- Strona główna
- Postępowanie ID 735967
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 735967 :
MTP/2023/DAI/6 MTP/2023/DAI/6 - Kompleksowe wykonanie instalacji fotowoltaicznej tj. zaprojektowanie, przeprowadzenia wszystkich wymaganych uzgodnień oraz wykonanie na budynkach (PCC, pawilon 8a) Międzynarodowych Targów Poznańskich na podstawie dostarczonych ekspertyz technicznych
Wystawiający
-
UżytkownikAdam Manikowski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-03-06 08:13:00
-
Składania2023-04-17 11:55:00
-
Otwarcie ofert2023-04-17 12:00:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zapraszają do złożenia
oferty w konkursie: Kompleksowe wykonanie instalacji fotowoltaicznej tj. zaprojektowanie, przeprowadzenia
wszystkich wymaganych uzgodnień oraz wykonanie na budynkach (PCC, pawilon 8a)
Międzynarodowych Targów Poznańskich na podstawie dostarczonych ekspertyz
technicznych
DOKUMENTACJA OFERTOWA KONKURSU MTP/2023/DAI/6
1. Przedmiot
zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej na
dachach budynków (PCC, pawilon 8a). Międzynarodowych Targów Poznańskich Zamówienie
obejmuje również sporządzenie Projektów Budowlanych, Projektów wykonawczych na
podstawie zatwierdzonych Projektów budowlanych oraz uzyskanie Warunków
przyłączenia urządzeń wytwórczych energii elektrycznej z instalacji
fotowoltaicznych i dokonanie stosownych uzgodnień.
2. Zamawiający:
Międzynarodowe Targi Poznańskie
sp. z o.o.
ul. Głogowska 14
60-734 Poznań
NIP 777-00-00-488
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII
Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703
Kapitał zakładowy - 352.666.000,00 PLN
Zamawiający nie podlega przepisom Ustawy z dnia 11 września 2019
r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2019 poz. 2020) z późniejszymi
zmianami.
3.
Sposób finansowania zakupu:
Środki własne Zamawiającego.
4. Dokumentacja
zawiera:
- warunki zamówienia,
-
ekspertyzy techniczne poszczególnych budynków Międzynarodowych Targów
Poznańskich dotyczących możliwości montażu paneli fotowoltaicznych
- ofertę Wykonawcy - wzór,
- kosztorys – wzór,
- projekt umowy,
- dane finansowe – wzór,
- zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w
zakresie wykonawstwa -
Wzór,
- lista podwykonawców – wzór,
- oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami – wzór,
- przepisy techniczne i przeciwpożarowe obowiązujące na terenach
MTP sp. z o.o.
- Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego MTP sp. z o.o.
- wzór listy obecności podczas wizji
WARUNKI ZAMÓWIENIA
1. Opis
sposobu przygotowania oferty
1.1. Oferent ma prawo złożyć tylko jedną kompletną ofertę. Oferty
niejednoznaczne nie będą brane pod uwagę.
1.2. Ofertę należy złożyć poprzez uzupełninie wymaganych pól cenowych,
kryteriów i warunków formalnych platformy ofertowej z wykorzystaniem druków których wzory zawiera dokumentacja konkursu
ofert.
1.3. Ofertę należy wypełnić pismem drukowanym w języku polskim. Każda
strona Oferty powinna być opatrzona kolejnym numerem i podpisana przez osobę
prawidłowo umocowaną do występowania w imieniu Oferenta. Ewentualne poprawki w
tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę
podpisującą ofertę.
1.4. Cena oferty jest ceną ryczałtową, rozbitą na poszczególne budynki
(zgodnie z załączonymi do dokumentacji ofertowej kosztorysami) i uwzględnia
ceny ryczałtowe za poszczególne jego części i musi uwzględniać wszystkie
wymagania i założenia dokumentacji Cena
oferty musi być wyrażona w złotych polskich i skalkulowana przy założeniu 60
dniowego terminu płatności.
1.5. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i
złożeniem oferty.
2.
Wymagane dokumenty i informacje
2.1. Oferta cenowa - uwzględniająca wynagrodzenie za wykonanie
całości przedmiotu zamówienia (łączne wynagrodzenie ryczałtowe) oraz uwzględniająca
wynagrodzenie za poszczególne części przedmiotu zamówienia – tj. wraz z wypełnionymi tabelami kosztorysu ofertowego.
2.2. Wypełniony kosztorys
ofertowy – wg wzoru.
2.3. Parafowany projekt umowy.
2.4. Dane finansowe – wg wzoru.
2.5. Kopia ubezpieczenia OC
2.6. Dowód wniesienia wadium dostarczony w jeden z następujących
sposobów:
a) Oryginał dostarczony
do Gmachu Administracyjnego MTP, ul. Głogowska 14 w Poznaniu, do Recepcji, do 06.04.2023r. do godz. 12.00,
b) Skan dokumentu,
opatrzony podpisem kwalifikowanym, przekazany elektronicznie przez platformę
zakupową, datowany najpóźniej na 06.04.2023r. do godz. 12.00.
2.7. Zatrudnienie, kwalifikacje
techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa – wg wzoru.
2.8. Lista podwykonawców – wg wzoru.
2.9. Oświadczenie o niezaleganiu z
płatnościami – wg wzoru.
2.10. Harmonogram projektu (od podpisania umowy do PnU)
2.11. Karty materiałowe stosowanych
elementów.
2.12. Symulacja rocznej produkcji
energii elektrycznej.
2.13. Protokół z przeprowadzenia wizji
lokalnej
3. Określenie
przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest:
·
Wykonanie i koordynacja prac
dokumentacyjnych:
- uzyskanie wszystkich wymaganych
pozwoleń i uzgodnień
1.
2.
3.
3.1.
3.1.1.
- wykonanie wielobranżowej
dokumentacji budowlanej, następnie wykonawczej, w tym konstrukcyjnej,
elektrycznej itd.,
- niezbędne uzgodnienia np. z Rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń
przeciwpożarowych, oraz serwisem poszycia dachowego,
- uzyskanie Warunków
przyłączenia dla urządzeń wytwórczych energii elektrycznej z instalacji
fotowoltaicznych o napięciu wyższym niż 1kV,
- inne wymagane uzgodnienia,
- symulacja planowanej rocznej produkcji
energii elektrycznej kWh,
- dobór wszystkich elementów
wchodzących w skład instalacji PV z uwzględnieniem wysokiej jakości
poszczególnych komponentów instalacji. Wszystkie elementy instalacji PV muszą
posiadać odpowiednie certyfikaty, dopuszczenia oraz dokumenty potwierdzające
ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami technicznymi.
Konstrukcje wsporcze paneli PV powinny być dedykowane do konstrukcji i nośności
dachu budynków.
• wykaz akceptowalnych producentów
paneli fotowoltaicznych: Sunpower/Maxeon, LG Solar, Trina Solar, REC Group,
Jinko, QCells, LONGi, Canadian Solar, Risen Energy, JA Solar, Astroenergy,
Suntech, First Solar, Hyundai, Phono Solar, BYD, Seraphim, EGing PV, HT-SAAE,
Jinergy
• wykaz akceptowalnych producentów
falowników: Delta, Enphase, FoxESS, Fronius, Growatt, Huawei, Sofar Solar,
Solar Edge, Solis, SMA,
- projekt instalacji uziemiającej i
ochrony przeciwprzepięciowej oraz odgromowej zgodnie z obowiązującymi normami i
przepisami.
- włączenie instalacji fotowoltaicznych
do Systemu nadzoru sieci elektroenergetycznej MTP – TelWin Scada MTP, zawierającymi
dane kwartalne umożliwiające opracowanie Raportu do URE art.9 Ustawa o OZE,
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji powykonawczej,
- uzyskanie stosownych decyzji
zezwalających na użytkowanie,
- złożenie Wniosku o wpis do Rejestru wytwórców
URE,
- inne formalności związane z
uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej.
·
Wykonanie i koordynacja robót:
- przygotowawczych,
- budowlanych,
- elektrycznych,
- teletechnicznych,
- związanych z zagospodarowaniem terenu, zgodnie z zatwierdzonymi
Projektami budowlanymi oraz Decyzją o pozwoleniu na budowę.
3.2. Podstawą do przygotowania oferty są: ekspertyzy techniczne poszczególnych budynków MTP dotyczące
możliwości montażu paneli fotowoltaicznych oraz Dokumentacja ofertowa.
3.3. Przedmiot zamówienia
powinien być zrealizowany zgodnie z warunkami technicznymi
wykonania robót zgodnymi z Polskimi Normami i zasadami sztuki budowlanej oraz
innymi uzgodnieniami.
3.4. Budowa zlokalizowana jest
na terenie z ograniczoną możliwością składowania materiałów i urządzenia
placu budowy. Wykonywane roboty muszą uwzględniać harmonogram imprez
targowych odbywających się w sąsiadujących obiektach. Nie
mogą one w żadnym przypadku powodować utrudnień w okresie
przygotowania, trwania i
likwidacji poszczególnych
wydarzeń w tych obiektach.
3.5. Dla realizacji określonego
zakresu robót Oferent zapewni:
- fachowy i uprawniony
personel,
- wysoką jakość wykonywanych robót,
- terminowość wykonywania robót,
- środki łączności bezprzewodowej z pracownikami własnej firmy,
- firmowe, estetyczne ubiory robocze,
- środki
transportu,
- bezpieczeństwo pracy osób pracujących na budowie w oparciu o przepisy
BHP i ppoż.
UWAGI:
- Zamawiający wskaże miejsce poboru energii elektrycznej,
- Oferent winien
przewidzieć sprzęt, rusztowania i dźwigi, niezbędne do wykonywania
prac,
- Oferent winien
zapewnić skuteczne zabezpieczenie placu budowy,
- Oferent zapozna się z regulaminem obowiązującym na terenie MTP, a w
szczególności będzie przestrzegał przepisów BHP i ppoż.
Wszelkie prace
stanowiące
zagrożenie pożarowe (np. spawanie) muszą zostać zgłoszone
inspektorowi
nadzorującemu prace ze strony MTP i inspektorowi do spraw
ppoż. MTP
- Oferent zapewni na
własny koszt i własnym staraniem kierownika budowy z
odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi.
3.6. Zamawiający wymaga przeprowadzenia
przez Oferenta wizji lokalnej na terenach Zamawiającego, umożliwiającej
uzyskanie informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty.
Oferent przeprowadza wizję lokalną na własny koszt. Czas na wykonanie wizji
lokalnych mija w dniu Oferent zgłasza
chęć uczestnictwa poprzez wysłanie wiadomości do
Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do
Zamawiającego”.
3.7. Terminy realizacji:
- termin rozpoczęcia robót projektowo
- uzgodnieniowych – od
podpisania Umowy.
- termin uzyskania pozwoleń na budowę –
na podstawie przedstawionego harmonogramu Oferenta
- termin zakończenia robót – na podstawie przedstawionego harmonogramu
Oferenta
3.8. Zamawiający wymaga, by Oferent udzielił na przedmiot umowy rękojmi
na okres nie krótszy niż:
- na roboty budowlane – minimum 60 (sześćdziesiąt) miesięcy,
- na urządzenia, mechanizmy osprzęt - minimum 24 (dwadzieścia cztery) miesiące,
- na instalacje - minimum 60 (sześćdziesiąt) miesięcy.
4. Kryteria wyboru Oferenta
4.1. Każda oferta
podlega indywidualnej ocenie Komisji Ofertowej według niżej podanych kryteriów:
-
maksymalnej mocy instalacji,
- stosunek zaproponowanej ceny do mocy
instalacji,
4.2. Za spełniających
warunek wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna tych Oferentów, którzy wykażą,
że wykonali, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, 5 instalacji fotowoltaicznych na dachach
budynków o mocy nominalnej nie mniejszej niż 50kWp. co mogą poświadczyć
stosownymi Referencjami.
Do
wykazu wykonanych prac należy dołączyć referencje potwierdzające, że roboty
budowlane i instalacyjne zostały należycie wykonane i prawidłowo ukończone.
Na
żądanie MTP Oferent zorganizuje wizje lokalne wskazanych obiektów.
4.3. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru jednego lub więcej Oferentów
4.4. Zamawiający
odrzuci ofertę o najniższej cenie, jeżeli zostanie ona uznana za nierealną w
świetle warunków technicznych lub kontraktowych.
5.
Wadium
5.1. Oferent przystępujący do postępowania
obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50 tys. złotych (słownie: pięćdziesiąt
tysięcy złotych) w terminie do 14.04.2023. do godz. 12.00.
5.2. Wadium należy wnieść w formie
pieniężnej, gwarancji bankowej, poręczenia udzielanego przez podmioty, o
których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości lub gwarancji wystawionej
przez Fundusz Rozwoju i Promocji
Województwa Wielkopolskiego S.A. lub inny podmiot prowadzący działalność
gospodarczą w zakresie udzielania poręczeń.
5.3.
Wpłaty należy dokonać na konto bankowe
Zamawiającego: PKO BP 38 1020 4027
0000 1102 0424 2962.
5.4. Dowód wniesienia wadium w formie gwarancji lub
poręczenia dostarczony w jeden z następujących sposobów:
a)
Oryginał dostarczony do Gmachu Administracyjnego MTP, ul. Głogowska 14 w
Poznaniu, do Recepcji, do 14.04.2023. do godz. 12.00,
b)
Skan dokumentu, opatrzony podpisem kwalifikowanym, przekazany
elektronicznie przez platformę zakupową, datowany najpóźniej na 14.04.2023. do
godz. 12.00.
5.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium z chwilą upływu terminu
ważności ofert, chyba, że wcześniej zaistniała
jedna z niżej podanych okoliczności:
- zakończono postępowanie konkursowe bez wyboru oferty,
- wycofano ofertę przed upływem terminu składania ofert.
5.6. Oferent, którego oferta została wybrana
traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
- odmówi podpisania umowy z Zamawiającym na warunkach określonych w
ofercie,
- wycofa ofertę w okresie związania ofertą,
- odmówi wniesienia zabezpieczenia gwarantującego należyte wykonanie
umowy.
5.7. Oferentowi, którego oferta została
wybrana wniesione wadium zostanie zwrócone po podpisaniu umowy z Zamawiającym i
wniesieniu w uzgodnionej formie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.9. Wadium zwracane jest w wartości
nominalnej.
6. Okres
ważności ofert.
Składający ofertę pozostaje nią
związany przez okres 90 dni licząc od dnia wskazanego jako termin składania
ofert.
7. Tryb
udzielania wyjaśnień.
7.1. Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie
wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do dnia 10.01.2023. do
godziny 11.00 włącznie. Oferent
zadaje pytanie poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego
z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego".
7.2. Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną
udzielone w formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim
uczestnikom postępowania, bez wskazania źródła zapytania.
7.3. W przypadku pytań związanych z
obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02
00
- e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
7.4. Zamawiający
nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.
8. Termin
składania ofert.
8.1.
Oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 17.04.2023.
do godziny 11.55.
8.2. Zamawiający może zdecydować o przedłużeniu
okresu składania ofert.
9.
Otwarcie
ofert
9.1. Otwarcie
ofert nastąpi w dniu 17.04.2023. o godzinie 12.00
9.2. W przypadku przedłużenia okresu
składania ofert, Zamawiający powiadomi o terminie
otwarcia ofert w komunikacie o
przedłużeniu okresu składania ofert.
9.3. Zamawiający
nie przewiduje obecności Oferentów przy otwarciu ofert.
10. Ogłoszenie
wyników
Oferent,
którego oferta zostanie wybrana, otrzyma wiadomość akceptującą jego wybór.
Pozostali uczestnicy niniejszego postępowania ofertowego zostaną powiadomieni o
jego wynikach.
11. Unieważnienie
konkursu ofert.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.
12. Informacje
o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po zakończeniu ofertowania.
Oferent
winien dostarczyć podpisaną umowę, zgodną z warunkami określonymi w ofercie, w
terminie do 14 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert. Jeżeli
Oferent nie dostarczy umowy w w/w terminie lub w innej formie uchylać się
będzie od jej zawarcia, albo nie wniesie uzgodnionego zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, traci wadium na rzecz Zamawiającego, a wybór przeprowadza się
ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął
okres związania ofertą.
Administratorem danych osobowych są Międzynarodowe Targi
Poznańskie z siedzibą w Poznaniu, ul. Głogowska 14. Dane osobowe będą
przetwarzane w celach związanych z prowadzeniem konkursu ofert, do momentu
wyrażenia sprzeciwu. Reklamacje i sprzeciwy dotyczące przetwarzania danych
osobowych w serwisie należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail:
iod@mtp.pl (Inspektor Ochrony Danych). W razie takiej konieczności dane mogą
być udostępniane wyłącznie podmiotom współpracującym z Administratorem w celu
prowadzenia konkursów ofert. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich
danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, wycofania zgody lub wniesienia skargi
do organu nadzorczego oraz prawo do przenoszenia danych osobowych. Zapewniamy,
że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić środki fizycznej, technicznej i
organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym
zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem,
wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
Załączniki do postępowania
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-04-14
13:29:51
|
Maciej Helak |
Dzień
dobry,
poniżej
przesyłam
odpowiedzi
na
zadane
przez
Oferentów
pytania
-
część
5.:
Pytanie
nr
7:
Proszę
o
informację
czy
na
obiekcie
8A,
czyli
w
miejscu
wpięcia
planowanej
instalacji
fotowoltaicznej
jest
podłączone
już
jakieś
źródło
wytwórcze
np.
wiatraki,
jeżeli
tak,
to
o
jakiej
mocy
łącznie?
Odp.
na
pyt.
nr
7:
Zamawiający
informuje,
że
w
miejscu
wpięcia
planowanej
instalacji
fotowoltaicznej
są
podłączone
źródła
wytwórcze
o
łącznej
mocy
szczytowej
20kW. Pozdrawiam Maciej Helak |
2023-04-04
12:43:11
|
Maciej Helak |
Dzień
dobry,
poniżej
przesyłam
odpowiedzi
na
zadane
przez
Oferentów
pytania
-
część
4.:
Pytanie
nr
5:
prosimy
Zamawiającego
o
informację,
czy
termin
składania
ofert
tj.
07.04.2023
r.,
jest
terminem
wiążącym,
czy
Zamawiający
planuje
modyfikację
terminu?
Odp.
na
pyt.
nr
5:
Zamawiający
informuje,
że
termin
składania
ofert
ulega
przedłużeniu
do
dnia
17.04.2023,
godzina
11:55
Jednocześnie
termin
wniesienia
wadium
został
przeniesiony
do
14.04.2023r.
Pytanie nr 6: w specyfikacji nie uwzględniono wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej, pytanie czy to przeoczenie i czy Zamawiający uwzględni taką formę. Bardzo prosimy o pilną odpowiedź. Odp. na pyt. nr 6: Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w w/w formie. Pozdrawiam Maciej Helak |
2023-04-03
09:43:24
|
Maciej Helak |
Dzień
dobry,
poniżej
przesyłam
odpowiedzi
na
zadane
przez
Oferentów
pytania
-
część
3.:
Pytanie
nr
4:
Mam
pytanie
do
składowej
przetargu,
w
obliczeniach
przyjęli
Państwo
wagę
pojedynczego
panelu
na
19
kg
/1
sztuka
(PCC),
aktualnie
dostępne
panele
nawet
o
małej
mocy
przekraczają
wagę
przyjętą
do
obliczeń,
proszę
o
informację
czy
można
zastosować
panele
o
większym
ciężarze,
ale
np.
zmniejszyć
ich
ilości,
tak
aby
łączna
masa
była
zbliżona.
Odp.
na
pyt.
nr
4:
Zamawiający
w
ramach
zadania,
całość
koniecznych
do
wykonania
obliczeń
statycznych
kieruje
na
Oferenta.
Oferent
decyduje
o
masie
paneli
fotowoltaicznych,
aby
zachowane
było
bezpieczeństwo
konstrukcji.
Oferta
oceniana
będzie
na
podstawie
opisanych
w
dokumentacji
ofertowej
kryteriów. Pozdrawiam Maciej Helak |
2023-03-22
10:33:07
|
Maciej Helak |
Dzień
dobry,
poniżej
przesyłam
odpowiedzi
na
zadane
przez
Oferentów
pytania
-
część
2.:
Pytanie
nr
3:
Zwracam
się
z
uprzejmą
prośbą
przesłania
dokumentacji
z
wymiarami
dachu
oraz
istniejących
konstrukcji.
Dodatkowo
proszę
o
rzuty
tras
kablowych. Odp. na pyt. nr 3.: Dzień dobry. W załączeniu przesyłam opracowania dotyczące pawilonu nr 8a. Dodatkowo Zamawiający informuje, że jest w posiadaniu zatwierdzonego projektu budowlanego wraz z pozwoleniem na budowę na montaż paneli fotowoltaicznych na dachu PCC. Opracowanie również stanowi załącznik do niniejszego komunikatu. Pozdrawiam Maciej Helak Załączniki |
2023-03-14
07:50:58
|
Maciej Helak |
Dzień
dobry, poniżej przesyłam odpowiedzi na zadane przez Oferentów pytania - część 1.: Pytanie nr 1: Jaka jest wymagana moc instalacji dla budynku 8A oraz PCC? Odp. na pyt. nr 1.: Zamawiający nie określił wymaganej mocy instalacji. To Oferent powinien określić możliwą do osiągnięcia moc instalacji, biorąc pod uwagę fakt, że jest to jedna ze składowych oceny oferty. Pytanie nr 2: W zamieszczonych załącznikach brak jest wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia dokumentów tj. „ekspertyzy techniczne poszczególnych budynków Międzynarodowych Targów Poznańskich dotyczących możliwości montażu paneli fotowoltaicznych” – w jaki sposób można je uzyskać ? Odp. na pyt. nr 2.: Powyższe opracowania stanowią załącznik do niniejszego komunikatu. Pozdrawiam Maciej Helak Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
