Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM.271.2.14.2022 Rewitalizacja Bulwarów Brdy w Bydgoszczy - sprawowanie nadzoru archeologicznego.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 07-03-2022 10:13:00
Składania : 15-03-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE  OFERTOWE

nr WIM.271.2.14.2022 z dnia 07.03.2022r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz    


Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz


Nazwa zadania:

Rewitalizacja bulwarów Brdy (GPR)


2. Opis przedmiotu zamówienia:

1) przygotowanie wniosku do Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dotyczącego uzyskania pozwolenia na prowadzenie stałego nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi wykonanymi w ramach inwestycji Miasta pn.: „Rewitalizacja bulwarów Brdy (GPR)”  zgodnie z wytycznymi zawartymi w uzgodnieniu Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu Delegatura w Bydgoszczy (znak: WU.OZ.DB.ZAR.5152.1.314.2017.2018.TZ) z dnia 31.10.2018r.

2) sprawowanie stałego nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi wynikającymi z dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu bulwarów lewego brzegu rzeki Brdy na odcinku od Mostu Bernardyńskiego do ul. Uroczej w  okresie od rozpoczęcia robót do zakończenia prac ziemnych  (szacowany termin realizacji robót ziemnych czerwiec - listopad 2022r. z możliwością wydłużenia) zgodnie z zasadami metodyki archeologicznej i warunkami zezwolenia na ich prowadzenie Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz z uzgodnieniem (znak: WU.OZ.DB.ZAR.5152.1.314.2017.2018.TZ) z dnia 31.10.2018r. Zgodnie z ww. pismem w przypadku odsłonięcia reliktów archeolog winien przeprowadzić badania ratownicze – w tym przypadku Zamawiający udzieli  dodatkowego zlecenia.

 Zakres planowanych robót budowlanych:

a) prace przygotowawcze, rozbiórkowe wraz z transportem i utylizacją, niwelacja terenu,

b) wycinka zieleni kolidującej z inwestycją,

c) przebudowa konstrukcji nabrzeża na dł. ok.270m (bez zmiany jego lokalizacji) w tym:  rozbiórka istniejącego umocnienia, budowa nowego nabrzeża wraz ze schodami skarpowymi, tarasem, stanowiskiem do cumowania małych jednostek pływających,

d) przebudowa i poszerzenie istniejącej kładki wzdłuż nabrzeża na wysokości budynku przy ul. Św. Floriana 6a,

e) budowa ciągów pieszych, rowerowych, pieszo-rowerowych,

f) wymiana nawierzchni i konstrukcji istniejących ciągów pieszych,

g) demontaż istniejących i montaż nowych elementów małej architektury,

h) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,

i) przebudowa istniejących schodów,

j) budowa nowych schodów terenowych,

k) demontaż oświetlenia oraz budowa nowego oświetlenia terenu wraz z zapewnieniem zasilania,

l) nasadzenia zieleni,

m) wykonanie trawników, prace odtworzeniowe.

3) wykonanie sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru.


Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:

a) z uzgodnieniem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu Delegatura w Bydgoszczy z dnia 31.10.2018r. (znak: WU.OZ.DB.ZAR.5152.1.314.2017.2018.TZ),

b) powszechnie obowiązującymi przepisami prawa regulującymi przedmiotową problematykę, a w szczególności wynikającymi z:

- Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 710 z późn. zm.),

- Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 81),

- Ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).


3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1) prowadzenie działalności w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonywania nadzoru archeologicznego,

3) posiadanie doświadczenia – co najmniej 1 wykonana w ciągu ostatnich 3 lat usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. z zakresu sprawowania nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi.


4. Załączniki do zapytania:

1) formularz oferty,

2) wzór umowy,

3) uzgodnienie Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu Delegatura w Bydgoszczy (WU.OZ.DB.ZAR.5152.1.314.2017.2018.TZ),

4) decyzja Prezydenta Bydgoszczy nr 523/2021 znak: WAB.II.6740.617.2021.AW

5) decyzja Wojewody Kujawsko-Pomorskiego nr 65/2020 znak: WIR.I.7840.1.5.2020.PK

6) Projekt budowlany pn.: „Bydgoski Węzeł Wodny- rewitalizacja bulwarów i nabrzeży Brdy odcinek IVa od Mostu Bernardyńskiego do ul. Uroczej” autorstwa Pracowni Projektowej Arplan z dn. 28.09.2018r. aktualizacja z dn. 09.09.2021r. wraz z projektem rozbiórek demontaży istniejących słupów oświetleniowych wzdłuż nabrzeża Brdy do Mostu Bernardyńskiego do ul. Uroczej” autorstwa Pana Zenona Łubkowskiego ze stycznia 2022r. – zakres Prezydenta Miasta

7) Projekt budowlany pn.: „Bydgoski Węzeł Wodny- rewitalizacja bulwarów i nabrzeży Brdy odcinek IVa od Mostu Bernardyńskiego do ul. Uroczej” autorstwa Pracowni Projektowej Arplan z września 2018r. – zakres Wojewody

8) Projekt wykonawczy pn.: „Bydgoski Węzeł Wodny- rewitalizacja bulwarów i nabrzeży Brdy odcinek IVa od Mostu Bernardyńskiego do ul. Uroczej”,


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1 Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu  i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.

6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3. Warunki płatności zgodnie z  § 6 wzoru umowy.


7. Termin wykonania zamówienia:

sprawowanie nadzoru archeologicznego: w czasie prowadzenia robót ziemnych przez Wykonawcę w ramach inwestycji – przewidywany termin zakończenia robót: do 30 listopada 2022r.

wykonanie sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru: 14 dni od zakończenia sprawowania nadzoru.


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

Agnieszka Łabędzka, Inspektor WIM (koordynator) – tel.887-870-970,

Arkadiusz Lewandowski, Inspektor  WIM (inspektor nadzoru br. ogólnobudowlanej) –   tel. 783-830-014

Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: agnieszka.labedzka@um.bydgoszcz.pl


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 15.03.2022r. o godz. 10.00.


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

10.1. Wypełniony załącznik nr 1 – formularz oferty,

10.2. dowód posiadanego doświadczenia oraz należytego wykonania zamówienia wykonanego w ostatnich 3 latach (minimum 1 zamówienie) opisanego w pkt. 3.3 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.






Bydgoszcz, 07.03.2022 r.                                                                                                         DYREKTOR

                                                                                                                                WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

                                                                                                                                URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

                                                                                                                                        BOGDAN TYBORSKI

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał_2_wzór_umowy.pdf pdf 439.29 2022-03-07 10:13:00 Postępowanie
Zał_3_2018.10.31 pismo wouz archeo.pdf pdf 1809.82 2022-03-07 10:13:00 Postępowanie
Zał_4_2021.09.14_pozwolenie na budowe_PM_OSTATECZNE.pdf pdf 412.86 2022-03-07 10:13:00 Postępowanie
Zał_5_2020.10.13_pozwolenie_wojewoda_OSTATECZNE.pdf pdf 403.14 2022-03-07 10:13:00 Postępowanie
Zał_6.1_PB ZAKRES PREZYDENT.zip zip 77956.29 2022-03-07 10:13:00 Postępowanie
Zał_6.2_PB DOKUMENTACJA GEOLOGICZNO-INZYNIERSKA.zip zip 28482.44 2022-03-07 10:13:00 Postępowanie
Zał_7_PB ZAKRES WOJEWODA.zip zip 6434.33 2022-03-07 10:13:00 Postępowanie
Zał_8_PW.zip zip 48436.76 2022-03-07 10:13:00 Postępowanie
Zał_1_formularz oferty.pdf pdf 371.18 2022-03-07 10:21:12 Postępowanie
Bulwary Brdy -wynik.pdf pdf 30.43 2022-03-21 14:59:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-21 14:59 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Bulwary Brdy -wynik. [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 WIM 271.2.14.2022 Rewitalizacja Bulwarów Brdy w Bydgoszczy - sprawowanie nadzoru archeologicznego. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Przewidywany termin zakończenia robót 30.11.2022 r. (+ 14 dni sprawozdanie z nadzoru) zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 302