Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MTP/2023/DAI/6 MTP/2023/DAI/6 - Kompleksowe wykonanie instalacji fotowoltaicznej tj. zaprojektowanie, przeprowadzenia wszystkich wymaganych uzgodnień oraz wykonanie na budynkach (PCC, pawilon 8a) Międzynarodowych Targów Poznańskich na podstawie dostarczonych ekspertyz technicznych

Termin:
Zamieszczenia : 06-03-2023 08:13:00
Składania : 17-04-2023 11:55:00
Otwarcia : 17-04-2023 12:00:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zapraszają do złożenia oferty w konkursie: Kompleksowe wykonanie instalacji fotowoltaicznej  tj. zaprojektowanie, przeprowadzenia wszystkich wymaganych uzgodnień oraz wykonanie na budynkach (PCC, pawilon 8a) Międzynarodowych Targów Poznańskich na podstawie dostarczonych ekspertyz technicznych

 

DOKUMENTACJA OFERTOWA KONKURSU MTP/2023/DAI/6

1.     Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej na dachach budynków (PCC, pawilon 8a). Międzynarodowych Targów Poznańskich Zamówienie obejmuje również sporządzenie Projektów Budowlanych, Projektów wykonawczych na podstawie zatwierdzonych Projektów budowlanych oraz uzyskanie Warunków przyłączenia urządzeń wytwórczych energii elektrycznej z instalacji fotowoltaicznych i dokonanie stosownych uzgodnień.

2.     Zamawiający:

 Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.

ul. Głogowska 14

60-734 Poznań

NIP 777-00-00-488

Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703

Kapitał zakładowy - 352.666.000,00 PLN

Zamawiający nie podlega przepisom Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2019 poz. 2020) z późniejszymi zmianami.

3.     Sposób finansowania zakupu:

Środki własne Zamawiającego.

 

4.     Dokumentacja zawiera:

- warunki zamówienia,

- ekspertyzy techniczne poszczególnych budynków Międzynarodowych Targów Poznańskich dotyczących możliwości montażu paneli fotowoltaicznych

- ofertę Wykonawcy - wzór,

- kosztorys – wzór, 

- projekt umowy,

- dane finansowe – wzór,

- zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa -

  Wzór,

- lista podwykonawców – wzór,                                                                                   

- oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami – wzór,

- przepisy techniczne i przeciwpożarowe obowiązujące na terenach MTP sp. z o.o.

- Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego MTP sp. z o.o.

- wzór listy obecności podczas wizji

  

WARUNKI ZAMÓWIENIA

 1.     Opis sposobu przygotowania oferty

 1.1.  Oferent ma prawo złożyć tylko jedną kompletną ofertę. Oferty niejednoznaczne nie będą brane pod uwagę.

1.2.  Ofertę należy złożyć  poprzez uzupełninie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków formalnych platformy ofertowej  z wykorzystaniem druków  których wzory zawiera dokumentacja konkursu ofert.

1.3.  Ofertę należy wypełnić pismem drukowanym w języku polskim. Każda strona Oferty powinna być opatrzona kolejnym numerem i podpisana przez osobę prawidłowo umocowaną do występowania w imieniu Oferenta. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

1.4.  Cena oferty jest ceną ryczałtową, rozbitą na poszczególne budynki (zgodnie z załączonymi do dokumentacji ofertowej kosztorysami) i uwzględnia ceny ryczałtowe za poszczególne jego części i musi uwzględniać wszystkie wymagania i założenia dokumentacji  Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich i skalkulowana przy założeniu 60 dniowego terminu płatności.

1.5.  Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

2.     Wymagane dokumenty i informacje 

2.1.  Oferta cenowa -  uwzględniająca wynagrodzenie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia (łączne wynagrodzenie ryczałtowe) oraz uwzględniająca wynagrodzenie za poszczególne części przedmiotu zamówienia – tj. wraz z wypełnionymi  tabelami kosztorysu ofertowego.

