-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 556590
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany platformy dla osób niepełnosprawnych w budynku NZOZ przy ul. Kórnickiej 24 w Poznaniu
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Antoniewicz
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-12-27 06:58:00
-
Składania2022-01-05 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: zaprojektowaniu i wykonaniu wymiany platformy dla osób niepełnosprawnych w budynku NZOZ przy ul. Kórnickiej 24 w Poznaniu Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia:
Wysokość podatku VAT jaką należy przyjąć: 23% Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 61/ 415 87 17
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-01-25
08:35:39
|
Joanna Antoniewicz |
Dzień
dobry,
Działając na podstawie OWZ pkt 41 ppkt b) Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania zmierzającego do udzielenia zamówienia na "Zaprojektowanie i wykonanie wymiany platformy dla osób niepełnosprawnych w budynku NZOZ przy ul. Kórnickiej 24 w Poznaniu". Oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na zrealizowanie zadania. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?