Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GRZ/262/224-TOH/2023 Świadczenie usługi w zakresie jednorazowego rocznego przeglądu i konserwacji dwóch kotłów: gazowego i olejowego oraz dwóch pomp ciepła wraz towarzyszącą armaturą

Termin:
Zamieszczenia : 21-07-2023 12:45:00
Składania : 03-08-2023 11:00:00
Otwarcia : 03-08-2023 11:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Tryb postępowania - przetarg nieograniczony

Przedmiot zamówienia - Świadczenie usługi w zakresie jednorazowego rocznego przeglądu i konserwacji dwóch kotłów: gazowego i olejowego oraz dwóch pomp ciepła wraz towarzyszącą armaturą

Opis przedmiotu zamówienia - w załączeniu

UWAGA! Zaleca się dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty cenowej.

Sposób składania ofert - oferty należy składać drogą elektroniczną poprzez platformę zakupową Open Nexus. 

Dokumenty wymagane przez Zamawiającego (NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY W FORMACIE PDF): 

  1. aktualny certyfikat potwierdzający autoryzację producenta na prowadzenie prac serwisowych, konserwacyjnych dla pomp ciepła Viessmann,
  2. aktualny certyfikat potwierdzający autoryzację producenta na prowadzenie prac serwisowych, konserwacyjnych dla kotłów gazowych i olejowych Viessmann,
  3. aktualny certyfikat dla personelu, poświadczający kwalifikacje do wykonywania prac związanych z obsługą urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła – kategoria I (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie egzaminowania i certyfikowania personelu w zakresie fluorowanych gazów cieplarnianych i substancji kontrolowanych — Dz.U. 2017 poz. 2402),
  4. aktualny certyfikat dla przedsiębiorców wydany na podstawie ustawy z 15 maja 2015 o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie wzoru wniosku o wydanie certyfikatu dla przedsiębiorców, wzoru tego certyfikatu i jego opisu oraz wysokości jednostkowych stawek opłat pobieranych przez jednostkę certyfikującą przedsiębiorców — Dz.U. 2017 poz.2421).

Kryterium oceny ofert :
1. Zamawiający wyznaczył następujące kryterium oceny ofert i jego znaczenie: cena oferty – 100%.
2. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym Ogłoszeniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
3. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Cena ofertowa - ŁĄCZNA WARTOŚĆ (w PLN) CAŁEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z DOJAZDEM

Warunki płatności - przelew 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.

Podstawą wystawienia faktury VAT (jedną dla całego zlecenia z rozbiciem kosztów na 4 główne przeglądane urządzenia) jest protokół odbioru robót podpisany przez Kierownika Obiektu lub Mistrza Zmianowego oraz dokonanie wpisu w Karcie Urządzenia, w elektronicznym rejestrze, dostępnym w siedzibie Zamawiającego.. 

Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z przepisem art. 4 ust.3 ustawy z 9 listopada 2018 r.  o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym.

Termin realizacji usługi - usługę należy wykonać w 38/41 tygodniu 2023r. (18.09.2023r. - 11.10.2023r.).
Dopuszcza się wykonanie przeglądu dla dwóch kotłowni zlokalizowanych na oczyszczalniach ścieków w różnych dniach z zachowaniem w/w terminu.

Sposób realizacji usługi- podstawą realizacji będzie zamówienie wysłane wybranemu Wykonawcy odrębnym pismem (pocztą elektroniczną na adres mailowy).

Informacje o kontakcie z Zamawiającym - osobami uprawnionymi do kontaktu na etapie przygotowania i składania ofert są:  
- sprawy formalne - Iwona Rother tel. 32/34-24-269, przetargi@pwik.com.pl  
- sprawy merytoryczne - Adam Wiater tel. 667-999-601. 