2.2. Wypełniony kosztorys ofertowy – wg wzoru.

2.3.  Parafowany projekt umowy.

2.4.  Dane finansowe – wg wzoru.

2.5.  Kopia ubezpieczenia OC

2.6.  Dowód wniesienia wadium dostarczony w jeden z następujących sposobów:

a)     Oryginał dostarczony do Gmachu Administracyjnego MTP, ul. Głogowska 14 w Poznaniu, do Recepcji, do 06.04.2023r. do godz. 12.00,

b)     Skan dokumentu, opatrzony podpisem kwalifikowanym, przekazany elektronicznie przez platformę zakupową, datowany najpóźniej na 06.04.2023r. do godz. 12.00. 

2.7.  Zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa – wg wzoru.

2.8. Lista podwykonawców – wg wzoru.

2.9.  Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami – wg wzoru.

2.10. Harmonogram projektu (od podpisania umowy do PnU)

2.11. Karty materiałowe stosowanych elementów.

2.12. Symulacja rocznej produkcji energii elektrycznej.

2.13. Protokół z przeprowadzenia wizji lokalnej

 

3.     Określenie przedmiotu zamówienia

3.1.  Przedmiotem zamówienia jest:

·        Wykonanie i koordynacja prac dokumentacyjnych:

- uzyskanie wszystkich wymaganych pozwoleń i uzgodnień

1. 

2. 

3. 

3.1. 

3.1.1. 

- wykonanie wielobranżowej dokumentacji budowlanej, następnie wykonawczej, w tym konstrukcyjnej, elektrycznej itd.,

- niezbędne uzgodnienia  np. z Rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, oraz serwisem poszycia dachowego,

- uzyskanie Warunków przyłączenia dla urządzeń wytwórczych energii elektrycznej z instalacji fotowoltaicznych o napięciu wyższym niż 1kV,

- inne wymagane uzgodnienia,

- symulacja planowanej rocznej produkcji energii elektrycznej kWh,

- dobór wszystkich elementów wchodzących w skład instalacji PV z uwzględnieniem wysokiej jakości poszczególnych komponentów instalacji. Wszystkie elementy instalacji PV muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, dopuszczenia oraz dokumenty potwierdzające ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami technicznymi. Konstrukcje wsporcze paneli PV powinny być dedykowane do konstrukcji i nośności dachu budynków.

wykaz akceptowalnych producentów paneli fotowoltaicznych: Sunpower/Maxeon, LG Solar, Trina Solar, REC Group, Jinko, QCells, LONGi, Canadian Solar, Risen Energy, JA Solar, Astroenergy, Suntech, First Solar, Hyundai, Phono Solar, BYD, Seraphim, EGing PV, HT-SAAE, Jinergy

wykaz akceptowalnych producentów falowników: Delta, Enphase, FoxESS, Fronius, Growatt, Huawei, Sofar Solar, Solar Edge, Solis, SMA,

- projekt instalacji uziemiającej i ochrony przeciwprzepięciowej oraz odgromowej zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.

- włączenie instalacji fotowoltaicznych do Systemu nadzoru sieci elektroenergetycznej MTP – TelWin Scada MTP, zawierającymi dane kwartalne umożliwiające opracowanie Raportu do URE art.9 Ustawa o OZE,
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji powykonawczej,

- uzyskanie stosownych decyzji zezwalających na użytkowanie,

- złożenie Wniosku o wpis do Rejestru wytwórców URE,

- inne formalności związane z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej.

·        Wykonanie i koordynacja robót:
- przygotowawczych,
- budowlanych,
- elektrycznych,
- teletechnicznych,
- związanych z zagospodarowaniem terenu, zgodnie z zatwierdzonymi Projektami budowlanymi oraz Decyzją o pozwoleniu na budowę.

3.2.  Podstawą do przygotowania oferty są:  ekspertyzy techniczne poszczególnych budynków MTP dotyczące możliwości montażu paneli fotowoltaicznych oraz Dokumentacja ofertowa.

3.3.  Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie  z warunkami technicznymi wykonania robót zgodnymi z Polskimi Normami i zasadami sztuki budowlanej oraz innymi uzgodnieniami.

