Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wyk. dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy boiska do siatkówki plażowej na terenie os. Glinki-Rupienica pomiędzy ul. Gniewkowską, Płowiecką i Cmentarną w Bydgoszczy.

Maciej Grabowski
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 27-03-2017 12:20:23
Składania : 31-03-2017 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE
nr WIM.271.2.24.2017 z dnia 27.3.2017r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 6.000 euro wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2013.907 j.t. z późn. zm.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud.B, 85-130 Bydgoszcz

2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy boiska do siatkówki plażowej na terenie os. Glinki - Rupienica pomiędzy ul. Gniewkowską, Płowiecką i Cmentarną w Bydgoszczy w ramach Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego (działka 1/33 obr.154 własność Gminy Bydgoszcz).

2.1. Przedmiot zamówienia – zakres i forma jego opracowania:
1) Opracowanie:
a) projektu budowlano - wykonawczego z kompletem opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymaganych do złożenia wniosku o wydanie stosownych decyzji
administracyjnych pozwalających na budowę i ich uzyskanie przez Zamawiającego (5 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz., z tym, że do odczytu – z rozszerzeniem .PDF oraz do edycji rysunki w dxf),
b) opinii geotechnicznej z dokumentacją badań podłoża gruntowego - min. 2 odwierty poprzedzające (2 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz., do odczytu – z rozszerzeniem .PDF),
c) przedmiarów robót (2 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz.),
d) kosztorysów inwestorskich (2 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz., do odczytu – z rozszerzeniem .PDF oraz do edycji – z rozszerzeniu .ath),
e) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz.),
f) innych prawem wymaganych opracowań niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowych, których konieczność wykonania ujawni się w fazie projektowania np. rozwiązanie kolizji
(wersja papierowa: 5egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz.),
2) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych wynikających z opracowanej przez wykonawcę dokumentacji projektowej (planowana realizacja robót: III-IV kw.2017).

2.2. Przedmiot zamówienia powinien być:
1) wykonany zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami regulującymi przedmiotową problematykę, a w szczególności wynikającymi z:
 - ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290 j.t.),
 - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2015.1422 j.t.),
 - rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2012.462),
 - ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 j.t.),
 - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz
programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 t.j.),
 - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych
kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2004.130.1389 j.t. z późn. zm.),

2) zaakceptowany przez Zamawiającego (WIM) i Wnioskodawcę zadania w ramach programu Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego na etapie opracowywania projektu budowlanego, tj. w zakresie zaproponowanych rozwiązań projektowych, zgodnie ze wskazaną lokalizacją.

3) zaopatrzony w oświadczenie o:
 - sporządzeniu projektu budowlanego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
 - kompletności dostarczonych prac projektowych z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć,
 - możliwości zastosowania materiałów i urządzeń innych niż wskazane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych niż wskazane w tej
dokumentacji.

