Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-08-2023 09:51:00 |
Składania : | 01-09-2023 09:51:00 |
Otwarcia : | 01-09-2023 09:56:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Dostawy |
SPECYFIKACJA
1. Termin realizacji zamówienia: do
30.10.2023 r.
2. Wszelkie koszty związane z realizacją
zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
3. Płatność – przelew z odroczonym
terminem płatności 14 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany
przez zamawiającego adres.
4. W przypadku dostarczenia towaru
niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający
zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt wykonawcy.
5. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest
nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
6. Wyposażenie posiada (jeśli wymagane)
aktualne świadectwa dopuszczenia do użytkowania w jednostkach ochrony
przeciwpożarowej, jest sprawne, spełnia wymogi zgodne z wytycznymi
producenta i posiadają aktualny czasookres użytkowania.
Kopie świadectw należy dołączyć do zamówienia.
7. Wyposażenie spełnia minimalne wymagania techniczne, określone przez KG PSP.
8. Przeprowadzone postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem dostawcy.
9. Zastrzegamy sobie prawo do
częściowego realizowania zamówienia.
10. Informujemy, że niniejsze
postępowanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również
nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie
stanowi źródła zobowiązania Zamawiającego do przyjęcia którejkolwiek z ofert.
11. Kryterium oceny najniższa cena oraz
termin dostawy.
12. Dostawca, który niejednokrotnie nie
wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp.)
nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
13. Zamawiający zastrzega możliwość
unieważnienia niniejszego zaproszenia oraz przeprowadzenie negocjacji dot.
wszystkich warunków zamówienia z wybranymi Wykonawcami do momentu wyboru oferty
najkorzystniejszej.
14. Dostawca wpisany do białej
listy podatników VAT.
W razie pytań merytorycznych proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub:
Naczelnik
Wydziału Logistycznego
bryg. mgr inż. Witold Chojnacki
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej
ul. M.B.
Bolesnej 43
34-600
Limanowa
tel.: (47)
8314741
e-mail: wchojnacki_li@malopolskie.straz.gov.pl
W razie
pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 7:00 do 17:00.
Komunikaty