Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-08-2023 13:29:00 |
Składania : | 16-08-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 16-08-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-08-17 14:15 | Marek Winiarski | Zamawiający zakończył postepowanie na Przeprowadzenie na FB i Instagramie działań promocyjnych Bydgoskiego Jarmarku Świątecznego 2023. Najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca SUN&MORE Sp. z o.o. oferując wykonanie zamówienia za kwotę 9.052,80 zł. brutto |
2023-08-11 13:42 | Marek Winiarski |
Zamawiający
otrzymał
następujące
zapytania: 1. W trakcie jarmarku: co najmniej 5 postów dziennie na fanpag’u oraz w wydarzeniu obejmujące opis oferty handlowej oraz atrakcji w formie: zdjęć, materiałów video, relacje na żywo– min. 3 posty dziennie" - ile postów dziennie oczekuje Zamawiający? Tyle samo na fanpage'u i wydarzeniu czy inaczej? Odp. Zamawiającego - Tyle samo na fanpage'u i wydarzeniu 2. Przed jarmarkiem: codzienne postowanie na fanpag'u oraz w wydarzeniu (po min. 3 posty tygodniowo)..." - czy to należy rozumieć, że na fanpage'u ma być po jednym poście codziennie, a na wydarzeniu nie musi być codziennie, ale przynajmniej 3 razy w tygodniu? Odp. Zamawiającego- na fanpage'u ma być po jednym poście codziennie, a na wydarzeniu nie musi być codziennie, ale przynajmniej 3 razy w tygodniu 3. Czy kwotę na kampanię sponsorowaną na kanale Facebook w wysokości 2000 zł brutto należy wliczyć do wyceny działań na Facebooku? Odp. Zamawiającego - TAK 4. Czy wszelkie materiały (zdjęcia, filmiki) są przekazywane przez zamawiającego? Odp. Zamawiającego - Wszelkie materiały leżą po stronie Wykonawcy. 5. Z jakim wyprzedzeniem przed publikacją postu, zamawiający przekaże materiały? Odp. Zamawiającego - Wszelkie materiały leża po stronie Wykonawcy. Zamawiający przekaże tylko grafikę. 6. Jaka jest zaplanowana ilość transmisji live, którą wykonawca miałby przeprowadzić? Odp. Zamawiającego - Ilość transmisji została podana w zapytaniu. 7. Czy przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie także filmów promocyjnych, zdjęć na miejscu itd, czy jedynie zdalne prowadzenie działań promocyjnych na podstawie otrzymanych od Zamawiającego materiałów. Odp. Zamawiającego - Obowiązkowe codzienne działania na miejscu. 8. Czy zamawiający dopuszcza możliwość wyboru częściowej realizacji przedmiotu zamówienia tj. np. tylko zadań dotyczących Facebooka, bez Instagrama lub na odwrót? Odp. Zamawiającego - Postepowanie należy potraktować jako całość. 9. Czy w przypadku wyboru do realizacji obu części przedmiotu zamówienia (Facebooka i Instagrama) będzie je prowadzić jedna firma czy Zamawiający dopuszcza możliwość działań dwóch niezależnych podmiotów? Odp. Zamawiającego - Zamawiający podpisze umowę tylko z jednym Wykonawcą. |
Komunikaty