Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-10-2022 12:22:00 |
Składania : | 17-10-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM.271.2.83.2022 z dnia 07.10.2022 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
MIASTO BYDGOSZCZ, 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,
Wydział przeprowadzający postępowanie:
WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA (WIM), 85-130 Bydgoszcz, ul. Grudziądzka 9-15, bud. B,
Inwestycja realizowana jest na podstawie: Planu Inwestycyjnego, dział 900, rozdział 90095,
pn.: „Zielony plac zabaw na os. Tereny Nadwiślańskie”, w ramach Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego – Program BBO.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu zielonego poprzez budowę placu zabaw i jego wyposażenie w elementy zabawowe oraz małej architektury na terenie przy ul. Okulickiego 7, na dz. ew. nr 25/10 obręb 437, na osiedlu Tereny Nadwiślańskie, w ramach Programu Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego (Program BBO). Uszczegółowienie opisu zawiera załącznik: program funkcjonalno-użytkowy (PFU - uszczegółowienie).
3. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym,
2) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do projektowania, kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3) Posiadanie doświadczenia polegającego na wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat inwestycji odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia (załączyć dokument potwierdzający realizację co najmniej jednej inwestycji typu: plac zabaw, o wartości brutto powyżej 30.000,- zł - referencje);
4. Załączniki do ogłoszenia:
1) Program funkcjonalno-użytkowy – PFU - uszczegółowienie (zał. nr 1),
2) Wytyczne WGK (zał. nr 2),
3) Dokumentacja zdjęciowa terenu inwestycji (zał. nr 3),
4) Mapa zasadnicza zaznaczonym zakresem (zał. nr 4),
5) Wypis z rejestru gruntów (zał. nr 5),
6) Kopia mapy ewidencyjnej (zał. nr 6)
7) Wzór umowy (zał. nr 7),
8) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (do podpisania) (zał. nr 8),
9) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 9),
10) Formularz oferty (zał. nr 10),
11) Podział ceny na składniki – do wypełnienia przez Wykonawcę (zał. nr 11).
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert i warunki płatności
6.1 Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100% cena, przy czym oferowana kwota za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe
w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
Zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy (zał. nr 7).
7. Termin wykonania zamówienia: 16 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym:
1) w terminie 2 tygodni od daty zawarcia umowy - opracowanie koncepcji funkcjonalnej do zatwierdzenia przez Wnioskodawcę (Program BBO) i Użytkownika (WGK UMB) oraz Zamawiającego (WIM UMB);
2) w terminie 3 tygodni od daty akceptacji koncepcji funkcjonalnej przez Zamawiającego - opracowanie i wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w tym: projektu budowlanego (zagospodarowanie działki, projekt architektoniczno-budowlany i techniczny), projektu wykonawczego, przedmiarów robót budowlanych i kosztorysów inwestorskich poszczególnych branż, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z kompletem opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymaganych do złożenia przez Zamawiającego wniosku zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, skutkującego wydaniem braku sprzeciwu przez właściwy organ administracji budowlanej;
3) w terminie 16 tygodni od daty zawarcia umowy – wykonanie pozostałego zakresu wyszczególnionego w PFU.
8. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
1) Karolina Szafran-Pyjos, Inspektor WIM (br. budowlana) – tel. 52 585 91 57
2) Justyna Misztela, Inspektor WIM (koordynator) – tel. 52 585 82 63
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: justyna.misztela@um.bydgoszcz.pl
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu: 17.10.2022 r. o godz. 11.00.
Zamawiający w dniu 11.10.2022 r. o godz. 8:30 zorganizuje spotkanie na terenie inwestycji przy ul. Okulickiego 7 w Bydgoszczy, w celu wskazania przedmiotu zamówienia (miejsce spotkania –teren za blokiem przy ul. Okulickiego 7).
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) Podpisany formularz oferty (zał. nr 10),
2) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 8),
3) Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt 3, ppkt 1),
4) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 9 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),
5) Wypełniony załącznik pn.: Podział ceny na składniki (zał. nr 11),
Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 załączników spowoduje odrzucenie oferty.
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Bydgoszcz, 07.10.2022 r.
DYREKTOR
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
BOGDAN TYBORSKI
2022-10-19 13:31 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania. |
Komunikaty