Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-08-2023 11:13:00 |
Składania : | 31-08-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 31-08-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Żłobka Miejskiego w Resku, Gmina Resko zgodnie z załączoną specyfikacją. Termin dostawy do 75 dni od dnia podpisania umowy. Termin płatności do 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury po bezsusterkowym odbiorze całej dostawy.
Warunek udziału w postępowaniu: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał należycie co najmniej jedną dostawę wyposażenia dla budynku użyteczności publicznej tj. szkoły, przedszkola lub żłobka o wartości minimum 30 000 zł brutto.
Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie zamówienia – referencje.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane,
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2022-2029, Krajowego Planu Odbudowy pn. Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+ 2022-2029”.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 531 722 291
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Informacja RODO 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Reska Arkadiusz Czerwiński, ul. Rynek 1, 72-315 Resko e-mail resko@resko.pl ; 2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Resko jest Mateusz Jaworski, kontakt: adres e-mail iod@resko.pl, telefon 531 723 031; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa wyposażenia Żłobka Miejskiego w Resku, Gmina Resko, znak sprawy ZP.271.11.23.ZPOF prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 z późn. zm.). 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) Posiada Pani/Pan: 8) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 9) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).; 10) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 11) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 12) Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2023-09-14 12:52 | Łukasz Sobis |
Zawiadomienie
o
wyborze
oferty. Zamawiający postanowił wybrać ofertę: 1. Cezas Anna Kulik, ul. Księcia Adama Czartoryskiego 23/4, 66-400 Gorzów Wlkp. NIP 9511583243 Cena oferty: 63 659,88 zł brutto Uzasadnienie: Wykonawca nie podlega wykluczeniu, oferta złożóna zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, oferta została złożona jako jedyna i zdobyła maksymalną liczbę punktów w kryterium oceny ofert cena 100% - 100,00 pkt. |
2023-08-31 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 57 103,02 zł brutto. |
Komunikaty