-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 769176
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Dokumentacja geodezyjna dla potrzeb regulacji stanu prawnego drogi publicznej ul. Falencka gm. Raszyn
Wystawiający
-
UżytkownikRadosław Chechłacz
-
Organizacja
-
OddziałWydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-05-19 08:45:00
-
Składania2023-05-26 08:00:00
-
Otwarcie ofert2023-05-26 08:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Pruszków, dnia 19 maja 2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Powiat Pruszkowski, 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30
Nazwa zamówienia: „Dokumentacja geodezyjna dla potrzeb regulacji stanu prawnego drogi ul. Falenckiej gm. Raszyn”
Przedmiot zamówienia (zakres prac):
Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej dla potrzeb regulacji stanu prawnego, na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, gruntów zajętych pod drogą publiczną ul. Falencką o kategorii powiatowej we wsi Falenty Nowe gm. Raszyn oraz we wsi Falenty Duże gm. Raszyn, na odcinku od południowej granicy z działką nr ew. 189/6 obr. Falenty Nowe do północnej granicy z działką nr ew. 76/4 Podolszyn Nowy, gm. Raszyn. Łączna długość podlegająca opracowaniu około 960 metrów.
Wykonanie protokołów zajętości i badań
hipotecznych w 1 egzemplarzu oraz mapy podziałowe
w 3 egzemplarzach dla Zamawiającego.
Termin realizacji pierwszego etapu zamówienia: 31 sierpnia 2023 r.
Termin realizacji zamówienia: 17 listopada 2023 r
Termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć do dnia 26 maja 2023 (piątek), godz. 8.00.
Sposób przygotowania oferty.
Ofertę sporządzić należy w języku polskim,
Oferta winna być złożona przez osobę upoważnioną.
Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pomocą platformy zakupowej Open Nexus. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
Nie uwzględnia się oferty, która została złożona po terminie.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów, niezależnie od przebiegu czy wyniku postępowania.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca w celu potwierdzenia
spełnienia niniejszego warunku powinien wskazać,
że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy –
w tym okresie, minimum 2 zamówień dotyczących sporządzenia dokumentacji dla
potrzeb regulacji stanu prawego dróg o wartości min. 5 000,00 zł brutto
(każda). Przy czym dokumentacja została oddana w terminie lub opóźnienie w
oddaniu nie było dłuższe niż 50 dni.
Zawartość oferty:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
2. Wykaz wykonanych robót z podaniem ich
przedmiotu, dat wykonania i odbiorców
oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane
należycie
(np. referencje) – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
3. Umowa WGN-24/2023 - do wglądu.
Kryterium oceny ofert :
CENA 100 %
Wykluczenie:
Wykluczeniu z oceny oferty będzie Wykonawca który nie przedstawi dokumentów poświadczających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Odrzucenie oferty:
Odrzuca się ofertę:
1) wykonawcy, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu;
2) jeżeli jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu;
3) jeżeli jej złożenie
stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny lub cenę rażąco niską;
5) jeżeli została złożona w innej formie niż wymagana.
Procedura wyjaśnień, uzupełninia i poprawy ofert :
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do złożenia wyjaśnień każdej ze złożonych ofert.
Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, złożone dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, wzywa się do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym. Nie dokonuje się wezwania, jeśli mimo złożenia, uzupełnienia, poprawienia dokumentów lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
W ofercie poprawia się:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
Wybór oferty najkorzystniejszej
1. Zamawiający wybiera
ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w zapytaniu ofertowym.
2. Jeżeli w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, w którym jedynym kryterium oceny ofert
jest cena nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to,
że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy
złożyli te oferty,
do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Upublicznienie wyników postępowania
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, informuje się wykonawców, którzy złożyli oferty o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwę, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawców, którzy złożyli oferty
2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie.
2. Niezwłocznie po
wyborze najkorzystniejszej oferty, zamieszcza
się informacje,
o których mowa powyżej, na platformie
zakupowej.
Unieważnienie postępowania
1. Postępowanie unieważnia się, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania określone w zapytaniu ofertowym;
2) przeprowadzone negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy;
3) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy środki finansowe, które zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu postępowania;
4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia publicznego nie leży w interesie zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
5) zaistniała wada postępowania, która uniemożliwia zwarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia;
2. O unieważnieniu postępowania albo odstąpieniu od jego prowadzenia informuje się wykonawców, którzy złożyli oferty, przez platformę zakupową.
Cena oferty.
W cenę należy wliczyć wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, tj. należne cła, podatki, transportu, ubezpieczenia, przechowania, materiałów, eksploatacji, itp., a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej również należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić zgodnie z odrębnymi przepisami, łącznie ze składkami występującymi po stronie Zamawiającego.
Sposób przygotowania oferty.
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
Ofertę złożyć można poprzez platformę zakupową openNexus, dostępną pod adresem platformazakupowa.pl.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?