- Strona główna
- Postępowanie ID 744410
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 744410 :
DP.2233.4.1.2023 Usługa szkoleniowa o profilu zawodowym "Tapicer" dla osób pozbawionych wolności.
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Szemszura
-
Organizacja
-
OddziałZakład Karny w Kamińsku
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-03-22 12:42:00
-
Składania2023-04-05 13:00:00
-
Otwarcie ofert2023-04-05 13:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Uczestnicy postępowania.
Zakład Karny w Kamińsku, Dział Penitencjarny , 11-220 Górowo Iławeckie , ul. Obrońców Westerplatte 1,
tel. (89) 761-74-00, fax. (89) 761-70-77, poszukuje wykonawcy do wykonania usługi szkoleniowej w postaci 1 kursu przyuczającego do zawodu dla osadzonych o profilu „Tapicer .”
Wymiar godzinowy całości kursu: 80 godzin lekcyjnych ( 1 godzina lekcyjna - 45 minut);
Liczba godzin zajęć teoretycznych kursu : 30 godzin w tym BHP ( BHP szkolenie ogólne + stanowiskowe oraz 5 godzin instruktażu z zakresu udzielania pierwszej pomoc przedmedycznej).
Liczba godzin zajęć praktycznych kursu : 50 godzin.
Godziny realizacji kursu: 8.00 – 14.30
Liczba uczestników: 10 osób
Wspólny Słownik Zamówień ( CPV)
80500000 -9 Usługi szkoleniowe
80530000 – 8 Usługi szkolenia zawodowego
Opis przedmiotu zamówienia: kurs dla 1 grupy 10 osobowej umożliwiający uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych tapicer dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Kamińsku, ul. Obrońców Westerplatte 1, 11-220 Górowo Iławeckie.
Kurs należy przeprowadzić na terenie jednostki penitencjarnej w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 14.30, uwzględniając obowiązujący w niej Porządek Wewnętrzny. W uzasadnionych przypadkach, za zgodą kierownika jednostki penitencjarnej zajęcia mogą odbywać się w soboty, dni wolne od pracy. W harmonogramie kursu należy uwzględnić przerwy między zajęciami ( 5 minutowe po każdych kolejnych 45 minutach zajęć).
Program kursu tapicer powinien zawierać następujące zagadnienia:
-Ppoż i BHP tj. poznanie specyfiki warunków pracy w zawodzie, zapoznanie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy w celu uniknięcia wypadków w pracy, a także udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej (m.in.: krwotok oraz poważne rany, oparzenia, porażenie prądem, urazy głowy i kręgosłupa, inne urazy kostno-stawowe, ból w klatce piersiowej, zaburzenia pracy serca, resuscytacja krążeniowo-oddechowa, omdlenie, epilepsja);
-charakterystyka zawodowa;
-rysunek zawodowy w tapicerstwie;
-materiały podstawowe i pomocnicze stosowane w tapicerstwie;
-wyroby tapicerowane;
-przybory, narzędzia, maszyny i urządzenia w tapicerstwie;
-procesy technologiczne wyrobów tapicerowanych;
-renowacja i naprawa wyrobów tapicerowanych;
-rodzaje ściegów tapicerskich;
-łączenie elementów montażowych w gotowy wyrób;
-szycie tkanin, tapicerki meblowej, wykonywanie obić tapicerskich;
W ramach kursu tapicer Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, ponadto zapewnia i dostarcza na miejsce realizacji kursu:
- środki ochrony indywidualnej oraz odzież i obuwie robocze odpowiednie do profilu kursu (spodnie ogrodniczki i bluza w kolorze niebieskim, koszulka bawełniana na krótki rękaw, czapka z daszkiem w kolorze jak ubranie robocze, rękawice, buty robocze, kamizelka w kolorze żółtym z napisem kurs, ochronniki słuchu, okulary) zgodne z obowiązującymi przepisami BHP, dostosowane do pory roku dla każdego uczestnika kursu. Środki ochrony indywidualnej oraz odzież i obuwie robocze stają się własnością uczestników po zakończeniu kursu;
- środki czystości - ręczniki papierowe, mydło w płynie;
