Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Remont 13 lokali zasobu komunalnego Bydgoszczy zlokalizowanych w budynku przy ul. Saperów 207, w celu ich adaptacji na mieszkania socjalne

Paweł Retkowski
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Funduszy Europejskich
Termin:
Zamieszczenia : 09-03-2017 13:35:48
Składania : 17-03-2017 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

O G Ł O S Z E N I E
O ZAPYTANIU OFERTOWYM

1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

2. Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Funduszy Europejskich

3. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Opracowanie poprawnego formalnie i merytorycznie studium wykonalności oraz wniosku aplikacyjnego w generatorze wniosków (na podstawie przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji technicznej) dla inwestycji polegającej na Remoncie 13 lokali zasobu komunalnego Bydgoszczy zlokalizowanych w budynku przy ul. Saperów 207, w celu ich adaptacji na mieszkania socjalne.
Szacunkowa wartość projektu: 2.000.000 zł brutto

Przedmiot zamówienia obejmuje również niezbędne doradztwo, wyjaśnienia
i uzupełnienia na etapie oceny formalnej i merytorycznej wniosków aplikacyjnych, aż do momentu podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie.

2) Na realizację przedmiotowej inwestycji Miasto Bydgoszcz planuje pozyskać dofinansowanie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego 2014-2020 (RPO WKP) w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.1.2. Inwestycje w infrastrukturę społeczną, schemat: inwestycje w zakresie usług społecznych i aktywnej integracji, typy projektów:
- przebudowa, remont zdegradowanych budynków w celu ich adaptacji na mieszkania socjalne, wspomagane i chronione (możliwa interwencja poza części wspólne budynków) - zgodnie z treścią konkursu nr RPKP.06.01.02-IZ.00-04-067/16 ogłoszonego na stronie Instytucji Zarządzającej RPO WKP na lata 2014-2020 pod linkiem: http://www.mojregion.eu/index.php/rpo/zobacz-ogloszenia?mmid=69.

3) Przedmiot zamówienia musi być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi dla projektów ubiegających się o dofinansowanie z RPO WKP 2014-2020; dokumentami programowymi, wytycznymi i komunikatami Instytucji Zarządzającej tj. Zarządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz wytycznymi Ministra Rozwoju obowiązującymi dla przedmiotowego konkursu, w szczególności dostępnymi pod adresem:
http://www.mojregion.eu/index.php/rpo/zobacz-ogloszenia?mmid=69:

a) Przekazanie przedmiotu zamówienia:
Studia wykonalności wraz z arkuszami kalkulacyjnymi zawierającym model finansowo-ekonomiczny oraz wnioski aplikacyjne należy sporządzić w wersji papierowej w
1 egzemplarzu i w wersji elektronicznej w formacie edytowalnym, na nośniku elektronicznym w 1 egzemplarzu. Model finansowy należy zapisać w formacie „xls” lub równoważnym z aktywnymi (odblokowanymi) formułami.

4) Informacje, które Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie i wymagania, jakie musi spełniać:

1) Oferta złożona na wzorze wskazanym w załączniku nr 1 (z rozbiciem cenowym netto i brutto na koszt opracowania: studium wykonalności i wniosku o dofinansowanie w generatorze wniosków),
2) Opis doświadczenia w wykonaniu w perspektywie unijnej 2007-2013 lub obecnej, w ramach programów operacyjnych co najmniej 2 studiów wykonalności i co najmniej 2 wniosków aplikacyjnych w generatorze wniosków dla projektów infrastrukturalnych tożsamych z przedmiotem niniejszego zamówienia lub innych infrastrukturalnych równoważnych zakresem do ww. typów projektów (np. inwestycji w infrastrukturę społeczną, zdrowotną, aktywnej integracji, rewitalizacji obszarów miejskich) oraz uzyskanie dofinansowania dla przynajmniej 1 z ww. projektów.
3) Oświadczenie o gotowości odbycia min. 3 spotkań z udziałem przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w okresie opracowywania dokumentacji aplikacyjnej.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Uwaga:
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wynikach postępowania.
2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą bez zbędnej zwłoki.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją wzoru umowy – załącznik nr 2.

6. Kryteria oceny ofert i sposób ich obliczania:
W celu zagwarantowania wysokiej jakości Studium i wniosku aplikacyjnego, Zamawiający, oprócz kryterium ceny, wprowadził także kryterium pozacenowe dotyczące doświadczenia Wykonawcy.

1) Kryterium nr 1: Cena brutto
Wartość punktowa wagi w [%]: 70%
Maksymalna ilość punktów dla kryterium: 70 pkt
Ocena punktowa w ramach tego kryterium zostanie dokonana zgodnie z następującym wzorem, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy.




