Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.71.2023 Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia meblowego dla Bydgoskiego Centrum Seniora przy ul. Dworcowej 3 w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 28-07-2023 10:31:00
Składania : 07-08-2023 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

NR WIM.271.2.71.2023  z dnia 28.07.2023 r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022.1710 z późn. zm.)

 

1.       Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz        

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz

Zadanie:

Nazwa zadania: „Adaptacja pomieszczeń w lokalu przy ul. Dworcowej 3 na potrzeby Bydgoskiego Centrum Seniora”.

 

2.       Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia meblowego (wraz z montażem) przeznaczonego dla Bydgoskiego Centrum Seniora przy ul. Dworcowej 3 w  Bydgoszczy w ramach zadania pn. „Adaptacja pomieszczeń w lokalu przy ul. Dworcowej 3 na potrzeby Bydgoskiego Centrum Seniora”

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego wniosku –  „Opis przedmiotu zamówienia”.

2.1.Wymagania przedmiotowe dotyczące urządzeń i elementów:

Oferowane meble (wraz z montażem) powinny:

1)   być zgodne z opisem i rysunkami zawartymi w „Opisie przedmiotu zamówienia”,

2)   posiadać nie krótszą niż 2 lata gwarancję,

3)   posiadać ważne certyfikaty / deklaracje zgodności z normą i atesty higieniczne, a te które stracą ważność przed upływem terminu ww. okresu odpowiedzialności wykonawcy  za wady / usterki urządzeń i robót budowlanych – wykonawca ma obowiązek uaktualnić i dostarczyć wskazanemu użytkownikowi,

4)   posiadać stosowne informacje o zastosowanych urządzeniach i elementach udostępnione przez producenta / dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji, szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji) oraz informacji dotyczących warunków użytkowania (eksploatacji).

 

2.2.  Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1)   prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia,

2)   posiadanie niezbędnego doświadczenia – co najmniej jedno wykonane w okresie ostatnich trzech lat zamówienie związane z dostawą mebli biurowych o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto oraz pisemne potwierdzenie należytego wykonania tych zamówień (referencje podmiotu na rzecz którego takie zamówienie zostało wykonane).

 

3.       Załączniki do zapytania ofertowego:

1)   Opis przedmiotu zamówienia (zał.nr 1),

2)   Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych – do podpisania przez Oferenta (zał. nr 2),

3)   Wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 3),

4)   Wzór umowy (zał. nr 4),

5)   Załącznik pn. Podział ceny na składniki – formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 5).

 

4.       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

5.       Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

 

5.1. Kryterium oceny ofert stanowi w 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym, po zgłoszonym zakończeniu dostawy i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy. Oferty z rażąco niską ceną (ceną nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia) zostaną odrzucone.

 

5.2. Sposób oceny ofert:

1)   ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2)   w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3)   inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4)   nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5)   ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6)   Zamawiający poprawia w tekście oferty:

-     oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

-     oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

5.3. Warunki płatności:

1)   podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru,

2)   termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury / rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.

 

6.    Termin wykonania zamówienia: 6 tygodni od daty zawarcia umowy.

 

7.    Osoba uprawniona do kontaktów z Oferentami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):  

*   Andrzej Bizon, Główny Specjalista WIM, Inspektor nadzoru inwestorskiego WIM – tel. 52 58 59 190,

*   Lubomiła Pietkun, Główny Specjalista WIM – tel. 52 58 59 437,

Łukasz Kosz, Główny Specjalista – Biuro Aktywności Społecznej, Przedstawiciel Użytkownika – tel. 52 58 58 963.

 

Korespondencja między Zamawiającym i Oferentem w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: l.pietkun@um.bydgoszcz.pl.

 

8.  Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 07.08.2023 r. o godz. 11.00.

 

9.    Składając ofertę Oferent zobowiązany jest załączyć:

1)   podpisaną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych – (zał. nr 2),

2)   potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony zał. nr 3) – wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień (minimum 1 zamówienie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – pkt. 2.2, ppkt. 2),

3)   dowód/dowody (pisemne potwierdzenie/a) należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 3 – referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane – pkt. 2.2, ppkt. 2),

4)   wypełniony formularz „Podział ceny na składniki” – (zał. nr 5),

 

Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 9 załączników spowoduje odrzucenie oferty.

     

10.  W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie  Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

 

11.  „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1)   wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2)   wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu    765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1    pkt 3 ustawy;

3)   wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”

 

12.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.

 

Bydgoszcz,  28.07.2023 r.

 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ Pakiet - Seniorzy meble nietapicerowane.pdf pdf 440.68 2023-07-28 10:31:00 Postępowanie
Podział ceny Dworcowa 3 wyposażenie - meble nietapicerowane.pdf pdf 417.69 2023-07-28 10:31:00 Postępowanie
UmowaDostawaMebleDworcowa.pdf pdf 311.19 2023-07-28 10:31:00 Postępowanie
zał. nr 2 RODO.pdf pdf 131.44 2023-07-28 10:31:00 Postępowanie
zał. nr 3 - wykaz wykonanych usług.pdf pdf 332.97 2023-07-28 10:31:00 Postępowanie
Wynik Dworcowa.pdf pdf 28.9 2023-08-17 15:45:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-17 15:45 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wynik Dworcowa.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia meblowego dla Bydgoskiego Centrum Seniora przy ul. Dworcowej 3 w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3286 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 6 tygodni od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 274