Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WTT.236.89.2022 Zakup wyposażenia ratowniczego do średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z KP PSP w Strzelcach Opolskich

Termin:
Zamieszczenia : 05-12-2022 10:12:00
Składania : 08-12-2022 10:00:00
Otwarcia : 08-12-2022 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

 

ZAMAWIAJĄCY

 

Nazwa:                         Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu

Adres:                           45-005 Opole, ul. Budowlanych 1

Telefon sekretariatu:  47 861 70 01, fax: 47 861 70 80

Prowadzący sprawę:  Paweł Łuczak, tel. +47 861 70 54

                                       Ryszard Sałek, tel. +47 861 71 40

 

Realizując zamówienie do którego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) nie stosuje się tej ustawy.

 

 

ZAPRASZA

do złożenia oferty na zadanie pn.:

 

„Zakup wyposażenia ratowniczego do średniego samochodu

ratowniczo-gaśniczego z KP PSP w Strzelcach Opolskich”

 

 1. Opis sposobu przygotowania oferty:

 1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

 1.2. wartość oferty musi być przedstawiona w formie: wartość netto, obowiązująca stawka VAT, wartość brutto.

 1.3. Do oferty należy załączyć opis sprzętu (broszura, karty katalogowe).

 1.4. Wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do zapytania ofertowego podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

 1.5. oferta musi spełniać wszystkie wymagania zawarte w załącznikach:

·         nr 1 - zestawienie przedmiotów zamówienia dla CZĘŚCI 1 (zestaw 4 aparatów powietrznych),

·         nr 2 - zestawienie przedmiotów zamówienia dla CZĘŚCI 2 (zestaw poduszek wysokociśnieniowych),

·         nr 3 - zestawienie przedmiotów zamówienia dla CZĘŚCI 3 (kamera termowizyjna SEEK ATTACK Pro),

·         nr 4 - zestawienie przedmiotów zamówienia dla CZĘŚCI 4 (skokochron Moratex M),

·         nr 5 - zestawienie przedmiotów zamówienia dla CZĘŚCI 5 (pompa zanurzeniowa NAUTILUS 8/1 Rosenbauer).

 2. Kryteria wyboru: cena   – 100 % dla każdej części osobno

 3. Wykonawca na własny koszt dostarczy zamówienie do KP PSP w Strzelcach Opolskich, ul. Zakładowa 1, 47-100 Strzelce Opolskie.

 4. Gwarancja na zakupiony sprzęt min. 24 miesiące.

 5. Wymagany termin realizacji zamówienia do 14.12.2022 r.

 6. Zamawiający wymaga świadectwa dopuszczenia na dostarczony sprzęt, jeżeli jest dla niego ono wymagane.

 7. Wszelkie pytania i wnioski należy składać za pośrednictwem platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.

 8. Ofertę należy złożyć w terminie do 08.12.2022 r. do godziny 10:00 na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/psp_opole.

 9. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.

 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia postępowania bez rozstrzygnięcia w części lub w całości.

 

 

 

Załączniki:

1)    nr 1 - Zestawienie przedmiotów zamówienia dla CZĘŚCI 1 (zestaw 4 aparatów powietrznych),

2)    nr 2 - Zestawienie przedmiotów zamówienia dla CZĘŚCI 2 (zestaw poduszek wysokociśnieniowych),

3)    nr 3 - zestawienie przedmiotów zamówienia dla CZĘŚCI 3 (kamera termowizyjna SEEK ATTACK Pro),

4)    nr 4 - zestawienie przedmiotów zamówienia dla CZĘŚCI 4 (skokochron Moratex M),

5)    nr 5 - zestawienie przedmiotów zamówienia dla CZĘŚCI 5 (pompa zanurzeniowa NAUTILUS 8/1 Rosenbauer),

6)    Nr 6 - Oświadczenie wykonawcy dotyczące wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. nr 1 Zestawienie przedmiotów zamówienia CZĘŚĆ 1 - zestaw 4 aparatów powietrznych.xlsx xlsx 14.76 2022-12-05 10:12:00 Postępowanie
zał. nr 2 Zestawienie przedmiotów zamówienia CZĘŚĆ 2 - zestaw poduszek wysokociśnieniowych.xlsx xlsx 14.39 2022-12-05 10:12:00 Postępowanie
zał. nr 3 Zestawienie przedmiotów zamówienia CZĘŚĆ 3 - kamera termowizyjna SEEK ATTACKPro.xlsx xlsx 14.31 2022-12-05 10:12:00 Postępowanie
zał. nr 4 Zestawienie przedmiotów zamówienia CZĘŚĆ 4 - skokochron Moratex M.xlsx xlsx 14.18 2022-12-05 10:12:00 Postępowanie
zał. nr 5 Zestawienie przedmiotów zamówienia CZĘŚĆ 5 - pompa zanurzeniowa NAUTILUS 81 Rosenbauer.xlsx xlsx 14.23 2022-12-05 10:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 6_Oświadczenie wykonawcy szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na.docx docx 24.22 2022-12-05 10:12:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-12-09 12:34 Paweł Łuczak Zamawiający informuje:
1. W części 1 wybrano ofertę firmy AWARES Sp. z o.o., ul. Ryżowa 49, 02-495 Warszawa.
2. W części 2 wybrano ofertę firmy "FIRE-MAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
3. W części 3 wybrano ofertę firmy "FIRE-MAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
4. W części 4 wybrano ofertę firmy ARPAPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
5. W części 5 wybrano ofertę firmy Rosenbauer Polska Sp.z o.o.

Oferty spełniają wymagania techniczne przedmiotu zamówienia oraz są najkorzystniejsze pod względem cenowym.
2022-12-05 13:16 Paweł Łuczak Poniżej Zamawiający przedstawia odpowiedzi i wyjaśnienia do pytań dotyczących prowadzonego postępowania:

Pytanie 1: Zwracamy się z uprzejmą prośbą o wyrażenie zgody na zmianę zakresu dostawy w części pierwszej poprzez wykreślenie sygnalizatorów bezruchu.

Odpowiedź 1: Zamawiający zmienia zakres dostawy w części pierwszej poprzez wykreślenie z załącznika nr 1 pozycji dotyczącej 4 szt. sygnalizatorów bezruchu motion SCOUT K-T.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zestaw 4 aparatów powietrznych Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do postępowania. 1 kpl. - (0)
2 Zestaw poduszek wysokociśnieniowych Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do postępowania. 1 kpl. - (0)
3 Kamera termowizyjna SEEK ATTACK Pro Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do postępowania. 1 kpl. - (0)
4 Skokochron Moratex M Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do postępowania. 1 szt. - (0)
5 Pompa zanurzeniowa NAUTILUS 8/1 Rosenbauer Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do postępowania. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zamówienie należy dostarczyć do 14.12.2022. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Zamawiający wymaga min. 24 miesięcy gwarancji na zakupiony sprzęt. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
6 Świadectwo CNBOP - Zamawiający wymaga świadectwa dopuszczenia na dostarczony sprzęt, jeżeli jest dla niego ono wymagane. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 400