Warunki udziału w postępowaniuZ postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) Wykonawców, którzy nie są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym,
b) Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia (jeżeli wykazanie jest wymagane w warunkach ogłoszenia),
c) Wykonawców, którzy znajdują się w sytuacji finansowej niezapewniającej wykonania zamówienia,
d) Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nie zrealizował  zamówienia z przyczyn leżących po jego stronie lub nienależycie wykonał zamówienie,
e) Wykonawców , którzy są podmiotem postępowania o upadłość, są w stanie upadłości, lub otwarto w stosunku do nich likwidację,
f) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne,
g
Wykonawców, którzy zostali  skazani prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
h) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo  popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
i) Wykonawców, na których została nałożona na nich kara pieniężna, o której mowa w przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, za czyn nieuczciwej konkurencji polegający na przekupstwie osoby pełniącej funkcje publiczną,
j) Wykonawców, w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) - okres wykluczenia ustala się na podstawie przepisów wskazanej ustawy.

Wystąpienie, którejkolwiek z wyżej wymienionych sytuacji skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wykonawca składając ofertę w postępowaniu potwierdza, że nie podlega wykluczeniu w przypadkach, o których mowa powyżej.

Informacja na temat możliwości składania ofert częściowych - oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty częściowe zostaną odrzucone.

Informacja na temat możliwości składania ofert wariantowych - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Wymagania dotyczące wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Tajemnica przedsiębiorstwa - 
1. Złożona oferta wraz z załącznikami będzie jawna, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu art. 11 ust. 2 z 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1010 ze zm.), co do których Oferent składając ofertę zastrzegł oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może w szczególności zastrzec następujących informacji: nazwy (firmy), ceny.
2. W przypadku gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiający uzna zastrzeżenie tajemnicy za bezskuteczne, o czym poinformuje Wykonawcę.
3. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: „tajemnica przedsiębiorstwa – tylko do wglądu przez  Zamawiającego”.
4. Po otwarciu złożonych ofert, Wykonawca, który będzie chciał skorzystać z jawności dokumentacji z postępowania (protokołu), w tym ofert musi wystąpić w tej sprawie do Zamawiającego ze stosownym wnioskiem.

Sposób zadawania pytań i udzielania odpowiedzi:
1. Pytania do postępowania należy zadawać za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",
2. Zamawiający treść zapytań wraz z wyjaśnieniami umieści na stronie z Ogłoszeniem, w zakładce "Komunikaty". Udzielając wyjaśnień  Zamawiający nie ujawni źródła zapytania,
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego Ogłoszenia. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, powiadamiając o tym niezwłocznie wszystkich Wykonawców poprzez stronę z ogłoszeniem, w zakładce "Komunikaty". Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, to wszystkie prawa i obowiązki Zamawiającego i Wykonawców odnoszące się do terminu pierwotnego będą odnosiły się do terminu zmienionego.
5. Korespondencja prowadzona jest w języku polskim,
6. Pytania związane z obsługą platformy - Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr. 22/101-02-02 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 17.00)

Miejsce i termin otwarcia ofert oraz tryb oceny ofert:

  1.  Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania ofert o godz. 11.05 w budynku nr 2, pok. nr 2, na komputerze Zamawiającego, po pobraniu z Platformy zakupowej złożonych ofert.  
  2. Niezwłocznie po otwarciu ofert, Zamawiający zamieści na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/pwik (podstronie z ogłoszeniem o postępowaniu) w sekcji „Komunikaty” informacje dotyczące: firm Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie (nazwa, miejscowość), cen zawartych w ofertach.
  3. Złożenie oferty jest równoznaczne ze zgodą składającego ofertę na podanie do publicznej informacji jego danych (nazwa, miejscowość) oraz oferowanej przez niego ceny.
  4. Zamawiający zbada wyłącznie ofertę najkorzystniejszą. W przypadku odrzucenia tej oferty, badaniu będą podlegały kolejne najkorzystniejsze oferty.
  5. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. W przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości, w trakcie analizy oferty Zamawiający może wezwać do przedłożenia dodatkowych dokumentów, w tym łączącej Strony umowy Konsorcjum. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego.
  6. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
    Przez rażąco niską cenę, Zamawiający rozumie cenę, która jest niższa o co najmniej 30% od wartości szacunkowej zamówienia oraz cenę, która jest niższa o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej wszystkich złożonych ofert.
  7. Zamawiający poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W przypadku, o którym mowa w pkt. c), Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
  8. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jej treść nie odpowiada wymogom niniejszego postępowania; b) jej treść jest nieczytelna tj. została wypełniona odręcznym pismem uniemożliwiającym jego prawidłowe odczytanie; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d)   została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania; e)   została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu; f)    Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody, na przedłużenie terminu związania ofertą; h)   nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego; i)    jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób; j)    jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  9. Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę, którego ofertę odrzucił. Informacja ta będzie zawierać uzasadnienie czynności odrzucenia.

