Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-08-2023 10:50:00 |
Składania : | 09-08-2023 10:30:00 |
Otwarcia : | 09-08-2023 11:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Koronowo, 02.08.2023 r.
Projekt
i wykonanie altanki ogrodowej na działce nr 122 w Starym Jasińcu – fundusz
sołecki
Zakres robót (zgodnie z projektem budowlanym i
poglądowo z przedmiarem robót):
Zakres prac obejmuje wykonanie
altany ogrodowej o konstrukcji drewnianej stale związanej z gruntem poprzez
zakotwienie słupów w stopy fundamentowe.
1. Posadowienie
Posadowienie wiaty na
betonowych stopach fundamentowych o wymiarach 40x40x110 cm z betonu C16/20
wraz z zakotwieniem w nich słupów altany za pomocą kotew stalowych i łączeniem
ukrytym.
2.
Altana
Konstrukcja drewniana z drewna
klasy C24 składająca się ze słupów głównych, płatwi, krokwi, mieczy, mieczy
poziomych, kleszczy górnych i dolnych, słupków podpierających. Dach dwuspadowy
o kącie nachylenia 25° pokryty gontem bitumicznym na pełnym deskowaniu. Obudowa
ścian wykonana z pergoli drewnianych. Elementy drewniane poddane struganiu i
szlifowaniu zabezpieczone przeciwko korozji biologicznej i antyogniowo,
następnie pomalowane dwukrotnie lakierobejcą w kolorze jasny dąb.
Powyższe elementy należy wykonać zgodnie z
załączoną dokumentacją techniczną.
UWAGA: Postępowanie nie
dotyczy utwardzeń terenu, zakupu i montażu kosza na śmieci oraz ławek i stołów.
Wymagane:
aktualne atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, deklaracje zgodności,
certyfikaty, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
Wykonawca udokumentuje
wykonanie jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej
niż 10.000,00 zł brutto.
1. Max termin realizacji umowy: 3 m-ce od dnia podpisania
umowy
2. W cenie ofertowej
należy również zawrzeć:
-
koszty
związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (w tym
energia elektryczna, woda, odprowadzenie nieczystości itp.), wszelkie prace
porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia,
-
koszty
związane z oznakowaniem i zabezpieczeniem BHP i p-poż. placu budowy,
-
koszty
utrzymania wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi, oraz urządzeń koniecznych do
użycia w celu wykonania przedmiotu umowy,
- koszty związane z
usunięciem odpadów niewykorzystanych przy inwestycji, i ich zagospodarowaniem
(wywóz z terenu prowadzonych prac, składowanie na wysypisku śmieci,
utylizacja itp.),
- koszty usunięcia poza
teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowych zaplecza itp. po zakończeniu
robót,
- podatek VAT naliczony
według obowiązujących przepisów,
- pozostałe koszty,
niezbędne do poniesienia w celu kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia,
- koszt inwentaryzacji
powykonawczej geodezyjnej
3. Wykonawca
wykona i dostarczy na swój koszt:
-
pełną dokumentację powykonawczą w formie papierowej oraz elektronicznej
w formatach PDF na nośnikach
wymiennych (a w niej atesty, aprobaty techniczne, karty gwarancyjne, protokoły
badań i sprawdzeń, świadectwa jakości, itp.)
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 52
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty