Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-10-2022 15:38:00 |
Składania : | 25-10-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM.271.2.87.2022 z dnia 17.10.2022 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2021.1129 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
MIASTO BYDGOSZCZ, 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,
Wydział przeprowadzający postępowanie:
WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA (WIM), 85-130 Bydgoszcz, ul. Grudziądzka 9-15, bud. B,
Inwestycja realizowana jest na podstawie: Planu Inwestycyjnego, dział 605, rozdział 80101,
pn.: „Modernizacja placu zabaw przy Zespole Szkół Nr 29 na osiedlu Wilczak – Jary (Program BBO)”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na demontażu istniejących urządzeń zabawowych oraz dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych wraz z odtworzeniem nawierzchni bezpiecznej na terenie Zespołu Szkół Nr 29 przy ul. Słonecznej 26 w Bydgoszczy, na dz. ew. nr 86 obręb 55, na osiedlu Wilczak – Jary w ramach inwestycji Miasta pn.: „Modernizacja placu zabaw przy Zespole Szkół Nr 29 na osiedlu Wilczak – Jary (Program BBO)” – uszczegółowienie opisu zawiera załącznik: program funkcjonalno-użytkowy (PFU - uszczegółowienie).
2.1 Wymagania przedmiotowe:
Oferowane urządzenia powinny:
1) posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję na urządzenia i jego montażu;
2) posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta/dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji, szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania (eksploatacji), informacji dotyczących instalacji oraz jej bezpieczeństwa.
3. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3) posiadanie doświadczenia polegającego na wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat inwestycji odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia (załączyć dokument potwierdzający realizację co najmniej jednej inwestycji typu: plac zabaw, o wartości brutto powyżej 30.000,- zł - referencje);
4. Załączniki do ogłoszenia:
1) Program funkcjonalno-użytkowy – PFU - uszczegółowienie (zał. nr 1),
2) Wzór umowy (zał. nr 2),
3) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (do podpisania) (zał. nr 3),
4) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),
5) Dokumentacja zdjęciowa terenu inwestycji (zał. nr 5),
6) Mapa zasadnicza z określeniem strefy do zagospodarowania (zał. nr 6),
7) Podział ceny na składniki – do wypełnienia przez Wykonawcę (zał. nr 7),
8) Formularz oferty (zał. nr 8),
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert i warunki płatności
6.1 Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100% cena, przy czym oferowana kwota za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i odbiorze przedmiotu umowy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: 6 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym:
opracowanie projektu budowlano-wykonawczego (z zagospodarowaniem terenu), z kompletem opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymaganych do złożenia przez Zamawiającego wniosku zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, skutkującego wydaniem braku sprzeciwu przez właściwy organ administracji państwowej, w terminie dwóch tygodni od daty zawarcia umowy.
8. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
1) Bartłomiej Kopczyński, Inspektor nadzoru inwestorskiego WIM – tel. 52 585 9198
2) Justyna Misztela, Inspektor (koordynator) WIM – tel. 52 585 8263
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: justyna.misztela@um.bydgoszcz.pl
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu: 25.10.2022 r. o godz. 11.00.
Zamawiający w dniu 20.10.2022 r. o godz. 14:00 zorganizuje spotkanie na terenie inwestycji przy ul. Słonecznej 26 w Bydgoszczy, w celu wskazania przedmiotu zamówienia (miejsce spotkania –teren placu zabaw do demontażu).
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) Podpisany formularz oferty (zał. nr 8),
2) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 3),
3) Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt 3, ppkt 1),
4) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt 3, ppkt 2),
5) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),
6) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),
7) Wypełniony załącznik pn.: Podział ceny na składniki (zał. nr 7),
8) Certyfikaty i dokumenty potwierdzające zgodność urządzeń z polskimi normami (pkt 2.1, ppkt 2),
9) Oświadczenie o zapewnieniu okresu gwarancji (pkt 2.1, ppkt 2),
Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-9 załączników spowoduje odrzucenie oferty.
11. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
12. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
BOGDAN TYBORSKI
2022-10-26 15:27 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2022-10-24 12:58 | Justyna Pabian | Odpowiedź Zamawiającego na pytanie Wykonawcy. |
Komunikaty