Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-11-2022 13:02:00 |
Składania : | 29-11-2022 12:30:00 |
Otwarcia : | 29-11-2022 12:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Dostawa aparatów telefonii IP dla Sądu Okręgowego w
Bydgoszczy (6szt.) i Sądu Rejonowego w Tucholi (51 szt.).
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia:
2)
Dostawa 51 sztuk fabrycznie nowych aparatów telefonii
IP – Gigaset A690 IP (zestaw słuchawka + baza)
Wykonawca
dostarczy zamówione telefony do siedziby sądów i wystawi oddzielne faktury
według poniższego schematu:
1. Nabywca i płatnik: Sąd Okręgowy w
Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 2, 85-131 Bydgoszcz, NIP:953-11-00-905 (6
sztuk Yealink W60P)
2. Płatnik: Sąd Rejonowy w Tucholi, ul.
Świecka 28, 89-500 Tuchola
Nabywca:
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 2, 85-131 Bydgoszcz,
NIP:953-11-00-905 (51 sztuk Gigaset A690IP)
Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że sąd nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
Gwarancja na dostarczone aparaty 24 m-ce.
Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 21 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez sądy prawidłowo wystawionej faktury.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 52 32-53-185
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty