Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Meble na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu

Termin:
Zamieszczenia : 13-05-2022 12:20:00
Składania : 18-05-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Dopuszczamy możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu dnia i godz. z Zamawiającym.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZalNR1_OPZ.docx docx 16.97 2022-05-13 12:20:00 Postępowanie
ZalNR2_rysunki_pogladowe.pdf pdf 851.59 2022-05-13 12:20:00 Postępowanie
ZalNR3_formularz_ofertowy.docx docx 17.65 2022-05-13 12:20:00 Postępowanie
zapytanie_ofertowe.pdf pdf 758.21 2022-05-13 12:20:00 Postępowanie
zapytanie_ofertowe_skan.pdf pdf 35.75 2022-05-13 12:20:00 Postępowanie
front_biurek.jpg jpg 2522.92 2022-05-16 13:41:59 Postępowanie
szafa_wzor.jpg jpg 1764.73 2022-05-16 13:42:00 Postępowanie
info_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 444.14 2022-05-18 13:04:13 Publiczna wiadomość
info_z_otwarcia_ofert_skan.pdf pdf 45.73 2022-05-18 13:04:13 Publiczna wiadomość
info_o_wyborze.pdf pdf 444.83 2022-05-27 13:37:25 Publiczna wiadomość
info_o_wyborze_skan.pdf pdf 46.6 2022-05-27 13:37:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-27 13:37 Marcin Soja Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w załączeniu

info_o_wyborze.pdf

info_o_wyborze_skan. [...].pdf

2022-05-18 13:04 Marcin Soja Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam informację z otwarcia ofert.

info_z_otwarcia_ofer [...].pdf

info_z_otwarcia_ofer [...].pdf

2022-05-17 13:15 Marcin Soja Oferty w postępowaniu proszę składać za pośrednictwem platformy, w treści zapytania ofertowego wskazaliśmy mylnie mail zamawiającego - postępowanie prowadzone i oceniane będzie za pośrednictwem platformy i tutaj prosimy o przesyłanie ofert.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Realizacja zamówienia Wykonanie kompletu mebli do pok. 105, 104, 103 i 101 zgodnie ze wskazaniami z załącznika nr 1 - opis przedmiotu zamówienia 1 komplet Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
ul. Juliusza Słowackiego 2
37-500, Jarosław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lun "Tak" (0)
3 Termin realizacji - czerwiec-lipiec od otrzymania zamówienia. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dostawy, wniesienia/wyniesienia mebli również istniejących po stronie wykonawcy. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 356