3.4.  Budowa zlokalizowana jest na terenie z ograniczoną możliwością składowania materiałów i urządzenia placu budowy. Wykonywane roboty muszą uwzględniać harmonogram imprez targowych odbywających się w sąsiadujących obiektach. Nie mogą one w żadnym przypadku powodować utrudnień w okresie przygotowania, trwania i likwidacji poszczególnych wydarzeń w tych obiektach.

 3.5.  Dla realizacji określonego zakresu robót Oferent zapewni:

- fachowy i uprawniony personel,
- wysoką jakość wykonywanych robót,
- terminowość wykonywania robót,
- środki łączności bezprzewodowej z pracownikami własnej firmy,
- firmowe, estetyczne ubiory robocze,
- środki transportu,                                       
- bezpieczeństwo pracy osób pracujących na budowie w oparciu o przepisy

  BHP i ppoż.

 

UWAGI:
- Zamawiający wskaże miejsce poboru energii elektrycznej,

- Oferent winien przewidzieć sprzęt, rusztowania i dźwigi, niezbędne do wykonywania

  prac,

- Oferent winien zapewnić skuteczne zabezpieczenie placu budowy,
- Oferent zapozna się z regulaminem obowiązującym na terenie MTP, a w

  szczególności będzie przestrzegał przepisów BHP i  ppoż. Wszelkie prace

  stanowiące zagrożenie pożarowe (np. spawanie) muszą zostać zgłoszone

  inspektorowi nadzorującemu prace ze strony  MTP i inspektorowi do spraw  

  ppoż. MTP

-  Oferent zapewni na własny koszt i własnym staraniem kierownika budowy z   

   odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi.

 

3.6.  Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Oferenta wizji lokalnej na terenach Zamawiającego, umożliwiającej uzyskanie informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. Oferent przeprowadza wizję lokalną na własny koszt. Czas na wykonanie wizji lokalnych mija w dniu  Oferent zgłasza chęć uczestnictwa poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.

  

3.7.  Terminy realizacji:

- termin rozpoczęcia robót projektowo - uzgodnieniowych – od podpisania Umowy.

- termin uzyskania pozwoleń na budowę – na podstawie przedstawionego harmonogramu Oferenta
- termin zakończenia robót
– na podstawie przedstawionego harmonogramu Oferenta

 

3.8.  Zamawiający wymaga, by Oferent udzielił na przedmiot umowy rękojmi na okres nie krótszy niż:
- na roboty budowlane – minimum 60 (sześćdziesiąt) miesięcy,
- na urządzenia, mechanizmy osprzęt - minimum 24 (dwadzieścia cztery) miesiące,
- na instalacje - minimum 60 (sześćdziesiąt) miesięcy. 

 

 

 

4. Kryteria wyboru Oferenta 

4.1.  Każda oferta podlega indywidualnej ocenie Komisji Ofertowej według niżej podanych kryteriów:

- maksymalnej mocy instalacji,

 - stosunek zaproponowanej ceny do mocy instalacji,

4.2.  Za spełniających warunek wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna tych Oferentów, którzy wykażą, że  wykonali, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,  5  instalacji fotowoltaicznych na dachach budynków o mocy nominalnej nie mniejszej niż 50kWp. co mogą poświadczyć stosownymi Referencjami.

Do wykazu wykonanych prac należy dołączyć referencje potwierdzające, że roboty budowlane i instalacyjne zostały należycie wykonane i prawidłowo ukończone.

Na żądanie MTP Oferent zorganizuje wizje lokalne wskazanych obiektów.

 

4.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru jednego lub więcej Oferentów

4.4.  Zamawiający odrzuci ofertę o najniższej cenie, jeżeli zostanie ona uznana za nierealną w świetle warunków technicznych lub kontraktowych.

 

5.     Wadium 

5.1.  Oferent przystępujący do postępowania obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50 tys. złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) w terminie do 14.04.2023. do godz. 12.00.

