Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-10-2023 08:48:00 |
Składania : | 20-10-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 20-10-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Bydgoszcz, dnia 10
października 2023 r.
|
(o wartości
szacunkowej zamówienia niższej niż 130 000 zł netto)
(na podst. art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku, Prawo zamówień publicznych
oraz § 5 Zarządzenia Nr 175/2023 Prezydenta Miasta Bydgoszczy z dnia 16 marca 2023 r. w sprawie realizacji
w Urzędzie Miasta Bydgoszczy zamówień o wartości szacunkowej niższej niż 130 000 zł)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102
Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Zespół ds. Zarządzania
Energią
Dostawa i montaż
urządzeń do kompensacji energii biernej w obiektach użyteczności publicznej
2.
Cel
opracowania:
Przedmiotem
zamówienia jest dobór oraz montaż urządzeń do kompensacji energii biernej w
budynkach użyteczności publicznej wskazanych przez Zamawiającego
3. Zakres opracowań:
1) Wykonawca
dokona analizy parametrów sieci oraz dokumentów rozliczeniowych dostarczonych
przez Zamawiającego, celem odpowiedniego doboru urządzeń do kompensacji energii
biernej. Zakres oraz czas trwania pomiarów jest zależny od Wykonawcy i ma
zapewnić możliwość właściwego doboru urządzeń.
2) Wykonawca dobierze oraz zainstaluje
odpowiednie urządzenia do kompensacji energii biernej dla wszystkich obiektów
wskazanych w załączniku Nr 1.
3) Celem
postępowania jest zniwelowanie energii biernej pojemnościowej oraz indukcyjnej
do wartości nie wyżej niż 15 % wartości wyjściowej określonej na podstawie
średniej arytmetycznej z okresu ostatnich 12 miesięcy
4)
W przypadku braku realizacji powyższego
założenia, Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów energii biernej przez
okres 12 miesięcy od dnia zakończenia realizacji zamówienia.
5)
Wykonawca zobowiązany jest do naprawy
uszkodzeń dokonanych w infrastrukturze elektrycznej, elewacji, a także
pozostałych uszkodzeń dokonanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia
6)
Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany
do 13 grudnia 2023 r.
4.
Prace
zostaną potwierdzone protokołem wystawionym przez Wykonawcę.
5.
Wymagania
dla Wykonawców – obligatoryjne:
1)
Zatrudnianie przez Wykonawcę co najmniej 5
pracowników na umowę o pracę,
2)
Zatrudnianie na umowę o pracę min. 1
pracownika który:
a) dysponuje
odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
tj.: posiada minimum: Kierownika robót -
osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika
robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie zawodowe w pełnieniu
funkcji kierownika budowy lub kierownika robót lub nadzoru nad realizacją co
najmniej 1 przedsięwzięcia budowlanego
o wartości min. 40 000,00 zł brutto
3)
Posiadania ubezpieczenia na wysokość
szkody co najmniej 2 000 000 zł.
6.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8.
Ocena
ofert:
60 % cena
40 % gwarancja
gdzie:
1-2 lata gwarancji – 10 pkt
3-4 lata gwarancji – 20 pkt
5 i więcej lat gwarancji - 30 pkt
Suma punktów obliczana wg. wzoru:
pkt = (Cmin/Co *60)+ G
gdzie:
pkt – łączna ilość punktów
Cmin – najniższa cena spośród
nieodrzuconych ofert
Co – cena ocenianej oferty
G – punkty za gwarancje
przy spełnieniu kryterium wejścia opisanych w
pkt 5 niniejszego zapytania.
9. Sposób komunikacji – osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
Michał Gruszczyński tel. 52 58 59 486,
e-mail: michal.gruszczynski@um.bydgoszcz.pl
10. Termin składania ofert poprzez
platformę zakupową Open Nexus: zgodnie z postępowaniem
11. Oferty
złożone po terminie nie będą oceniane.
12. Niniejsze postępowanie przewiduje możliwość
negocjacji lub składania ofert ostatecznych (ulepszonych).
13. Lista obiektów objęta przedmiotem zamówienia stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
2023-10-27 12:02 | Iwona Kosmela |
Dziękujemy
za
złożone
oferty.
Informujemy, że najkorzystniejsza oferta została przedłożona przez przedsiębiorstwo TAURUS-TECHNIC Sp. z o.o. |
2023-10-18 08:46 | Iwona Kosmela | W związku z licznymi zapytaniami dotyczącymi dokumentów finansowych, zamawiający przekazuje pakiet dokumentów rozliczeniowych za okres od 1.01.2022 r. do 30.09.2023 r. dla punków poboru objętych postępowaniem. |
Komunikaty