C=Cena brutto oferty najniższej / Cena brutto oferty badanej x 70 pkt


2) Kryterium nr 2: Doświadczenie
Wartość punktowa wagi w [%]: 30%
Maksymalna ilość punktów dla kryterium: 30 pkt
Warunkiem przystąpienia do zapytania ofertowego jest doświadczenie w opracowaniu co najmniej 2 studiów wykonalności i co najmniej 2 wniosków aplikacyjnych przed upływem terminu składania ofert oraz uzyskanie dofinansowania dla przynajmniej 1 z projektów.
Po weryfikacji ofert pod kątem spełnienia ww kryterium dostępowego Zamawiający będzie oceniał liczbę przygotowanych studiów wykonalności wg następującej punktacji:

Ilość opracowanych studiów wykonalności Ilość punktów – POD (punktowa ocena doświadczenie)
3 studia wykonalności - 5 pkt
4 studia wykonalności - 10 pkt
5 studiów wykonalności - 15 pkt
6 studiów wykonalności - 20 pkt
7 studiów wykonalności - 25 pkt
8 studiów wykonalności i powyżej - 30 pkt
Uwaga:
Punktowa ocena (PO) jest sumą ocen punktowych: ceny brutto (CB) i doświadczenia (D), obliczana wg wzoru: PO=CB+D
W przypadku jednakowej liczby punktów otrzymanych przez dwóch lub większą liczbę wykonawców, Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponował najniższą cenę.

Jeżeli cena oferty będzie budziła wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie w wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie w określonymi terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający zastrzega sobie w takiej sytuacji prawo żądania złożenia kalkulacji obliczenia.

W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, oferta taka zostanie odrzucona.

W celu wykazania spełnienia wymogów do oceny w ramach powyższego kryterium, wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wykonanych studiów wykonalności oraz wniosków aplikacyjnych w generatorze wniosków wraz z dowodami potwierdzającymi wykonanie każdego z ww. dokumentów (protokoły odbioru) oraz wskazanie przynajmniej jednego, który uzyskał dofinansowanie.

Brak dowodów potwierdzających wykonanie każdego ze studiów wykonalności oraz wniosków aplikacyjnych skutkować będzie nieuwzględnieniem wymaganego dokumentu przy ocenie ofert, a w przypadku niedołączenia żadnego z dowodów potwierdzających wykonanie wymaganych dokumentów odrzuceniem oferty.

Łączna maksymalna ilość punktów przy ocenie wynosi 100.

7. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie umożliwiającym Zamawiającemu aplikowanie o dofinansowanie w konkursie dla Działania 6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, typ projektów:
- przebudowa, remont zdegradowanych budynków w celu ich adaptacji na mieszkania socjalne, wspomagane i chronione (możliwa interwencja poza części wspólne budynków) - zgodnie z treścią konkursu nr RPKP.06.01.02-IZ.00-04-067/16

Zakładany przez Zamawiającego termin wykonania przedmiotu zamówienia: 20 kwietnia 2017r.


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
Paweł Retkowski – tel. 52 58 58 076 p.retkowski@um.bydgoszcz.pl
9. Termin składania odpowiedzi na ogłoszenie o zapytaniu ofertowym: upływa w dniu 17.03.2017 o godz. 1500 .

10. Informacje dodatkowe
1) Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66. Kodeksu Cywilnego i nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego zapytania ofertowego na każdym jego etapie, bez podania przyczyny.

11. Odpowiedzi na zapytanie ofertowe należy złożyć za pomocą platformy zakupowej OpenNexus.
Załączniki:
1. Wzór oferty.
2. Wzór umowy na opracowanie studium wykonalności i wniosku aplikacyjnego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym 6_1_2.- 9.03.2017.docx docx 36.12 2017-03-09 13:35:48 Postępowanie
Załącznik nr 1 Wzór Oferty_6_1_2 - 9.03.2017.docx docx 19.07 2017-03-09 13:35:48 Postępowanie
Załącznik nr 2 wzor_umowy_SW_6_1_2. 9.03.2017.docx docx 40.25 2017-03-09 13:35:48 Postępowanie

Komunikaty

2017-03-24 09:19 Paweł Retkowski Informujemy, że w ramach niniejszego postępowania ofertowego wpłynęło 11 ofert. Po ich rozpatrzeniu i ocenie wybrana została oferta złożona przez EMSICON Michał Sidorczuk. Oferta ta spełnia wszystkie wymogi obligatoryjne, charakteryzuje się najniższą z oferowanych ceną brutto (6 027,00 zł) badaną w ramach kryterium nr 1: cena brutto oraz otrzymała maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium nr 2: doświadczenie, uzyskując łącznie 100 punktów.

Wszystkim oferentom serdecznie dziękujemy za udział w postępowaniu.
2017-03-09 13:57 Paweł Retkowski Dokonano edycji następujących elementów postępowania: opis pozycji numer 1

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 1 studium wykonalności i 1 wniosek aplikacyjny w Generatorze Wniosków Proszę o wycenę 1 studium wykonalności i 1 wniosku aplikacyjnego w Generatorze Wniosków. Cena brutto - Maksymalna ilość punktów dla kryterium: 70 pkt, prosimy o podanie ceny netto oraz wartości VAT 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Doświadczenie - Doświadczenie w zakresie opracowania co najmniej 2 studiów wykonalności i co najmniej 2 wniosków aplikacyjnych oraz uzyskanie dofinansowania dla przynajmniej 1 z projektów - Maksymalna ilość punktów dla kryterium: 30 pkt (0)
2 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 128