Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz tonerów do urządzeń drukujących na potrzeby Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków – Południe.

Termin:
Zamieszczenia : 12-01-2023 12:14:00
Składania : 23-01-2023 10:00:00
Otwarcia : 23-01-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Ofertę należy złożyć w następujący sposób:

- wydrukować formularz ofertowy (załącznik nr 1), formularz cenowy wykonawcy (dla Pakietu I - załącznik 2A, dla Pakietu II - załącznik 2B) oraz oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 3) uzupełnić, podpisać, zeskanować i załączyć na platformie zakupowej;

- w przedmiocie zamówienia uzupełnić kwoty netto oraz zastosować odpowiednią stawkę podatku VAT.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 573 217 559

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.doc doc 68.5 2023-01-12 12:14:00 Postępowanie
1. Zalacznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 63.5 2023-01-12 12:14:00 Postępowanie
2. Załącznik nr 2A - Formularz cenowy - PAKIET I art. biurowe.xlsx xlsx 41.33 2023-01-12 12:14:00 Postępowanie
2. Załącznik nr 2B - Formularz cenowy - PAKIET II tonery.xlsx xlsx 33.09 2023-01-12 12:14:00 Postępowanie
3. Załacznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.docx docx 18.81 2023-01-12 12:14:00 Postępowanie
4. Załącznik nr 4 - Wzór umowy Pakiet I.docx docx 49.2 2023-01-12 12:14:00 Postępowanie
4. Załącznik nr 4 - Wzór umowy Pakiet II.docx docx 52.9 2023-01-12 12:14:00 Postępowanie
5. Załącznik nr 5 - Klauzula informacyjna.doc doc 361 2023-01-12 12:14:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sukcesywna dostawa artykułów biurowych - PAKIET I Zgodnie z Zapytaniem ofertowym. Proszę wpisać wartość za całość zamówienia 1 szt. - (0)
2 Sukcesywna dostawa tonerów do urządzeń drukujących - PAKIET II Zgodnie z Zapytaniem ofertowym. Proszę wpisać wartość za całość zamówienia 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2796 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od dnia zawarcia umowy do dnia 31 października 2023r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 519