5.2.  Wadium należy wnieść w formie pieniężnej, gwarancji bankowej, poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości lub gwarancji wystawionej przez  Fundusz Rozwoju i Promocji Województwa Wielkopolskiego S.A. lub inny podmiot prowadzący działalność gospodarczą w zakresie udzielania poręczeń.

5.3.  Wpłaty należy dokonać na konto bankowe Zamawiającego: PKO BP 38 1020 4027 0000   1102 0424 2962.

 

5.4.  Dowód wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dostarczony w jeden z następujących sposobów:

a)     Oryginał dostarczony do Gmachu Administracyjnego MTP, ul. Głogowska 14 w Poznaniu, do Recepcji, do 14.04.2023. do godz. 12.00,

b)     Skan dokumentu, opatrzony podpisem kwalifikowanym, przekazany elektronicznie przez platformę zakupową, datowany najpóźniej na 14.04.2023. do godz. 12.00. 

5.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium z chwilą upływu terminu ważności ofert, chyba, że wcześniej zaistniała jedna z niżej podanych okoliczności:
- zakończono postępowanie konkursowe bez wyboru oferty,
- wycofano ofertę przed upływem terminu składania ofert.

5.6.  Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
 - odmówi podpisania umowy z Zamawiającym na warunkach określonych w      
   ofercie,
 - wycofa ofertę w okresie związania ofertą,
 - odmówi wniesienia zabezpieczenia gwarantującego należyte wykonanie umowy.

5.7.  Oferentowi, którego oferta została wybrana wniesione wadium zostanie zwrócone po podpisaniu umowy z Zamawiającym i wniesieniu w uzgodnionej formie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.9.  Wadium zwracane jest w wartości nominalnej. 

 

6.     Okres ważności ofert.

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 90 dni licząc od dnia wskazanego jako termin składania ofert.

 

7.     Tryb udzielania wyjaśnień. 

7.1.  Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do dnia 10.01.2023. do godziny 11.00 włącznie. Oferent zadaje pytanie poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego".

7.2.  Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom postępowania, bez wskazania źródła zapytania.

7.3.  W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

- tel. 22 101 02 00

- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

7.4.  Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.

 

8.     Termin składania ofert. 

8.1. Oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 17.04.2023. do godziny 11.55.

8.2. Zamawiający może zdecydować o przedłużeniu okresu składania ofert.

 

9.     Otwarcie ofert 

9.1.  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.04.2023. o godzinie 12.00

9.2. W przypadku przedłużenia okresu składania ofert, Zamawiający powiadomi o terminie

otwarcia ofert w komunikacie o przedłużeniu  okresu składania ofert.

9.3.  Zamawiający nie przewiduje obecności Oferentów przy otwarciu ofert.

 

10.  Ogłoszenie wyników 

Oferent, którego oferta zostanie wybrana, otrzyma wiadomość akceptującą jego wybór. Pozostali uczestnicy niniejszego postępowania ofertowego zostaną powiadomieni o jego wynikach.

 

11.  Unieważnienie konkursu ofert. 

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.

  

12.  Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po zakończeniu ofertowania. 

Oferent winien dostarczyć podpisaną umowę, zgodną z warunkami określonymi w ofercie, w terminie do 14 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert. Jeżeli Oferent nie dostarczy umowy w w/w terminie lub w innej formie uchylać się będzie od jej zawarcia, albo nie wniesie uzgodnionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, traci wadium na rzecz Zamawiającego, a wybór przeprowadza się ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął okres związania ofertą.

 

 

 

                                                                                        

 

 

 

