Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-08-2023 11:02:00 |
Składania : | 05-09-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 05-09-2023 09:05:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FA |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu zainstalowanego w budynku SOO na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. T. Edisona 16 dekantera UCD 536-00-34 s/n 8007 – 983, zgodnie z DTR
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do Materiałów Przetargowych, we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych oraz w DTR, stanowiącym załącznik nr 5 do Materiałów Przetargowych.
Wymagany termin gwarancji: 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru
Zamawiający zaleca wykonanie wizji w terenie w celu zapoznania się z ukształtowaniem terenu oraz warunkami technicznymi panującymi w obiekcie.
Wizję można odbyć na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach przy ul. Edisona 16, od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00- 14:00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się.
Telefon kontaktowy: 691-712-485
2. Kod CPV:
a) Kod główny: 50530000-9 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
3. Termin realizacji: do 12 tygodni od dnia zawarcia umowy.
4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające:
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował należycie co najmniej jedną usługę polegająca na wykonaniu remontu wirówki odwadniającej, a wartość zrealizowanej usługi wynosiła min. 50 000,00 zł brutto.
6. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.
7. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,
2) wypełniony i podpisany wykaz usług – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych,
3) dokument/dokumenty potwierdzający/potwierdzające należyte wykonanie usług (referencje wystawione przez Zamawiających, na rzecz których Wykonawca realizował usługi). Brak dokumentu lub dokument niepotwierdzający należytego wykonania danej usługi skutkuje nie zaliczeniem przez Zamawiającego jej wykonania,
UWAGA!
Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).
W przypadku braku dołączenia dokumentów wskazanych w pkt 2) i 3) Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia, na podstawie § 21 ust. 7 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach.
8. Podstawy wykluczenia:
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach:
a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania,
b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,
d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1497).
9. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach.
10. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz z najniższą ceną.
11. Załączniki do postępowania:
1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,
2) Wykaz usług – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych,
3) Wzór umowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych,
4) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych,
5) DTR – zalecenia wirówki- Załącznik nr 5 do Materiałów Przetargowych
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-09-11 12:43 | Patrycja Kandyba | Raport wybory oferty |
2023-09-05 11:00 | Patrycja Kandyba | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty