszelkie pytania i wnioski kierować przez platformę zakupową lub na adres: informatycy.kw@psp.opole.pl.

5. Ofertę należy złożyć w terminie do 15.10.2021 r. do godziny 12:00 na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/psp_opole.

6. Zamawiający może udzielić zamówienia jednemu Wykonawcy dla wszystkich części lub kilku Wykonawcom dla różnych części.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia postępowania bez rozstrzygnięcia w całości lub w części.

 

Załączniki:

1.     Wymagania przedmiotu zamówienia



Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
236_43_EZD_zal1_Specyfikacja_v1.docx docx 28.11 2021-10-08 09:36:11 Postępowanie

Komunikaty

2021-10-21 13:59 Ryszard Sałek Informacja o wyłonieniu wykonawców.
Wpłynęło 9 ofert.
W poszczególnych częściach oferty wygrywające złożyli:
1.Komputer MiniPC: 1 szt. - Firma "ATABAJT Roik, Słowik, Mazurkiewicz" oferując cenę jednostkową 5713,35 PLN brutto
2.Aktywny HUB USB i Kamera internetowa: 12 szt. - Firma "ATABAJT Roik, Słowik, Mazurkiewicz" oferując cenę jednostkową 220,17 PLN brutto
3.Skaner dwustronny: 12 szt. - Firma "INFONET PROJEKT SPÓŁKA AKCYJNA" oferując cenę jednostkową 1414,50 PLN brutto
4.Drukarka kodów kreskowych: 23 szt. - Firma "SUNTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" oferując cenę jednostkową 1493,22 PLN brutto
5.Skaner kodów kreskowych 12 szt. - Firma "INFONET PROJEKT SPÓŁKA AKCYJNA" oferując cenę jednostkową 387,45 PLN brutto
Skontaktuję się z wyłonionymi wykonawcami w celu omówienia sposobu finalizacji postępowania.
Zwyciężcom gratuluję a wszystkim oferentom dziękuję za złożenie ofert.
2021-10-14 15:25 Ryszard Sałek Otrzymaliśmy pytanie od oferenta dot. dopuszczenie komputera o wymiarach 149,5 x 149,5 x 28,5 mm.
Informuję Państwa, że komputer o wymiarach do 150x150x50mm będziemy uznawać jako spełniający wymagania (w kwestii wymiarów).

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Komputer MiniPC Proszę podać cenę za jeden komplet: komputer wraz z dwoma monitorami. 11 szt. Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej W Opolu
Budowlanych 1
45-005, Opole
(0)
2 Aktywny HUB USB i Kamera internetowa Proszę podać cenę za jeden komplet: HUB + Kamera. 12 szt. Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej W Opolu
Budowlanych 1
45-005, Opole
(0)
3 Skaner dwustronny Proszę podać cenę za jeden skaner wraz z akcesoriami 12 szt. Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej W Opolu
Budowlanych 1
45-005, Opole
(0)
4 Drukarka kodów kreskowych Proszę podać cenę za jedną drukarkę wraz z akcesoriami i zestawem etykiet i foli 23 szt. Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej W Opolu
Budowlanych 1
45-005, Opole
(0)
5 Skaner kodów kreskowych Proszę podać cenę za jeden komplet 12 szt. Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej W Opolu
Budowlanych 1
45-005, Opole
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3021 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 29 października 2021r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Nazwa/model dostarczonego sprzętu - Proszę podać markę/model/typ zaoferowanego sprzętu. Może to być np. karta katalogowa (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Zgodność z wymaganiami opisanymi w załączniku do postępowania - Proszę potwierdzić zgodność parametrów oferowanego sprzętu z wymaganiami zawartymi w załączniku do postępowania wpisując "Potwierdzam zgodność z wymaganiami opisanymi w załączniku do postępowania" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 735