Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.55.2022 Wykonanie doumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania części budynku przychodni lekarskiej na pomieszczenia biurowe MOPS zlokalizowanego przy ul. Czerkaskiej 22 w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 10-08-2022 14:39:00
Składania : 22-08-2022 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM 271.2.55.2022 z dnia 10.08.2022 r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2021.1129 z późn. zm.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.


Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania części budynku przychodni lekarskiej na pomieszczenia biurowe Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej (MOPS) na nieruchomości przy ul. Czerkaskiej 22 w Bydgoszczy, (na dz. ew. 147/1, 148/1, 149/1, 151, 152; obręb 176, jednostka ewidencyjna Miasto Bydgoszcz) w ramach inwestycji Miasta pn.: „Adaptacja i modernizacja budynku przy ul. Czerkaskiej 22 w Bydgoszczy na potrzeby MOPS”. Uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn.: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1). Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w zał. nr 1-15.


3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej tj.:

1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych objętych przedmiotem zamówienia,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wymagane prawem uprawnienia budowlane;

3) posiadanie doświadczenia – co najmniej jedna (1) dokumentacja projektowo-kosztorysowa przebudowy budynku, której powierzchnia przebudowy wynosi min. 1000 m2, odpowiadająca swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, wykonana w ciągu ostatnich 3 lat, na podstawie której odpowiedni organ administracji architektoniczno-budowlanej wydał stosowną zgodę administracyjną.


„Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


4. Załączniki do zapytania:

1. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie) (zał. nr 1)

2. Wzór umowy (zał. nr 2)

3. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 3),

4. Podział ceny na składniki (zał. nr 4),

5. Wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta) (zał. nr 5),

6. Wypisy z rejestrów gruntów dz. nr 147/1, 148/1, 149/1, 151, 152 obręb 176  (zał. nr 6),

7. Wyrys z mapy ewidencyjnej (zał. nr 7),

8. Decyzja o warunkach zabudowy lokalizacji celu publicznego (zał. nr 8),

9. Mapa zasadnicza do celów informacyjnych (zał. nr 9),

10. Rzut piwnic – archiwalna inwentaryzacja budowlana (zał. nr 10),

11. Rzut parteru – archiwalna inwentaryzacja budowlana (zał. nr 11),

12. Rzut piętra 1 – archiwalna inwentaryzacja budowlana (zał. nr 12),

13. Rzut piętra 2 – archiwalna inwentaryzacja budowlana (zał. nr 13),

14. Dokumentacja fotograficzna (zał. nr 14),

15. Wzór oferty (zał. nr 15).


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:


6.1 Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego.


6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglićw górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe

w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


6.3 Warunki płatności:

Zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy (zał. nr 2).


7. Termin wykonania zamówienia: - 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, w tym:

- 6 tygodni od podpisania umowy na opracowanie koncepcji funkcjonalno-przestrzennej, określonej

w pkt 2.1 ppkt 6, do zatwierdzenia przez Użytkownika (MOPS), oraz Administratora (ADM Sp. z o.o.) oraz Zamawiającego (WIM UMB).


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami

(w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):


1) Karolina Szafran-Pyjos,         Inspektor WIM (br. budowlana)        – tel. 52 585 91 57,

2) Joanna Suszek,            Inspektor WIM (br. elektryczna)        – tel. 52 585 91 45,

3) Marek Szczypiorski,        Inspektor WIM (br. sanitarna)        – tel. 52 585 84 71,

4) Justyna Misztela,            Inspektor WIM (koordynator)        – tel. 52 585 82 63,


Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się drogą elektroniczną na adres email: justyna.misztela@um.bydgoszcz.pl


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 22.08.2022r. o godz. 11.00.

Zamawiający w dniu 16.08.2022r. o godz. 12:00 zorganizuje spotkanie na terenie obiektu przy ul. Czerkaskiej 22 w Bydgoszczy, w celu wskazania przedmiotu zamówienia (miejsce spotkania – wejście do budynku).


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) Podpisany i wypełniony formularz oferty,

2) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 3),

3) Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt.3, ppkt. 1),

4) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. 3, ppkt. 2);

5) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 5),

6) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego / ych w załączniku nr 5 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane, minimum 1 zamówienie w ostatnich 3 latach),


Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-6 załączników spowoduje odrzucenie oferty.       


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.




Bydgoszcz, 10.08.2022 r.                                                                                             ZASTĘPCA DYREKTORA

                                                                                                                                WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

                                                                                                                                 URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZ

                                                                                                                                      SEBASTIAN FIFIELSKI

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zal. nr 2 - Wzor umowy.pdf pdf 385.19 2022-08-10 14:39:00 Postępowanie
Zal. nr 3 - RODO.PDF PDF 193.5 2022-08-10 14:39:00 Postępowanie
Zal. nr 4 - Podzial ceny na skladniki.pdf pdf 317.51 2022-08-10 14:39:00 Postępowanie
Zal. nr 5 - Wykaz wykonanych uslug.pdf pdf 376.17 2022-08-10 14:39:00 Postępowanie
Zal. nr 6 MOPS WMG Wypis.pdf pdf 931.92 2022-08-10 14:39:00 Postępowanie
Zal. nr 7 MOPS C22 WMG Wyrys.pdf pdf 807.82 2022-08-10 14:39:00 Postępowanie
Zal. nr 8 Decyzja Celu Publicznego.pdf pdf 14274.23 2022-08-10 14:39:00 Postępowanie
Zal. nr 9 Mapa zasadnicza.pdf pdf 2654.68 2022-08-10 14:39:00 Postępowanie
Zal. nr 10 - rzut piwnicy.pdf pdf 694.78 2022-08-10 14:39:00 Postępowanie
Zal. nr 1 - Opis przedmiotu zamowienia.pdf pdf 507.35 2022-08-10 14:39:00 Postępowanie
Zal. nr 11 - rzut parteru.pdf pdf 840.46 2022-08-10 14:39:00 Postępowanie
Zal. nr 12 - rzut piętra.pdf pdf 677.42 2022-08-10 14:39:00 Postępowanie
Zal. nr 13 - rzut 2 pietra.pdf pdf 712.44 2022-08-10 14:39:00 Postępowanie
Zal. nr 14 MOPS foto.pdf pdf 21563.3 2022-08-10 14:39:00 Postępowanie
Zal. nr 15 - Wzór oferty do wypelnienia.pdf pdf 370.81 2022-08-10 14:39:00 Postępowanie
Zmiana treści ogłoszenia o zapytaniu ofertowym.pdf pdf 29.05 2022-08-16 13:01:41 Publiczna wiadomość
Wynik.pdf pdf 34.68 2022-09-30 08:00:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-30 08:00 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wynik.pdf

2022-08-16 13:01 Justyna Pabian Zamawiający informuje, iż składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest załączyć wypełniony załącznik nr 4 pn. "Podział ceny na składniki".

Zmiana treści ogłosz [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie doumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania części budynku przychodni lekarskiej na pomieszczenia biurowe MOPS zlokalizowanego przy ul. Czerkaskiej 22 w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 679