Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.23.2023 Wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu poprzez stworzenie punktu widokowego (oraz wyposażenie go w elementy małej architektury), na osiedlu Piaski przy ul. Obrońców Tobruku w Bydgoszczy

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 08-05-2023 15:49:00
Składania : 15-05-2023 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

NR WIM.271.2.23.2023 z dnia 18.04.2023 r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

        

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu poprzez stworzenie punktu widokowego (oraz wyposażenie go w elementy małej architektury), zlokalizowanego na terenie należącym do Miasta Bydgoszczy na osiedlu Piaski przy ul. Obrońców Tobruku (działka o nr ew. 54/15 obręb 305) w ramach zadania Miasta pn. „Zagospodarowanie terenu na os. Piaski (Program BBO)”.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego pn. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie).


2.1 Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:

1) robót ziemnych i przygotowawczych (m.in.: zdjęcie warstwy ziemi wraz z wywozem i utylizacją nadmiaru urobku, niwelacja terenu z nawiezieniem, przemieszczeniem i zagęszczeniem żwiru, nawiezienie ziemi urodzajnej),

2) fundamentów do zaprojektowanych urządzeń i elementów małej architektury wg dokumentacji    projektowej,

3) dostawy i montażu elementów małej architektury (ławki i kosz na śmieci) wg dokumentacji projektowej,

4) dostawy i montażu lunety obserwacyjnej wg dokumentacji projektowej,

5) dostawy i montażu ogranicznika wg dokumentacji projektowej,

6) dostawy i montażu tablicy z regulaminem i informacją, że inwestycja została zrealizowana w ramach programu Bydgoskiego Budżetu obywatelskiego (treść regulaminu wymaga uzgodnienia ze wskazanym Użytkownikiem),

7) utwardzonej nawierzchni mineralnej wg dokumentacji projektowej,

8) nawierzchni trawiastej wg dokumentacji projektowej,

9) wycinki drzew (m.in.: wycinka z karczowaniem wraz z wywozem karpiny oraz zasypaniem i wyrównaniem    terenu)  i nasadzenie nowych drzew,

10) robót odtworzeniowych wraz z uporządkowaniem terenu po robotach,

11) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.


2.2 Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:

1) będącą w posiadaniu Zamawiającego dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2.1 oraz z uszczegółowionym opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 1)

2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,

3) uzgodnieniami uzyskanymi na etapie przygotowania inwestycji (w tym: uzgodnienia z WGK UM Bydgoszczy oraz ENEA),

4) załączonym i przyjętym bez zastrzeżeń zgłoszeniem o zamiarze rozpoczęcia robót,

5) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 j. t. z późn. zm.),

6) obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zasadami wiedzy technicznej,

7) załączoną zgodą Prezydenta Miasta Bydgoszczy z dnia 28.09.2020 r. na usunięcie drzew (znak: WGK-III.6131.1.359.2020.KR),

8) załączoną decyzją Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 19.08.2021 r. zezwalająca na usunięcie drzew (znak: ŚG-III.7120.4.97.2021),

9) zachowaniem warunku polegającego na zapewnieniu okresu rękojmi i gwarancji na zamontowane urządzenia  i elementy punktu widokowego - minimum 5 lat,

10) zastosowanie materiałów na urządzenia i elementy punktu widokowego, które spełniają wymagania wymienione w uszczegółowieniu opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1), potwierdzone atestami jakości przedstawionymi przez Wykonawcę.


2.3 Wymagania przedmiotowe dotyczące urządzeń i elementów punktu widokowego - oferowane urządzenia i elementy punktu widokowego powinny:

1) być zgodne z uszczegółowionym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 zapytania ofertowego,

2) być zgodne z opisem zawartym w formularzu pn. Podział ceny na składniki stanowiącym załącznik  nr 6 zapytania ofertowego,

3) być zgodne z dokumentacją projektową,

4) posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję na urządzenia, ich montaż, serwis gwarancyjny,

5) posiadać stosowne informacje o zastosowanych urządzeniach i elementach punktu widokowego udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji, szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji) oraz informacji dotyczących warunków użytkowania (eksploatacji).


2.4  Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

3) posiadanie doświadczenia: wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (minimum 1 zamówienie) oraz pisemne potwierdzenia należytego wykonania tych zamówień (referencje podmiotu na rzecz którego takie zamówienie zostało wykonane).


3.  Załączniki do zapytania ofertowego:

1) Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1),

2) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych – do podpisania przez Oferenta (zał. nr 2),

3) Wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 3),

4) Wzór umowy (zał. nr 4),

5) Dokumentacja zdjęciowa – 3 ujęcia (zał. nr 5),

6) Podział ceny na składniki – formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 6),

7) Zaświadczenie z dnia 09.06.2021 r. o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia robót budowlanych (znak: WAB.II.6743.553.2021.MA) (zał. nr 7),

8) Zgoda Prezydenta Miasta Bydgoszczy z dnia 28.09.2020 r. na usunięcie drzew (znak: WGK-III.6131.1.359.2020.KR) (zał. nr 8),

9) Decyzja Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 19.08.2021 r. zezwalająca na usunięcie drzew (znak: ŚG-III.7120.4.97.2021) (zał. nr 9),

10) Uzgodnienie z ENEA (zał. nr 10),

11) Uzgodnienie z Wydziałem Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Bydgoszczy (zał. nr 11),

12) Dokumentacja projektowa (zał. nr 12),

13) Oferta – formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 13).