- materiały niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych w wysokości do 40% wartości kursu. W celu udokumentowania dostarczenia wymaganej ilości materiałów do praktycznej nauki kursu Wykonawca na żądanie Zamawiającego lub kierownika jednostki penitencjarnej, w której realizowany jest kurs, zobowiązany jest przedłożyć kopię faktur VAT lub rachunków potwierdzających zakup i dostarczenie ilości materiałów do przeprowadzenia zajęć praktycznych kursu, w terminie i w sposób ustalony z Zamawiającym. Materiały pozostałe po zakończeniu kursu, zakupione na realizację kursu, zostaną przekazane kierownikowi jednostki penitencjarnej, w której realizowany był kurs. W celu zapewnienia każdemu uczestnikowi właściwej i wszechstronnej praktyki, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej ilości materiałów i narzędzi, która pozwoli na prowadzenie zajęć praktycznych przez cały czas ich trwania, uwzględniając liczbę kursantów, oraz ilość godzin praktyki.
- Wykonawca zapewnia w ramach wynagrodzenia niezbędne materiały dydaktyczne (podręczniki lub zszyte skrypty) oraz piśmiennicze dot. kursu dla każdego uczestnika kursu tj: (zeszyt formatu A4 –min. 64 kartkowy w kratkę, długopis automatyczny piszący na niebiesko, ołówek kreślarski, gumka, temperówka, podręcznik lub zszyty skrypt. W przypadku zakupu podręczników każdy uczestnik musi otrzymać odrębny egzemplarz. Nie dopuszcza się sporządzania kserokopii podręczników. Materiały dydaktyczne stają się własnością uczestników kursu po jego zakończeniu. Materiały dydaktyczne muszą być adekwatne do treści szkolenia z aktualnymi wiadomościami i muszą być nowe (nieużywane).
- ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla wszystkich uczestników kursu, w związku z uczestnictwem w kursie, począwszy od dnia jego rozpoczęcia do dnia zakończenia zajęć- kopia polisy zostanie przekazana kierownikowi jednostki, w której realizowany jest kurs przed rozpoczęciem kursu. Koszt ubezpieczenia uczestników kursu pokrywa Wykonawca.
- badania lekarskie z zakresu medycyny pracy łącznie dla 11 osób (10 z listy podstawowej + 1 z listy rezerwowej) dopuszczające do udziału w kursie. Badania lekarskie z zakresu medycyny pracy dla kandydatów do kursu odbędą się w miejscu realizacji kursu tj. w jednostce penitencjarnej;
- szkolenie zawodowe winno być zrealizowane w formie kursu zgodnie z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ( Dz. U.2019. poz. 652 ) oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.05.2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. 2014 , poz. 667).
1.Wykonawca oświadcza, że spełnia kryteria wymagane od organizatora kształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ( Dz. U.2019. poz. 652), posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Załącznik nr 3 + kserokopie ( potwierdzone za zgodność z oryginałem) zawiadomienia o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych oraz wydruk z Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych.
2.Wykonawca lub podmiot trzeci ( podwykonawca, którym posługuje się Wykonawca) posiada uprawnienia do wydania odpowiednich zaświadczeń o ukończeniu kursu w przypadku potwierdzenia uczestnictwa kursanta w co najmniej 80% godzin lekcyjnych objętych szkoleniem według wzorów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ( Dz. U.2019. poz. 652 ).
3.Wykonawca posiada wykwalifikowaną kadrę wykładowców do prowadzenia zajęć zgodnie z tematyką szkolenia Załącznik nr 3 + kserokopie ( potwierdzone za zgodność z oryginałem) dokumentacji potwierdzającej uprawnienia kadry do prowadzenia zajęć.
4. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