2.3. Informacje dla wykonawców dotyczące sposobu i formy przygotowania dokumentacji:
1) tworzenie plików PDF:
a) dokumenty tekstowe: składające się z większej liczby stron (np. opisy do projektów, specyfikacje techniczne) powinny być przygotowane (zapisywane) w formie pojedynczych plików PDF, tzn. cały dokument to jeden
plik PDF,
b) niedopuszczalne jest przygotowanie plików PDF (według formuły 1 do 1) czyli utworzenie takiej ilości plików PDF z ilu stron składa się dokument tekstowy (np. strona tytułowa – 1 plik PDF, spis treści – 1 plik PDF),
c) przygotowując pliki pdf należy pamiętać o maksymalnym dopuszczalnym rozmiarze każdego pojedynczego pliku, tj. 50 MB,
2) opisywanie plików PDF i katalogów:
a) wszystkie pliki PDF powinny być prawidłowo opisane zgodnie z wytycznymi w punktach poniżej, tj. w sposób umożliwiający ewentualne ich łączenie w celu zmniejszenia ich ilości,
b) w przypadku załączników w postaci (np. rzutów, map, rysunków) nazwa tworzonego pliku PDF powinna odpowiadać nazwie oraz numerowi opisywanego załącznika,
c) utworzone pliki PDF powinny być zapisane w katalogach odpowiadającym poszczególnym branżom, stanowiąc tym samym komplet plików PDF dla danego zagadnienia,
d) nazwa katalogu powinna wskazywać jednoznacznie na zakres tematyczny zawartych w nim plików PDF – jeżeli nie ma takiej potrzeby nie należy tworzyć podkatalogów,
e) tworzone pliki PDF oraz katalogi nie powinny zawierać w swych nazwach polskich liter oraz znaków specjalnych np. ąężźć,
f) nazwy plików, katalogów i podkatalogów – powinny być zapisywane jako nazwy skrócone np. br sanit, br elektr (należy unikać rozbudowanych nazw, które utrudniają skopiowanie dokumentacji z płyty),
g) nazwy katalogów i plików nie powinny zawierać w nazwie lokalizacji (płyta zawiera dokumentację dot. konkretnej inwestycji – nie ma więc potrzeby przywoływania jej nazwy w tworzonych katalogach czy plikach),
h) uzgodnienia, oświadczenia projektantów, zaświadczenia oraz decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego należy zamieszczać w osobnym katalogu (z uwagi na zawarte w nich dane osobowe).

Formy elektroniczna i papierowa sporządzonej dokumentacji muszą być jednakowe. Brak tej zgodności może być podstawą nieodebrania przez Zamawiającego etapu wykonania Zamówienia. Wykonawca dostarczy opracowanie w formie elektronicznej nie zabezpieczonej hasłami, na płycie CD.

2.4. Wytyczne do opracowania dokumentacji jak wyżej:
a) zakłada się realizację boiska do siatkówki plażowej w kształcie prostokąta o wymiarach 18 m x 27 m otoczonego wolną strefą o szerokości 5 metrów. Obszar pola gry wyznaczają taśmy kontrastujące z powierzchnią
piasku. Elementy mocujące wykonane z miękkiego i elastycznego materiału. Boisko wyposażone w komplet słupów wraz z siatką do gry w siatkówkę wbetonowanych na stałe w podłożu. Zastosowana nawierzchnia
piaskowa na podbudowie żwirowej.
b) ławki mocowane na stałe poza płytą boiska do podłoża (4 szt.),
c) ogrodzenie boiska wys. 300 cm - słupki 4m 50x50x0.2, siatka ogrodzeniowa oczko 4x4cm drut 3,6 w oplocie PCV, bramka wejściowa 120x200 cm. Słupki na stopach betonowych min. C1-15 o wym. 30x30x80 cm.
d) w ramach projektu zaprojektować opaskę trawiastą wokół boiska oraz dojścia w nawiązaniu do istniejącego zagospodarowania, kosze na śmieci (2 szt.).

2.5. Dodatkowe wytyczne dotyczące konstrukcji boiska :
Boisko do siatkówki plażowej – konstrukcja nawierzchni:
- piasek płukany drobno - lub średnioziarnisty (nie może być pylisty) - 35 cm,
- geowłóknina wodoprzepuszczalna,
- żwir - 10 cm.
Boisko do siatkówki plażowej przyjęto jako dół wypełniony piaskiem i obudowany obrzeżami betonowymi. Jako wykończenie dna przyjęto geowłókninę na podbudowie żwirowej. Dno piasku (nad warstwą żwiru) należy wyprofilować ze spadkiem do środka boiska i wyłożyć geowłókniną w celu zabezpieczenia piasku przed mieszaniem się z podbudową. Całe boisko otoczone obrzeżami chroniącymi przed rozsypywaniem się piasku. Teren do gry musi być przygotowany na zniwelowanym piasku, o możliwie płaskiej i jednorodnej powierzchni, wolnej od kamieni, mu¬szelek i innych przedmiotów mogących spowodować kontuzje zawodników.

