Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.2.73.2023.EK Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych rozbiórki budynku pływalni miejskiej oraz zagospodarowania terenu o funkcji parkingu wraz z niezbędną infrastrukturą (oświetlenie, kanalizacja deszczowa) wraz z wjazdem od ulicy Kobylińskiego, realizowanej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie terenu po Pływalni Miejskiej przy Alei Kobylińskiego w Płocku – prace przygotowawcze”

Elżbieta Kwestarz
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 10-07-2023 10:19:00
Składania : 19-07-2023 10:00:00
Otwarcia : 19-07-2023 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn. :Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych rozbiórki budynku pływalni miejskiej oraz zagospodarowania terenu o funkcji parkingu wraz z niezbędną infrastrukturą (oświetlenie, kanalizacja deszczowa) wraz z wjazdem od ulicy Kobylińskiego, realizowanej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie terenu po Pływalni Miejskiej przy Alei Kobylińskiego w Płocku – prace przygotowawcze”

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II. Termin realizacji zamówienia - zgodnie ze wzorem umowy.

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 % 

IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:

    Zamawiający wymaga:

    1. aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył, co najmniej:

      1. 1 dokumentację projektowo - kosztorysową wraz z uzyskaniem decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę parkingu wraz z infrastrukturą techniczną o wartości nie niższej niż 55.000,00 zł brutto

        lub

      2. 2 dokumentacje projektowo - kosztorysowe wraz z uzyskaniem decyzji o zatwierdzeniu projektów budowlanych i udzieleniu pozwoleń na budowę parkingów wraz z infrastrukturą techniczną o łącznej wartości nie niższej niż 55.000,00 zł brutto,

UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (na wezwanie Zamawiającego przed wyborem oferty najkorzystniejszej) wykaz zrealizowanych usług potwierdzający spełnienie powyższego warunku wraz ze skanem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie.  

Brak wykazu zrealizowanych usług lub dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.

2) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:

      1. jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,

      2. jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych bez ograniczeń,

      3. jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,

      4. jedną osobę posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji inwentaryzacji dendrologicznych legitymującą się wykształceniem kierunkowym:

        1. 1 rok doświadczenia zawodowego absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo;

          lub

        2. 2 lata doświadczenia zawodowego dla osób:

          • absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo,

          • technik architektury krajobrazu,

          • absolwent kierunków przyrodniczych takich jak: ochrona środowiska, biologia lub ekologia.

          lub

        3. 4 lata doświadczenia zawodowego absolwenci innych kierunków studiów lub kursów zawodowych dotyczących prac z drzewami.

      5. jedną osobę posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji projektów ochrony zieleni i legitymującą się wykształceniem kierunkowym:

        1. 2 lata doświadczenia zawodowego inspektor nadzoru terenów zieleni lub drzew, legitymujący się ukończonym kursem z tego zakresu,

          lub

        2. 3 lata doświadczenia zawodowego absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo,

          lub

        3. 4 lata doświadczenia zawodowego absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo.

          lub

      6. jedną osobę posiadającą tytuł zawodowy nadany absolwentowi uczelni wyższej kierunku architektura krajobrazu po ukończeniu studiów inżynierskich oraz doświadczenie zawodowe minimum 3 letnie przy projektowaniu.

    Zamawiający uzna, jeśli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego jedną osobę, która będzie spełniać jednocześnie wszystkie wymagania z ppkt (4), (5), (6). 

UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku. 

Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty. 

Uwaga! 

Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania w/w warunków polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów. 

V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.  

X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

Małgorzata Piecka - 024 367 17 27

Elżbieta Kwestarz - 024 367 16 16 



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn……………………….   

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Kobylanka całość FIN 2 2023.04.04.pdf pdf 6942.73 2023-07-10 10:19:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia_Kobylanka_29.06.2023.pdf pdf 91.06 2023-07-10 10:19:00 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 195.68 2023-07-10 10:19:00 Postępowanie
Zał nr 3 do OPZ_Tabela elementów scalonych_Kobylanka.odt odt 22.46 2023-07-10 10:19:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do OPZ_lokalizacja+ sieci.pdf pdf 984.42 2023-07-10 10:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do Umowy - EBI.pdf pdf 35.45 2023-07-10 10:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do Umowy - Karta pobytu nadzoru autorskiego.doc doc 21.5 2023-07-10 10:19:00 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2023-07-10 10:19:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2023-07-10 10:19:00 Kryterium
Formularz oferty.odt odt 28.79 2023-07-10 10:19:00 Kryterium

Komunikaty

2023-09-11 10:31 Elżbieta Kwestarz W dniu 11.09.2023 r. została wybrana oferta złożona przez Rzeczoznawcę Budowlanego mgr inż. Wojciecha Błaszczaka za cenę oferowana brutto 110.700,00 zł w tym: zakres podstawowy 109.962,00, opcja - 4 pobyty 738,00 zł., stawka za jeden pobyt 184,50 zł
2023-07-26 12:17 Elżbieta Kwestarz W wyniku negocjacji cena uległa zmianie: cena oferowana brutto 110.700,00 zł w tym: zakres podstawowy 109.962,00, opcja - 4 pobyty 738,00 zł., stawka za jeden pobyt 184,50 zł
2023-07-19 10:22 Elżbieta Kwestarz W dniu 19.07.2023 r została złożona jedna oferta przez Rzeczoznawcę Budowlanego mgr inż. Wojciecha Błaszczak Płock cena oferowana brutto 113.160,00 zł w tym: zakres podstawowy 112.170,00, opcja - 4 pobyty 984,00 zł., stawka za jeden pobyt 246,00 zł

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie kompletnej dokumentacji Należy wpisać kwotę z formularza oferty 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3021 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz oferty.odt

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 E-fakturowanie - Proszę potwierdzić zapoznanie się z informacją z załącznika

e-fakturowanie.odt

(0)
3 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 315