Okres związania ofertą - 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert. Przed upływem terminu związania ofertą, Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.

Ogłoszenie wyników - Wykonawcy zostaną poinformowani o wyniku postępowania pisemnie oraz poprzez stronę z Ogłoszeniem w zakładce "Komunikaty". Informacja powyższa zawierać będzie dane wyłonionego Wykonawcy (nazwę, miejscowość)  oraz cenę ofertową. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, wraz z zawiadomieniem o wyniku przetargu otrzyma wskazówki dotyczące miejsca i terminu zawarcia umowy.

Złożenie oferty jest równoznaczne ze zgodą składającego ofertę na podanie do publicznej informacji jego danych (nazwa, miejscowość) oraz oferowanej przez niego ceny. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyli się od podpisania umowy, wybór ofert może zostać przeprowadzony ponownie, spośród ofert złożonych, o ile nie zostaną one odrzucone. 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia przetargu lub zakończenia postępowania przygotowującego umowę, bez podania przyczyn. Informację o zamknięciu przetargu lub zakończeniu postępowania przygotowującego umowę Zamawiający zamieszcza na stronie z Ogłoszeniem w zakładce "Komunikaty"

Zamawiający zastrzega, że Ogłoszenie, a także warunki postępowania mogą być zmienione lub odwołane bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, w tym odszkodowania czy odsetek.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla Wykonawcy zawarta jest w załączniku do postępowania o nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 13". Prosimy o zapoznanie się z treścią klauzuli. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w przypadku wskazania w dokumentacji ofertowej danych osobowych innych osób (np. pracowników, podwykonawców) przekazał tym osobom załącznik do postępowania o nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 14" wraz z informacją dotyczącą przedmiotu postępowania, w związku z którym Zamawiający otrzymał przedmiotowe dane. Złożenie oferty będzie równoznaczne z potwierdzeniem przez Wykonawcę wykonania obowiązku wskazanego w zdaniu poprzedzającym (w przypadku przekazania Zamawiającemu danych innych osób). 

Postępowanie prowadzone jest w oparciu „Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śl.” dostępny na stronie internetowej www.pwik.com.pl 

Przetarg nie jest objęty ustawą Prawo zamówień publicznych.




Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
01 OPZ przegląd i konserwacja kotłów.docx docx 29.86 2023-07-21 12:45:00 Postępowanie
KLAUZULA RODO ART 13x.pdf pdf 18.9 2023-07-21 12:45:00 Postępowanie
KLAUZULA RODO ART 14x.pdf pdf 20.8 2023-07-21 12:45:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-08-09 14:31 PWiK Sp. z o.o. Ruda Śląska I.R. Zamawiający informuje, że wybrana została oferta n/w Wykonawcy:
Serwis Urządzeń Grzewczych Dawid Lach, Bielsko - Biała
- oferowana cena netto: 4 572,00 zł
2023-08-03 11:40 PWiK Sp. z o.o. Ruda Śląska I.R. Informacja z otwarcia ofert
Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu / oferowane ceny netto
1. Serwis Urządzeń Grzewczych Dawid Lach, Bielsko - Biała
- oferowana cena netto: 4 572,00 zł

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usługi w zakresie jednorazowego rocznego przeglądu i konserwacji dwóch kotłów: gazowego i olejowego oraz dwóch pomp ciepła wraz towarzyszącą armaturą zgodnie z przedmiotem zamówienia 1 usługa PWiK Sp. z o.o.
ul. Pokoju 13
41-709, Ruda Śląska
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oferta Wykonawcy - W tym miejscu należy załączyć dokumenty wymagane przez Zamawiającego zgodnie z zapisami w ogłoszeniu, stanowiące ofertę Wykonawcy (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa winna być zamieszczona w odrębnym pliku i określać przedmiot będący jej treścią wraz z wykazaniem podstaw utajnienia. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 235