Administratorem danych osobowych są Międzynarodowe Targi Poznańskie z siedzibą w Poznaniu, ul. Głogowska 14. Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z prowadzeniem konkursu ofert, do momentu wyrażenia sprzeciwu. Reklamacje i sprzeciwy dotyczące przetwarzania danych osobowych w serwisie należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@mtp.pl (Inspektor Ochrony Danych). W razie takiej konieczności dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom współpracującym z Administratorem w celu prowadzenia konkursów ofert. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, wycofania zgody lub wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do przenoszenia danych osobowych. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 8 - oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami.doc doc 22 2023-03-06 08:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 - przepisy techniczne i przeciwpozarowe.pdf pdf 1524.51 2023-03-06 08:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 10 - IBP.PDF PDF 4713.72 2023-03-06 08:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 11 - lista obecności z wizji lokalnej.doc doc 35.5 2023-03-06 08:13:00 Postępowanie
20230102_umowa_MTP_2022_DAI1_03_clean.docx docx 169.46 2023-03-06 08:13:00 Postępowanie
załą…cznik nr 3 - kosztorys.xlsx xlsx 16.12 2023-03-06 08:13:00 Postępowanie
załącznik nr 2 - oferta Wykonawcy ver6.docx docx 209.01 2023-03-06 08:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - dane finansowe.doc doc 30.5 2023-03-06 08:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - lista podwykonawców.doc doc 32 2023-03-06 08:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - zatrudnienie, kwalifikacje techniczne i doświadczenie.doc doc 42 2023-03-06 08:13:00 Postępowanie
Dokumentacja ofertowa_v.8.doc doc 114 2023-03-06 08:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do komunikatu nr 1 - 12022_11_EKSPERTIS - MTP - PAWILON 8A - Załącznik 2 - Oznaczene obszarów.pdf pdf 799.41 2023-03-14 07:50:58 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 do komunikatu nr 1 - 2022_11_EKSPERTIS - MTP - PAWILON 8A.pdf pdf 5974.18 2023-03-14 07:50:58 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 3 do komunikatu nr 1 - OCENA - Poznań Congress Center_v02.pdf pdf 3121.91 2023-03-14 07:50:58 Publiczna wiadomość
13_06_21_HALA_8A_DACH.dwg dwg 4804.85 2023-03-22 10:33:07 Publiczna wiadomość
13_06_21_PRZEKRÓJ_P1.dwg dwg 780.44 2023-03-22 10:33:07 Publiczna wiadomość
13_06_21_PRZEKRÓJ_P2.dwg dwg 9591.29 2023-03-22 10:33:07 Publiczna wiadomość
13_06_21_PRZEKRÓJ_P3.dwg dwg 1424.22 2023-03-22 10:33:07 Publiczna wiadomość
13_06_21_PRZEKRÓJ_P4.dwg dwg 197.94 2023-03-22 10:33:07 Publiczna wiadomość
PB115 - Instalacja WLZ - DACH.dwg dwg 6230.72 2023-03-22 10:33:07 Publiczna wiadomość
PB120 - Instalacja odgromowa.dwg dwg 6186.54 2023-03-22 10:33:07 Publiczna wiadomość
Projekt budowlany panele PCC.zip zip 274819.09 2023-03-22 10:33:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-14 13:29 Maciej Helak Dzień dobry, poniżej przesyłam odpowiedzi na zadane przez Oferentów pytania - część 5.: Pytanie nr 7: Proszę o informację czy na obiekcie 8A, czyli w miejscu wpięcia planowanej instalacji fotowoltaicznej jest podłączone już jakieś źródło wytwórcze np. wiatraki, jeżeli tak, to o jakiej mocy łącznie? Odp. na pyt. nr 7: Zamawiający informuje, że w miejscu wpięcia planowanej instalacji fotowoltaicznej są podłączone źródła wytwórcze o łącznej mocy szczytowej 20kW.