Nawierzchnia rekultywowana:
Pozostała nawierzchnia poza boiskiem /częścią piaszczystą/ - 5m z każdej strony będzie zasypana ziemią urodzajną (humus) i posiana trawą. Opaska trawiasta wykonana na podbudowie 20cm czarnoziemu.

Boisko do siatkówki plażowej - wyposażenie
Boisko należy wyposażyć w komplet tulei do słupów wbetonowanych na stałe w podłoże wraz z stojakami do siatkówki oraz siatką do gry.

Wymagania dotyczące bezpieczeństwa i certyfikacji
Urządzenia muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa gwarantujący, że produkt oraz jego proces wytwarzania są badane i nadzorowane przez niezależną i akredytowaną Jednostkę Certyfikującą (np. TUV Rheinland).
Certyfikat bezpieczeństwa musi potwierdzać zgodność urządzeń z wymaganiami normy PN-EN 1271:2006 Sprzęt boiskowy - Sprzęt do siatkówki.

2.6.Załączniki do zapytania ofertowego dotyczące lokalizacji boiska:
a) zdjęcia terenu – 3 ujęcia,
b) kopia mapy zasadniczej z lutego 2017r. z zaznaczoną lokalizacją boiska,
c) wypis i wyrys z lutego 2017r.,
d) wyciąg z mpzp dot. „Glinki B” w Bydgoszczy (uchwała nr VII/189/99 RMB z dnia 15 marca 1999r.) – pełna treść na stronie internetowej www.mpu.bydgoszcz.pl,
e) mapa do celów projektowych, zostanie przekazana wybranemu wykonawcy po opracowaniu.

2.7.Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do projektowania,
3) posiadanie doświadczenia – wykonane w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz pisemne potwierdzenia zgodności projektu z
wymaganiami użytkowników (referencje).

3. Kryterium oceny ofert: 100% cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5. Termin wykonania zamówienia: 6 tygodni od daty zawarcia umowy.

6. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
1) Inspektor WIM (koordynator) Lilianna Jasiek – tel. 52 58 59 271
2) Inspektor WIM (br. ogólnobudowlana) Bernadeta Bała – tel. 52 58 58 653

7.Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 31.03.2017r.
o godz. 10.00

8.Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 1) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień opisanych w pkt. 2 ppkt.7,
2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 1 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).
Uwaga: oferty bez wymaganych w pkt.8 załączników nie będą rozpatrywane.




KIEROWNIK
REFERATU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Joanna Żmich-Fórmaniak

Bydgoszcz, 27.3.2017r.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
GlinkiRupienMapZas.pdf pdf 1043.03 2017-03-27 12:20:23 Postępowanie
GlinkiRupienUmow.pdf pdf 1786.73 2017-03-27 12:20:23 Postępowanie
GlinkiRupienWypWyr.pdf pdf 240.02 2017-03-27 12:20:23 Postępowanie
GlinkiRupienZdj.pdf pdf 1272.2 2017-03-27 12:20:23 Postępowanie

Komunikaty

2017-04-03 10:54 Maciej Grabowski Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

GlinkiRupienWynik.pd [...].

2017-03-29 15:05 Maciej Grabowski Odpowiedź na pytanie Wykonawcy dotyczące postępowania.

GlinkiRupienOdp.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wyk. dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy boiska do siatkówki plażowej na terenie os. Glinki-Rupienica pomiędzy ul. Gniewkowską, Płowiecką i Cmentarną w Bydgoszczy. przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w zapytaniu ofertowym i wzorze umowy. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Koszt dostawy - Po stronie wykonawcy, warunek obowiązkowy, (0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, warunek obowiązkowy, zgodnie ze wzorem umowy, (0)
3 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 428