Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.110.2021 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej renowacji elewacji budynku VI Liceum Ogólnokształcącego im. J. i J. Śniadeckich przy ul. Stanisława Staszica 4 w Bydgoszczy

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 20-12-2021 13:31:00
Składania : 10-01-2022 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM 271.2.110.2021 z dnia 20.12.2021 r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz    


Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz


Nazwa zadania:

„Budowa, przebudowa i modernizacja budynków oświatowych oraz boisk przyszkolnych”.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej renowacji (remontu konserwatorskiego) elewacji budynku VI Liceum Ogólnokształcącego im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy przy ul. Stanisława Staszica 4, usytuowanego na działce nr 42 obr. 167, objętego ochroną konserwatorską w formie wpisu do rejestru zabytków województwa kujawsko-pomorskiego.

Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w Opisie przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami.


3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1) prowadzenie działalności w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej oraz konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,

3) posiadanie doświadczenia – co najmniej jedno wykonane w okresie ostatnich trzech lat zamówienie związane z realizacją prac projektowych o podobnym zakresie i charakterze, tj. w przedmiocie wykonania projektu budowlanego i/ lub wykonawczego remontu elewacji budynku znajdującego się w rejestrze zabytków,

4) dysponowanie osobą, która posiada doświadczenie w projektowaniu remontu elewacji zabytkowego budynku tj. która wykonała co najmniej jedno zamówienie związane z realizacją prac projektowych w tym zakresie w okresie ostatnich trzech lat.


4. Załączniki do zapytania:

1) Opis przedmiotu zamówienia,

2) wzór  umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa,

3) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,

4) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta),

5) kopia mapy zasadniczej – skala 1:500,

6) wypis z ewidencji gruntów i wyrys z mapy ewidencyjnej,

7) wytyczne Miejskiego Konserwatora Zabytków (znak pisma: BKZ.4125.20.8.1.2021.SM  oraz BKZ.4125.20.8.2.2021.SM 

8) dokumentacja fotograficzna – 7 zdjęć,

9) inwentaryzacja budynku z 31.12.2016r.


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1 Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu  i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.

6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia: - 10 m-cy od daty zawarcia umowy.

W tym wykonanie:

a) w ciągu 3 m-cy od daty zawarcia umowy opracowań określonych w Opisie przedmiotu zamówienia w pkt. 1 ppkt. 1 i 2,

b) w ciągu 6 m-cy od daty zawarcia umowy opracowań określonych w Opisie przedmiotu zamówienia w pkt. 1 ppkt. 3-8,

c) w ciągu 10 m-cy od daty zawarcia umowy pozostałego zakresu przedmiotu umowy określonego w Opisie przedmiotu zamówienia w pkt. 1.


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

Agnieszka Łabędzka, Inspektor WIM – tel. 887-870-970


Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: agnieszka.labedzka@um.bydgoszcz.pl.


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu  10.01.2022 r. o godz. 11.00


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

10.1. potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 4) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3 ppkt.3),

10.2. dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych

w załączniku nr 3 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.




Bydgoszcz, 20.12.2021 r.                        

                                                                                                                                                     ZASTĘPCA DYREKTORA

                                                                                                                                                 WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

                                                                                                                                                 URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

                                                                                                                                                        SEBASTIAN FIFIELSKI

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał_1_Opis prz zam_VI_LO.PDF PDF 503.48 2021-12-20 13:31:00 Postępowanie
zał_2_Umowa_wzór.pdf pdf 323.38 2021-12-20 13:31:00 Postępowanie
zał_3 informacja dane os.pdf pdf 270.9 2021-12-20 13:31:00 Postępowanie
Zał_4_Wykaz.pdf pdf 337.25 2021-12-20 13:31:00 Postępowanie
zał_5_zasadnicza_VI_LO.PDF PDF 3459.44 2021-12-20 13:31:00 Postępowanie
zał_6a_wypisy.pdf pdf 205.65 2021-12-20 13:31:00 Postępowanie
zał_6a_wyrys.pdf pdf 167.01 2021-12-20 13:31:00 Postępowanie
zał_7a_BKZ.4125.20.8.1.2021.SM.PDF PDF 63.3 2021-12-20 13:31:00 Postępowanie
zał_7b_BKZ.4125.20.8.2.2021.SM.PDF PDF 1820.11 2021-12-20 13:31:00 Postępowanie
zał_8_zdjecia.pdf pdf 1617.34 2021-12-20 13:31:00 Postępowanie
zał_9_Inwentaryzacja VI LO.zip zip 10389.04 2021-12-20 13:31:00 Postępowanie
Elewacja budynku VI LO wynik.pdf pdf 30.7 2022-01-31 09:41:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-01-31 09:41 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Elewacja budynku VI [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej renowacji elewacji budynku VI Liceum Ogólnokształcącego im. J. i J. Śniadeckich przy ul. Stanisława Staszica 4 w Bydgoszczy Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 10 miesięcy od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 721