Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa przygotowania spotu przedstawiającego skutki zażywania dopalaczy i narkotyków ze szczególnym uwzględnieniem wpływu na dzieci i młodzież.

Justyna Siebert
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Kadr i Szkolenia
Termin:
Zamieszczenia : 21-11-2023 11:43:00
Składania : 27-11-2023 11:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie poprzez Platformę Zakupową.

2. KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

3. KWP w Poznaniu wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru ofert.

4. Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składający ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.

5. Płatność - przelew z odroczonym terminem płatności 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT pod wskazany przez Zamawiającego adres e-mail, z terminem płatności nie później niż 31 grudnia 2023 r. lub w przypadku wystawienia faktury papierowej zobowiązany jest do dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia wystawienia na adres Zamawiającego.

6. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.

7. W przypadku oferty przekraczającej środki finansowe będące w dyspozycji Zamawiającego, może on odstąpić od złożenia zamówienia, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku
do Zamawiającego żadne roszczenie.

8. Termin składania ofert do dnia 27 listopada 2023 r.

9.Zamawiający może odstąpić od umowy z Wykonawcą najpóźniej do dnia rozpoczęcia świadczenia usługi, jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego utraci on możliwość finansowania przedmiotu zamówienia lub z innych uzasadnionych przyczyn, w szczególności w wyniku: zaistnienia wydarzeń nadzwyczajnych lub wystąpienia innych okoliczności, których zaistnienie uniemożliwia realizację przedmiotowego przedsięwzięcia w pierwotnie określonym terminie m.in. związanych z wystąpieniem siły wyższej, stanu zagrożenia Państwa (zarządzenia mobilizacji i użycia Sił Zbrojnych, stanu wyjątkowego, stanu wojennego).W zaistniałej sytuacji Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może żądać wynagrodzenia, a Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.

10. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacją. Akceptując powyższe warunki Oferent wyrażą zgodę na jego wszystkie postanowienia
i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie wyraża zgody na powyższe warunki - proszę nie składać oferty.


Osoby do kontaktu:

Justyna Siebert - rozliczenie zamówienia, tel. 47 77 128 46

Piotr Dmowski - specyfikacja przedmiotu zamówienia, 47 77 156 48


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SPECYFIKACJA SPOT REKLAMOWY.pdf pdf 86.92 2023-11-21 11:43:00 Przedmiot zamówienia
Umowa o usługę polegających na ekspozycji produktu na nośniku LCD.pdf pdf 47.11 2023-11-21 11:43:00 Kryterium
RODO DO UMOWY PONIŻEJ 130 000 z.pdf pdf 85.77 2023-11-21 11:43:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w okresie od dnia 01.12.2023 r. do dnia 30.06.2024 r. usług reklamowych polegających na ekspozycji produktu w postaci treści dostarczonego przez Zamawiającego filmu reklamowego w środkach komunikacji miejskiej - w załączniku

SPECYFIKACJA SPOT RE [...].pdf

1 usługa Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
Kochanowskiego 2a
60-844, Poznań
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2780 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury, z terminem nie później niż 31 grudnia 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od dnia 01 grudnia 2023 r. do dnia 30.06.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Umowa o usługę polegających na ekspozycji produktu na nośniku LCD - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Umowa o usługę poleg [...].pdf

RODO DO UMOWY PONIŻE [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 347