Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-12-2022 13:47:00 |
Składania : | 20-12-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 20-12-2022 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
WTT.236.90.2022
ZAMAWIAJĄCY
Nazwa: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
Adres: 45-005 Opole, ul. Budowlanych 1
Telefon sekretariatu: 47 861 70 01, fax: 47 861 70 80
Prowadzący sprawę: Paweł Łuczak, tel. +47 861 70 54
Ryszard Sałek, tel. +47 861 71 40
Realizując zamówienie do którego na podstawie art. 2
ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) nie stosuje się tej ustawy.
ZAPRASZA
do złożenia oferty na zadanie pn.:
„Dostawa i uruchomienie układu urządzeń do automatycznej kompensacji mocy biernej w budynku administracyjno-biurowym Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Opolu przy ul. Budowlanych 1”
1. Opis sposobu przygotowania oferty:
1.1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
1.2. Wartość oferty musi być przedstawiona w formie: wartość netto, obowiązująca stawka VAT, wartość brutto.
1.3. Do oferty należy załączyć opis rozwiązania z podaniem marki, modelu oraz parametrów pracy/konfiguracji (dopuszcza się dołączenie broszur lub kart katalogowych).
1.4. Wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
1.5. Oferta musi spełniać wszystkie wymagania zawarte w załączniku nr 1 – opisie przedmiotu zamówienia.
1.6. Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej rozdzielnicy głównej i pomieszczenia technicznego (miejsca montażu kompensatorów). Oferty złożone bez wymaganej wizji lokalne nie będą rozpatrywane.
2. Kryteria wyboru: cena – 100 %.
3. Wykonawca na własny koszt dostarczy, skonfiguruje i zainstaluje przedmiot zamówienia w siedzibie Zamawiającego.
4. Gwarancja na przedmiot zamówienia min. 36 miesięcy.
5. Wymagany termin realizacji zamówienia do 29.12.2022 r.
6. Wszelkie pytania i wnioski należy składać za pośrednictwem platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
7. Ofertę należy złożyć w terminie do 20.12.2022 r. do godziny 10:00 na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/psp_opole.
8. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia postępowania bez rozstrzygnięcia w części lub w całości.
Załączniki:
1) nr 1 – opis przedmiotu zamówienia,
2) nr 2 - Oświadczenie wykonawcy dotyczące wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3) nr 3 - faktury
2022-12-09 08:10 | Ryszard Sałek | 2022-12-09 - Do treści ogłoszenia dodano załącznik, zawierający plik z fakturami |
Komunikaty