4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


5. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

5.1 Kryterium oceny ofert stanowi w 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym, po zgłoszonym zakończeniu robót budowlanych i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).


5.2 Sposób oceny ofert:

1)  ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

  niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

5.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


6. Termin wykonania zamówienia: 3 m-ce od daty zawarcia umowy.


7. Osoba uprawniona do kontaktów z Oferentami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):  

   

* Bartłomiej Kopczyński, Inspektor WIM – tel. 52 58 59 198


Korespondencja między Zamawiającym i Oferentem w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: piotr.dorenda@um.bydgoszcz.pl .


8. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 15.05.2023 r. o godz. 11.00.


9. Składając ofertę Oferent zobowiązany jest załączyć:

1) podpisaną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych – (zał. nr 2),

2) potwierdzenie posiadanego doświadczenia – wypełniony formularz „Wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia”– (zał. nr 3),

3) dowód/dowody (pisemne potwierdzenie/a) należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych

w załączniku nr 3 – referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane – pkt. 2.4, ppkt. 3),

4) wypełniony formularz „Podział ceny na składniki” – (zał. nr 6),

5) wypełniony formularz „Oferta” – (zał. nr 13),

6) oświadczenie o zapewnieniu okresu gwarancji – pkt. 2.3, ppkt.4).

       

10. Wykonawca robót, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobligowany jest przed zawarciem umowy do przedstawienia Zamawiającemu niżej wymienionych dokumentów:

1) karty techniczne urządzeń oraz elementów zastosowanych urządzeń i elementów w punkcie widokowym,

2) informacje o zastosowanych urządzeniach i elementach w punkcie widokowym, udostępnione przez producenta/ dostawcę urządzeń w postaci – pkt. 2.3, ppkt. 5): danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu i użytkowania (sposobu eksploatacji) oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji.


11. Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 9 załączników spowoduje odrzucenie oferty.


12. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie   Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


13. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1)    wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2)    wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3)    wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


14.    Wykluczenie Wykonawcy:

Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy zawartej z Miastem Bydgoszcz w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady.


15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


Bydgoszcz,  18.04.2023 r.

DYREKTOR

WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

URZĘDU MIASTA  BYDGOSZCZY

  Bogdan Tyborski


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. nr 12 Zgoda na zmiany.pdf pdf 31.11 2023-05-08 15:49:00 Postępowanie
zał. nr 13 Oferta.pdf pdf 39.87 2023-05-08 15:49:00 Postępowanie
zał. nr 12 Specyfikacja techniczna.pdf pdf 1804.66 2023-05-08 15:49:00 Postępowanie
zał. nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 249.38 2023-05-08 15:49:00 Postępowanie
zał. nr 2 Informacja RODO.pdf pdf 46.23 2023-05-08 15:49:00 Postępowanie
zał. nr 3 Wykaz wykonanych usług.pdf pdf 38.28 2023-05-08 15:49:00 Postępowanie
zał. nr 4 Wzór umowy.pdf pdf 448.96 2023-05-08 15:49:00 Postępowanie
zał. nr 5 Dokumentacja zdjęciowa.pdf pdf 1583.87 2023-05-08 15:49:00 Postępowanie
zał. nr 6 Podział ceny na skladniki.pdf pdf 94.46 2023-05-08 15:49:00 Postępowanie
zał. nr 7 Zaświadczenie z WAB.pdf pdf 1008.48 2023-05-08 15:49:00 Postępowanie
zał. nr 8 Zgoda PM na usunięcie drzew.pdf pdf 616.34 2023-05-08 15:49:00 Postępowanie
zał. nr 9 Decyzja Urzędu Marszałkowskiego w sp. wycinki drzew.pdf pdf 2227.04 2023-05-08 15:49:00 Postępowanie
zał. nr 10 Uzgodnienie z ENEA.pdf pdf 569.17 2023-05-08 15:49:00 Postępowanie
zał. nr 11 Uzgodnienie z WGK.pdf pdf 726.7 2023-05-08 15:49:00 Postępowanie
zał. nr 12 Opis techniczny - zmiany.pdf pdf 195.11 2023-05-08 15:49:00 Postępowanie
zał. nr 12 Opis techniczny.pdf pdf 1066.89 2023-05-08 15:49:00 Postępowanie
zał. nr 12 Rys. A-0.pdf pdf 213.29 2023-05-08 15:49:00 Postępowanie
zał. nr 12 Rys. A-1z.pdf pdf 235.83 2023-05-08 15:49:00 Postępowanie
zał. nr 12 Rys. A-2z.pdf pdf 85.43 2023-05-08 15:49:00 Postępowanie
Wynik.pdf pdf 32.23 2023-05-17 10:19:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-17 10:19 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wynik.pdf

2023-05-12 08:30 Justyna Pabian Zamawiający informuje, że luneta ma pracować w wariancie darmowego korzystania z urządzenia.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu poprzez stworzenie punktu widokowego (oraz wyposażenie go w elementy małej architektury), na osiedlu Piaski przy ul. Obrońców Tobruku w Bydgoszczy Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3021 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 miesiące od daty zawarcia Umowy, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 613