Pozdrawiam
Maciej Helak
2023-04-04 12:43 Maciej Helak Dzień dobry, poniżej przesyłam odpowiedzi na zadane przez Oferentów pytania - część 4.: Pytanie nr 5: prosimy Zamawiającego o informację, czy termin składania ofert tj. 07.04.2023 r., jest terminem wiążącym, czy Zamawiający planuje modyfikację terminu? Odp. na pyt. nr 5: Zamawiający informuje, że termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 17.04.2023, godzina 11:55 Jednocześnie termin wniesienia wadium został przeniesiony do 14.04.2023r.
Pytanie nr 6: w specyfikacji nie uwzględniono wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej, pytanie czy to przeoczenie i czy Zamawiający uwzględni taką formę. Bardzo prosimy o pilną odpowiedź. Odp. na pyt. nr 6: Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w w/w formie.
Pozdrawiam Maciej Helak
2023-04-03 09:43 Maciej Helak Dzień dobry, poniżej przesyłam odpowiedzi na zadane przez Oferentów pytania - część 3.: Pytanie nr 4: Mam pytanie do składowej przetargu, w obliczeniach przyjęli Państwo wagę pojedynczego panelu na 19 kg /1 sztuka (PCC), aktualnie dostępne panele nawet o małej mocy przekraczają wagę przyjętą do obliczeń, proszę o informację czy można zastosować panele o większym ciężarze, ale np. zmniejszyć ich ilości, tak aby łączna masa była zbliżona. Odp. na pyt. nr 4: Zamawiający w ramach zadania, całość koniecznych do wykonania obliczeń statycznych kieruje na Oferenta. Oferent decyduje o masie paneli fotowoltaicznych, aby zachowane było bezpieczeństwo konstrukcji. Oferta oceniana będzie na podstawie opisanych w dokumentacji ofertowej kryteriów.

Pozdrawiam
Maciej Helak
2023-03-22 10:33 Maciej Helak Dzień dobry, poniżej przesyłam odpowiedzi na zadane przez Oferentów pytania - część 2.: Pytanie nr 3: Zwracam się z uprzejmą prośbą przesłania dokumentacji z wymiarami dachu oraz istniejących konstrukcji. Dodatkowo proszę o rzuty tras kablowych.
Odp. na pyt. nr 3.: Dzień dobry. W załączeniu przesyłam opracowania dotyczące pawilonu nr 8a. Dodatkowo Zamawiający informuje, że jest w posiadaniu zatwierdzonego projektu budowlanego wraz z pozwoleniem na budowę na montaż paneli fotowoltaicznych na dachu PCC. Opracowanie również stanowi załącznik do niniejszego komunikatu.
Pozdrawiam
Maciej Helak

13_06_21_HALA_8A_DAC [...].dwg

13_06_21_PRZEKRÓJ_P1 [...].dwg

13_06_21_PRZEKRÓJ_P2 [...].dwg

13_06_21_PRZEKRÓJ_P3 [...].dwg

13_06_21_PRZEKRÓJ_P4 [...].dwg

PB115 - Instalacja W [...].dwg

PB120 - Instalacja o [...].dwg

Projekt budowlany pa [...].zip

2023-03-14 07:50 Maciej Helak Dzień dobry,

poniżej przesyłam odpowiedzi na zadane przez Oferentów pytania - część 1.:

Pytanie nr 1: Jaka jest wymagana moc instalacji dla budynku 8A oraz PCC?
Odp. na pyt. nr 1.: Zamawiający nie określił wymaganej mocy instalacji. To Oferent powinien określić możliwą do osiągnięcia moc instalacji, biorąc pod uwagę fakt, że jest to jedna ze składowych oceny oferty.

Pytanie nr 2: W zamieszczonych załącznikach brak jest wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia dokumentów tj. „ekspertyzy techniczne poszczególnych budynków Międzynarodowych Targów Poznańskich dotyczących możliwości montażu paneli fotowoltaicznych” – w jaki sposób można je uzyskać ?
Odp. na pyt. nr 2.: Powyższe opracowania stanowią załącznik do niniejszego komunikatu.

Pozdrawiam
Maciej Helak

Załącznik nr 1 do ko [...].pdf

Załącznik nr 2 do ko [...].pdf

Załącznik nr 3 do ko [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kompleksowe wykonanie instalacji fotowoltaicznej tj. zaprojektowanie, przeprowadzenia wszystkich wymaganych uzgodnień oraz wykonanie na budynkach (PCC, pawilon 8a) Międzynarodowych Targów Poznańskich na podstawie dostarczonych ekspertyz technicznych - 1 szt. Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o.
ul. Głogowska 14
60-734, Poznań
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Maksymalna moc instalacji - - (0)
3 Stosunek zaproponowanej ceny do mocy instalacji - - (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1857