Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGKOŚ.271.3.2022 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na termomodernizację budynku wielolokalowego Nr 5B przy ulicy Górniczej w Rudkach gmina Nowa Słupia

Termin:
Zamieszczenia : 06-04-2022 13:38:00
Składania : 14-04-2022 13:00:00
Otwarcia : 14-04-2022 13:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE


Znak sprawy: RGKOŚ.271.3.2022


Zamawiający: Gmina Nowa Słupia

ul. Rynek 15, 26 – 006 Nowa Słupia

tel. (41) 31-78-700, fax. (41) 31-77-221

NIP 657-24-64-005  REGON 291010406


Niniejsze postępowanie zwolnione jest z zastosowania z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt §1 tej ustawy.


I. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest  Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na termomodernizację budynku wielolokalowego Nr 5B przy ulicy Górniczej w Rudkach gmina Nowa Słupia w zakresie:

1) Wykonania inwentaryzacji budynku;

2) Opracowanie dokumentacji projektowej w tym  kosztorysów inwestorskich, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych na termomodernizację budynku wielolokalowego Nr 5B przy ulicy Górniczej w Rudkach gmina Nowa Słupia.


II. Opis przedmiotu zamówienia:

Budynek wielorodzinny Nr 5B przy ulicy Górniczej 5B w  Rudkach, 26-006 Nowa Słupia:

1. Docieplenie ścian wraz z remontem schodów,

2. Docieplenie stropodachu,

3. Wymiana okien i drzwi zewnętrznych,

4. Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędną,

5. Wymiana instalacji C.O 

6. Wymiana instalacji wod-kan wraz z przyłączami kanalizacyjnymi,

7. Odwodnienie budynku wraz z izolacją ścian fundamentowych oraz wykonaniem opaski,

8. Modernizacja kotłowni z zmianą sposobu ogrzewania tj. wymiana pieca na gazowy

9. Montaż instalacji gazowych w mieszkaniach wraz z montażem ciepłomierzy oraz liczników gazu zamontowanych na częściach wspólnych w budynku,

10. Montaż instalacji fotowoltaicznej,

11. Uporządkowanie i udrożnienie przewodów wentylacyjnych,

12. Wybudowanie kominów ponad dach.


III. Zakres dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmuje w szczególności:

1. Projekt budowlany :

1) Projekt architektoniczno – budowlany termomodernizacji budynku (ocieplenie ścian zewnętrznych + ściany fundamentowe z izolacją  przeciwwilgociową,  projekt kotłowni z piecem gazowym z wymianą instalacji C.O. oraz budowa inatalacji OZE, przebudowa ścian wewnętrznych w niezbędnym zakresie wynikającym z proj. infrastruktury)

2) Projekt zagospodarowania terenu

- mapa do celów projektowych,  

- uzgodnienia – ppoż.

- Ekspertyza techniczna stanu istniejącego budynku,

- Inwentaryzacja budowlana budynku

- Informacja dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia/

3) Projekt techniczny:

- architektura,

- konstrukcja,

- instalacje sanitarne ( C.O., wod- kan., drenaż opaskowy)

- instalacje elektryczne,

- instalacja gazowa ( projekt przyłącza, projekt instalacji gazowej wewnętrznej z indywidualnym   opomiarowaniem do każdego lokalu mieszkalnego)

2. Kosztorysy z przedmiarami.

3. Przedmiary robót.

4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

Projekty budowlane, kosztorysy inwestorskie, szczegółowe przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, m. innymi:

a) ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.),

b) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2021.2458),

c) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2021.2454).

5. Aktualizacja kosztorysu inwestorskiego przed rozpoczęciem procedury przetargowej na roboty budowlane i instalacyjne, na podstawie opracowanej dokumentacji.

6. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania pisemnych wyjaśnień i odpowiedzi w zakresie objętym Umową i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 2 dni od daty otrzymania zapytania, podczas prowadzenia postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji.

7. Opracowana dokumentacja powinna być zgodna z zakresem zawartym w opisie działania Osi Priorytetowej 3 Efektywna i zielona energia Działanie 3.3 Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym dla projektów realizowanych w zakresie głębokiej modernizacji energetycznej budynków użyteczności publicznej. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. 

8. Zgodnie z wymogami RPO WŚ dokumentacja projektowa dotycząca modernizacji energetycznej budynków musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r., w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki oraz ich usytuowanie, którego nowelizacja, przewidująca zwiększenie wymagań w zakresie efektywności energetycznej, weszła w życie 1 stycznia 2014 r. oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku części budynku oraz świadectw charakterystyki energetyczne.

2. Wymagania dotyczące dokumentacji projektowej:

a) Dokumentacja musi być opracowana w sposób zgodny z wymaganiami ustaw (zwłaszcza ustawą Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351  ze zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do nich, przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz niniejszymi założeniami do projektowania.

b) Dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na wykonawstwo robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) oraz do realizacji pełnego zakresu robót budowlanych.

c) Dokumentacja projektowa w swojej treści powinna określać technologię robót, parametry techniczne materiałów i urządzeń w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. 

d) dokumentacja projektowo- kosztorysowa musi być wykonana oraz uzgodniona pisemnie z podmiotem zarządzającym obiektem.

3. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna składać się z:

a) projektu budowlanego oraz projektów branżowych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opracowanego zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniającego wymagania: rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2021.2454) oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju z 11.09.2020 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609 ze zm.). przy czym projekty budowlane oraz branżowe należy wykonać w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: pdf, pliki o max. objętości do 5 MB),

b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2021.2454) - w ilości 2 egzemplarzy w formie papierowej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: PDF, pliki o max. objętości do 5 MB),

b) przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania rodzajów robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w paragrafach od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2021.2454) - w ilości 2 egzemplarzy w formie papierowej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format edytowalny np. DOC lub XLS, pliki o max. objętości do 5 MB),

c) kosztorysu inwestorskiego opracowanego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2021.2458) - w ilości 2 egzemplarzy w formie papierowej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: pdf, pliki o max. objętości do 5 MB),

d) wersja elektroniczna kompletnej dokumentacji na płytach CD z zapisem w formacie pdf, doc lub xls, pliki o max. objętości do 5 MB – w ilości 1 szt.

4. Do obowiązków wykonawcy należy:

a) szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, konsultacje z Zamawiającym na każdym etapie projektowania dokumentacji, dotyczące istotnych elementów mających wpływ na koszty budowy i utrzymania przy uwzględnieniu funkcji  obiektu,

b) opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia to Wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń,

c) zastosowanie w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów,

d) aktualizacja kosztorysów inwestorskich przed wszczęciem procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych,

e) udzielanie odpowiedzi na pytania związane z dokumentacją projektową składane w trakcie trwania procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych,

f) w przypadku zaproponowania w ofertach przetargowych na wykonanie robót budowlanych, materiałów lub urządzeń "równoważnych", tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w opracowanej dokumentacji projektowej – Wykonawca zobowiązuje się do wydania, na etapie analizy ofert i na wniosek Zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów tych materiałów lub urządzeń,

g) Zamawiający wyklucza możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnych ponosi Wykonawca. 

h) Dokumentacja projektowa musi być wykonana oraz uzgodniona pisemnie z Zarządzającym obiektem dla budynku.

Wykonawca jest zobowiązany uzyskać wszelkie opinie, uzgodnienia mapy i dokumenty w tym: Wykonawca, jeżeli zajdzie taka potrzeba, uzyska pozwolenia do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane z akceptacją przebiegu projektowanej inwestycji,

i) Do obowiązków Wykonawcy będzie także należało pełnienie nadzoru autorskiego. Nadzór autorski będzie pełniony w trakcie realizacji robót budowlanych. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do:

- czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową;

- uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót;

- udziału w naradach technicznych. Przyjmuje się, że liczba pobytów projektanta(ów) na budowie wynikać będzie z uzasadnionych potrzeb określonych każdorazowo przez Zamawiającego lub występującego w jego imieniu inspektora nadzoru, a w wyjątkowych sytuacjach – przez Wykonawcę robót budowlanych, wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszego postępowania;

- udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji.

- Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy.

- Wymagany termin związania ofertą:1 miesiąc.


VII. Inne warunki realizacji:

1) Wymagany termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy. 

2) Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego.

3) Inne warunki udziału w postępowaniu - brak.


VIII. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami: 

Podstawowym kryterium oceny i wyboru złożonych ofert  będzie najniższa cena brutto. Cena zaoferowana przez Wykonawcę, z którym zostanie podpisana umowa, nie ulegnie zmianie przez cały okres realizacji zadania.

Ocena punktowa złożonych ofert zostanie dokonana zgodnie z poniższym wzorem według kryterium cena brutto 100 %.


                                najniższa cena oferowana

            Liczba pkt.= ---------------------------------- x 100 % 

                                       cena badanej oferty


1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami  w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.

2) Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek. 

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.

3) Sprawdzanie wiarygodności ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.


IX. Miejsce i termin złożenia oferty:

1.Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć  w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej OPEN NEXUS (https://platformazakupowa.pl/nowaslupia)  w terminie do dnia 14.04.2022 r.. do godziny  13:00

2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.04.2022.r o godzinie 13:15

Uwaga:

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie_ofertowe_termo.PDF PDF 3686.37 2022-04-06 13:38:00 Postępowanie
Formularz_ofertowy.doc doc 57.5 2022-04-06 13:38:00 Kryterium
umowa_projekt_termo.PDF PDF 5764.32 2022-04-06 13:38:00 Kryterium
Klauzula_RODO.doc doc 63 2022-04-06 13:38:00 Kryterium
wybor_oferty.PDF PDF 736.37 2022-04-19 10:07:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-19 10:07 Magdalena Gąsior Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Słupia w załączeniu niniejszej wiadomości zawiadamiania o wyborze najkorzystniejszej oferty.

wybor_oferty.PDF

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na termomodernizację budynku wielolokalowego Nr 5B przy ulicy Górniczej w Rudkach gmina Nowa Słupia 1) Wykonanie inwentaryzacji budynku; 2) Opracowanie dokumentacji projektowej w tym kosztorysów inwestorskich, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych na termomodernizację budynku wielolokalowego Nr 5B przy ulicy Górniczej w Rudkach gmina Nowa Słupia. 1 usługa Gmina Nowa Słupia
Rynek 15
26-006, Nowa Słupia
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Treść oferty - Zamawiający wymaga podpisanego i zeskanowanego formularza ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz_ofertowy.d [...].doc

(0)
3 Umowa - Zamawiający wymaga załączenia zaakceptowanego i zeskanowanego projektu umowy

umowa_projekt_termo. [...].PDF

(0)
4 Klauzula RODO - Zamawiający wymaga załączenia podpisanej i zeskanowanej klauzuli informacyjnej RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Klauzula_RODO.doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 578