Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-11-2023 09:38:00 |
Składania : | 07-12-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 07-12-2023 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Gmina Miasta Puck zaprasza do składania ofert na dzierżawę 11 szt. kserokopiarek dla Urzędu Miasta Puck na okres 01.01.2024 r.- 31.12.2025 r.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
Niniejsze postępowanie jest zwolnione ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie i bez podania przyczyny zmian lub unieważnienia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin ich składania.
Tym samym Wykonawca zrzeka się wszelkich rozszerzeń. Do przedmiotowego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Pzp. Termin ważności oferty: 30 dni. Termin płatności: 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Termin realizacji zamówienia od 01 01 2024 r. do 31 12 2025 r.
Kryterium oceny ofert 100% cena.
Oświadczenie Wykonawcy,
Przystępując do przedmiotowego zapytania ofertowego jednocześnie oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Do umowy Zamawiający wymaga załącznika nr 1 – tj. oświadczenia własnego Wykonawcy w tym zakresie.
W przypadku, gdy Wykonawca zostanie wpisany na listy sankcyjne, Zamawiający zastrzega odstąpienie od umowy z tego tytułu.
Załączniki:
Urząd Miasta Puck
osoba do kontaktu: Paweł Thiel nr. tel. 586730536 informatyk@miastopuck.pl
W sprawach związanych z obsługą platformy:
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Komunikaty